
Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
- Stabilizacja: brak
- Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw Sigma 35 mm F2 DG DN łączy doskonałą rozdzielczość z niewielkimi rozmiarami, dzięki czemu jest idealnie wyważony do systemów bezlusterkowych. Zmieści się bez problemu w podręcznej torbie, by służyć nam do codziennego fotografowania. Dzięki jasnej przysłonie F2 sprawdzi się także w nocnej fotografii i filmowaniu. Idealny dla osób, które cenią sobie wysoką jakość zdjęć na równi z czerpaniem przyjemności z fotografowania.
- Stabilizacja: brak
- Do matryc: pełnoklatkowych
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Sigma 24mm F3.5 DG DN z linii Contemporary z mocowaniem L-mount dopasowany jest do możliwości i ergonomii bezlusterkowców. Produkowany w Japonii, oferuje najwyższą jakość optyczną wśród obiektywów tej marki. Całkowicie metalowa konstrukcja oraz bryzgoszczelna obudowa zapewniają bezpieczeństwo pracy w każdych warunkach.
- Stabilizacja: brak
- Do matryc: pełnoklatkowych
Stałoogniskowy obiektyw Sigma 65 mm F2 DG DN to krótki teleobiektyw. Oferuje nieco bardziej skompresowaną perspektywę niż inne obiektywy standardowe, dając tym samym nowe, kreatywne możliwości w fotografii i filmowaniu. Niezwykle ostry, potrafi uchwycić bardzo drobne szczegóły nawet przy maksymalnym otworze przysłony F2. Czyni go to doskonałym narzędziem do pracy w trudnych warunkach oświetleniowych. Przyjemny, okrągły bokeh uatrakcyjni każdy portret. Matelaowa obudowa i uszczelnione, pyło i bryzgoszczelne mocowanie zapewnia najwyższą jakość pracy.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny zoom o zaawansowanej konstrukcji optycznej z funkcją makro, który cechuje się uszczelnioną konstrukcją. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania i filmowania dzięki szybkiemu, precyzyjnemu i cichemu AF oraz płynnej przysłonie. Kompaktowa budowa, niska waga i niezmienna długość pozwalają na łatwe wykorzystanie go z gimbalami.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw o jasności f/1.8, który wyróżnia się znakomitą jakością optyczną. W obiektywie tym zastosowano 3 soczewki asferyczne, 1 soczewkę UED i 3 soczewki ED, co pozwoliło na znaczne ograniczenie aberracji. Sprawdzi się świetnie zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw należący do lini Limited, który zapewnia światło siłę f/2.4. Dzięki 8-listkowej, kołowej przysłonie oferuje subtelny efekt. Posiada system Quick-Shift Focus pozwalający na natychmiastowe przejście od ostrzenia w trybie AF do MF bez przełączania przycisków.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Niezwykle kompaktowy i dyskretny teleobiektyw z serii Sigma I, przeznaczony do bezlusterkowców. Posiada ogniskową 90 mm i światłosiłę 2.8. Idealny do fotografii ślubnej, portretowej czy eventowej. Wykonany z niezwykłą starannością w Japonii - posiada całkowicie metalową konstrukcję i mosiężny bagnet.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw Sigma A 35 mm f/1.4 DG DN jest kompatybilny z aparatami Sigma, Leica i Panasonic posiadającymi tzw. bagnet L-mount. Doskonale sprawdzi się w połączeniu z pełną klatką i matrycami APS-C. Posiada wytrzymałą, uszczelnioną konstrukcję, która pozwala na profesjonalne zastosowanie, nawet w trudnych warunkach. Wyrafinowane parametry optyczne zapewniają wysoką jakość obrazu od centrum po brzegi kadru. Zdjęcia nim wykonane wyróżniają się plastyką obrazu, pięknym efektem bokeh i rozmyciem tła. Polecany do fotografii reportażowej, ulicznej, portretowej, ślubnej oraz nocnej fotografii gwiazd z uwagi na jasną przysłonę i dobrą korekcję komy i innych aberracji.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych
Szerokokątny zoom do matryc pełnoklatkowych, który wyróżnia się lekką konstrukcją wykonaną m.in. ze stabilnego termicznie kompozytu (TSC) i poliwęglanów o niskiej kurczliwości. Jego konstrukcja optyczna obejmuje m.in. 5 elementów ze szkieł FLD i 4 soczewki asferyczne. Wewnętrzny mechanizm zoomu i silnik krokowy AF sprawiają, że świetnie nadaje się także do filmowania.
- Stabilizacja: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw należący do lini Limited, który zapewnia światło siłę f/2.4. Dzięki 8-listkowej, kołowej przysłonie oferuje subtelny efekt. Posiada system Quick-Shift Focus pozwalający na natychmiastowe przejście od ostrzenia w trybie AF do MF bez przełączania przycisków.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS został zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezusterkowych, o czym świadczy skrócona odległość pomiędzy soczewką obiektywu a matrycą. Takie rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości optyki i korpusu. SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania i jest kompatybilny z zaawansowanymi rozwiązaniami Sony w zakresie działania AF, takimi jak np. Eye-Tracking.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E. Jest doskonałym uzupełnieniem linii stałoogniskowych obiektywów Sigmy o świetle 1.8, do której należą również: 14 mm, 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm i 85 mm. Idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, fashion i produktowej. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych lustrzanek cyfrowych. Jest doskonałym uzupełnieniem linii stałoogniskowych obiektywów Sigmy o świetle 1.8, do której należą również: 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm, 85 mm i 135 mm. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce, bardzo często występujące w obiektywach UWA.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw szerokokątny stworzony specjalnie z myślą o użytkownikach aparatów z mocowaniem L-Mount. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii reportażowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw 20 mm f/1.4 DG HSM należący do prestiżowej linii Sigma Art. Pierwszy na świecie ultra-szerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw stałoogniskowy, którego maksymalne otwarcie przysłony wynosi f/1.4. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Obudowa obiektywu wykonana jest z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Lekki i kompaktowy obiektyw szerokokątny o ogniskowej 24 mm i światłosile 2.0. Wyposażony w mocowanie L-Mount. Posiada całkowicie metalową konstrukcję i solidny mosiężny bagnet. Wyróżnia go doskonała jakość obrazu w całym kadrze. PRzeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw 28 mm f/1.4 DG HSM należący do prestiżowej linii Sigma Art. Długo oczekiwany szerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw o klasycznej ogniskowej, którego maksymalne otwarcie przysłony wynosi f/1.4. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Uszczelniona obudowa i hydro oraz olefobowa soczewka zapewnia komfortową pracę w każdych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.