Obiektywy do bezlusterkowców (Panasonic, Sirui, Pentax)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych 12-60 mm oraz dużej jasności F/2,8-4. Popularny zakres ogniskowych w połączeniu z wysokiej klasy optyką sprawia, że jest to model niemal obowiązkowy dla każdego posiadacza aparatu z matrycą micro 4/3. Uniwersalności zastosowań dodaje wbudowana stabilizacja obrazu doceniana zwłaszcza przez osoby zajmujące się filmowaniem.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Uniwersalny teleobiektyw o zakresie ogniskowych 50-200 mm (odpowiednik 100-400 mm dla formatu 35 mm). Znajdzie zastosowanie w fotografii przyrodniczej, sportowej czy portretowej. Szybki i celny układ automatycznego ustawiania ostrości pozwoli Ci na fotografowanie dynamicznej akcji, a stabilizacja obrazu POWER O.I.S. wspomaga pracę z długimi ogniskowymi, dodatkowo umożliwiając wydłużenie czasu naświetlania po zmierzchu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy o zakresie ogniskowych od 8-18 mm. Znajdzie zastosowanie w fotografii krajobrazu, architektury i fotoreportażu. Szybki i celny układ automatycznego ustawiania ostrości pozwoli Ci na fotografowanie dynamicznej akcji, a zaawansowana konstrukcja optyczna zagwarantuje wysoką jakość obrazu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw należący do lini Limited, który zapewnia światło siłę f/2.4. Dzięki 8-listkowej, kołowej przysłonie oferuje subtelny efekt. Posiada system Quick-Shift Focus pozwalający na natychmiastowe przejście od ostrzenia w trybie AF do MF bez przełączania przycisków.
Ultraszerokokątny obiektyw należący do lini Limited, który zapewnia światło siłę f/2.4. Dzięki 8-listkowej, kołowej przysłonie oferuje subtelny efekt. Posiada system Quick-Shift Focus pozwalający na natychmiastowe przejście od ostrzenia w trybie AF do MF bez przełączania przycisków.
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.