Liczba produktów: 58
Sortowanie:
8.5/10 (11 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw, który z matrycą pełnoklatkową zapewnia standardową ogniskową, a po podpięciu do aparatu z sensorem APS-C, staje się klasyczną portretówką. Zapewnia światłosiłę f/1.8, która daje świetny efekt bokeh i możliwość uzyskiwania ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła. Za pracę systemu autofokusa odpowiada silnik STM, dzięki czemu obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania.
20 rat 0% Filtr Marumi 43 mm za 1 zł
10/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uchwyć świat w jakości serii obiektywów L za pomocą kompaktowego i lekkiego zmiennoogniskowego teleobiektywu z 5-stopniową optyczną stabilizacją obrazu, która zapewnia doskonałe zdjęcia z ręki i ułatwia kadrowanie za pośrednictwem wizjera elektronicznego. Krótki dystans ogniskowania wynoszący 60 cm pozwala skuteczne na wykorzystanie go także w portrecie. Dodatkowo obiektyw ten oferuje superszybki system AF, co jest niezbędne podczas uprawiania fotografii przyrodniczej czy sportowej. Model ten znakomicie sprawdza się także w trakcie filmowania.
20 rat 0% Foto e-book gratis Filtr Marumi 77 mm za 1 zł
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 43
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/2.8, który łączy w sobie kompaktową i lekką konstrukcję, a także bardzo dobrą wydajność optyczną. Dzięki silnikowi AF STM świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada 7-listkową przysłonę, powłokę Super Spectra i konfigurowalny pierścień sterujący.
20 rat 0% Filtr Marumi 43 mm za 1 zł
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczna portretowa ogniskowa i jasność f/2 zamknięte w kompaktowej i lekkiej obudowie. Obiektyw oferuje także powiększenie 0,5x, co pozwala na wykonywanie świetnych ujęć zbliżeniowych. Dzięki zastosowaniu silnik AF STM sprawdza się także doskonale podczas nagrywania wideo. 5-osiowa stabilizacja obrazu zadba o ostrość każdego ujęcia.
20 rat 0% Filtr Marumi 67 mm za 1 zł
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Canon RF 100-500mm F4.5-7.1L IS USM to superteleobiektyw z legendarnej serii L, który oferuje użytkownikom najwyższą jakość zdjęć. To idealne narzędzie dla fotografów przyrody i zdjęć sportowych. Na zaawansowaną optykę składają się elementy Super US i UD oraz powłoki ASC, zapewniające wysoki kontrast i ostrość. Solidne wykonanie i odporność na wszelkie warunki atmosferyczne takie jak wilgoć, czy wysokie temperatury to znak rozpoznawczy serii L. Obiektyw ten został wyposażony w system stabilizacji (5-os) dwa superszybkie silniki Nano USM, dzięki którym ustawianie ostrości jest momentalne, płynne i niemal bezgłośne - a to wszystko przy utrzymaniu niskiej wagi i kompaktowych rozmiarów.
20 rat 0% Foto e-book gratis Filtr Marumi 77 mm za 1 zł
9.9/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw zoom o zakresie ogniskowych 24-105 mm, który należy do linii premium L. Posiada 5-stopniową optyczną stabilizację obrazu, 9-listkową przysłonę i cichy, bezgłośny oraz precyzyjny silnik AF STM. Obiektyw ten doskonale sprawdzi się zarówno w trakcie fotografowania, jak i filmowania.
20 rat 0% Filtr Marumi 77 mm za 1 zł
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Canon RF 800mm IS STM to superteleobiektyw stałoogniskowy z 4-stopniową stabilizacją obrazu. To wręcz idealne rozwiązanie dla amatorów dzikiej przyrody, ptaków czy fotografii samolotów, którym zależy na dobrym jakościowo obiektywie w niskiej cenie. To obiektyw, który możesz zabrać ze sobą na wszelkie wyprawy - waży zaledwie 1260 g. a jego długość to tylko 281,8 mm. Za płynną i cichą prace autofocusa odpowiada silnik STM.
20 rat 0% Filtr Marumi 95 mm za 1 zł
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębię ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i światłosile f/1.2, który należy do profesjonalnej linii obiektywów premium L. 10-listkowa przysłona zapewnia piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Szybki, cichy i precyzyjny silnik AF USM sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje m.in. elementy asferyczne i UD, a całość dopełnia uszczelniona konstrukcja.
20 rat 0% Filtr Marumi 77 mm za 1 zł
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Sigma C 30 mm F/1.4 DC DN Nikon Z to obiektyw standardowy o stałej ogniskowej 30 mm (ekwiwalent 45 mm dla pełnej klatki) i przysłonie f/1.4. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej. Uszczelniane gumą mocowanie zapewnia pracę nawet w trudnych warunkach.
10/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Szerokokątny obiektyw należący do linii premium L, który oferuje dużą światłosiłę w całym zakresie zoomu. Silnik AF Nano USM działa niemal bezgłośnie, tak iż można ten model z łatwością wykorzystać w trakcie filmowania. Stabilizacja optyczna działa z 5-stopniową wydajnością, umożliwiając fotografowanie i nagrywanie wideo z ręki nawet przy bardzo wymagających warunkach oświetleniowych.
20 rat 0% Filtr Marumi 82 mm za 1 zł
8.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Stosunkowo kompaktowy i lekki telezoom o zakresie ogniskowych 200-800 mm, wyposażony w silnik AF USM i 5,5-stopniową stabilizację obrazu. Zapewnia ogromne zbliżenia podczas uprawiania fotografii przyrodniczej czy sportowej. Dzięki bezgłośnie pracującemu silnikowi AF sprawdzi się także podczas filmowania.
20 rat 0% Foto e-book gratis Filtr Marumi 95 mm za 1 zł
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
17-70 mm f/2.8 Di III-A VC RXD Sony E to obiektyw do matryc formatu APS-C Sony E ze współczynnikiem zoom równym 4,1x i stałą światłosiłą równą f/2.8. Jego zakres ogniskowych odpowiada 25,5-105 mm dla formatu 35 mm. Co więcej obiektyw ten posiada system redukcji drgań VC (Vibration Compensation), który gwarantuje stabilne ujęcia w każdych warunkach. Jego specyfikacja sprawia, że poradzi sobie z wieloma wyzwaniami fotograficznymi i można go wykorzystać podczas realizacji przeróżnych sesji. To znakomite narzędzie zarówno do uniwersalnych zastosowań, jak i w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej czy portretowej. 
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Zmiennoogniskowy obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, dokumentalnej, ulicznej czy podróżniczej. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 soczewki SLD, 6 soczewek FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Doskonały obiektyw stadnardowy (podczas pracy z matrycą FF) lub portretowy (po podłączeniu do sensora APS-C) o światłosile f/1.8, który zapewnia zdumiewający efekt bokeh. Obiektyw ten wykorzystuje ultra cichy silnik AF, umożliwiający wykorzystanie go także w czasie filmowania. Uszczelniona konstrukcja pozwala na użytkowanie tego obiektywu w każdych warunkach.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
7.9/10 (9 opinii) Czytaj opinie
Wydajny obiektyw standardowy do aparatów pełnoklatkowych i portretowy do modeli z matrycą formatu APS-C. Jasność f/1.8 i 7-listkowa, kołowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący 45 cm umożliwia łatwe kadrowanie ujęć. Kompaktowa konstrukcja i niska waga zapewniają mobilność.
9.8/10 (9 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw Sony FE 85 mm f/1.8 to doskonała propozycja dla miłośników fotografii portretowej. Ten lekki, niewielki i przystępny cenowo model doskonale uzupełnia gamę obiektywów dedykowanych do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Duży otwór przysłony oraz 9-listkowa przysłona pozwalają na piękne rozmycie tła (tzw. bokeh) co w fotografii portretowej jest szczególnie ważne.
10/10 (5 opinii) Czytaj opinie
Klasyczny obiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD i 1 soczewkę asferyczną. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.