Liczba produktów: 70
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wśród innych teleobiektywów o podobnej ogniskowej i przysłonie Laowa wyróżnia się niewielką odległością minimalnego ostrzenia - 24,7 cm. Skutkuje ona bardzo dużą skalą odwzorowania, która w tym przypadku wynosi aż 2:1. Oznacza to, że obiekt który w rzeczywistości ma wymiary 1 x 1 cm na matrycy Twojego aparatu będzie miał rozmiary 2 x 2 cm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wśród innych teleobiektywów o podobnej ogniskowej i przysłonie Laowa wyróżnia się niewielką odległością minimalnego ostrzenia - 24,7 cm. Skutkuje ona bardzo dużą skalą odwzorowania, która w tym przypadku wynosi aż 2:1. Oznacza to, że obiekt który w rzeczywistości ma wymiary 1 x 1 cm na matrycy Twojego aparatu będzie miał rozmiary 2 x 2 cm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 86
  • Do matryc: średnioformatowych
enus Optics Laowa 17 mm f/4 GFX Zero-D to obiektyw ultraszerokokątny charakteryzujący się dużym otworem względnym i prawie zerową dystorsją! Co więcej jest on kompatybilny z średnioformatowymi bezlusterkowcami FujiFilm. Konstrukcja optyczna obiektywu składa się z 21 elementów ułożonych w 14 grupach. Wśród nich znajduje się 5 elementów specjalnych, 3 to soczewki o niskiej dyspersji (ED) natomiast pozostałe 2 to soczewki asferyczne.
9.8/10 (14 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: tylko APS-C
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 16 mm i przysłonie f/1.4 będący pierwszą na świecie konstrukcją oferującą użytkownikom bezlusterkowców z mocowaniem Sony E i matrycą APS-C odpowiednik pełnoklatkowej ogniskowej 24 mm. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii reportażowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany znajdują się dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedna ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
9.2/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: tylko APS-C
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN stanowi część prestiżowej serii Art. Produkty należące do niej wyróżniają się wybitną jakością obrazu. Nie inaczej jest w tym przypadku - na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 elementów FLD (ze szkła o charakterystyce zbliżonej do fluorytu) i 2 ze szkła SLD. Co więcej instrument ten wykorzystuje 3 soczewki asferyczne. Taka konstrukcja pozwala na skuteczne niwelowanie wszelkich aberracji chromatycznych i komy. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. 
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: tylko APS-C
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS został zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezusterkowych, o czym świadczy skrócona odległość pomiędzy soczewką obiektywu a matrycą. Takie rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości optyki i korpusu. SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania i jest kompatybilny z zaawansowanymi rozwiązaniami Sony w zakresie działania AF, takimi jak np. Eye-Tracking. 
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Stałoogniskowy teleobiektyw 105 mm f/1.4 DG HSM należący do prestiżowej linii Sigma Art. Oferuje mistrzowski efekt bokeh, dzięki połączeniu ogniskowej, możliwości maksymalnego otwarcia przysłony do wartości f/1.4 i 9-cio listkowej przysłony. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Obudowa obiektywu wykonana jest z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 86
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy teleobiektyw z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Dzięki zastosowaniu bardzo dużego otworu względnego (f/1.4) doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej i pozwoli uzyskać obraz niemal pozbawiony szumów. Na konstrukcję optyczną składają się 3 elementy specjalne, 2 o niskiej dyspersji (SLD) oraz 1 asferyczny. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C. Ponadto jest kompatybilny z urządzeniem Sigma USB Dock.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: tylko APS-C
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 16 mm i przysłonie f/1.4 będący pierwszą na świecie konstrukcją oferującą użytkownikom bezlusterkowców Micro 4/3 odpowiednik pełnoklatkowej ogniskowej 32 mm. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii reportażowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najnowszy standardowy obiektyw Sigma 50mm F1.4 DG HSM z profesjonalnej linii ART. Niesamowita jakość obrazu, idealna na erę wysokich rozdzielczości określa nowy wyznacznik jakości wśród jasnych, stałoogniskowych obiektywów typu standard. Przysłona zbudowana z 9 listków pozwoli na uzyskanie doskonałego rozmycia tła.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma 24-70/2.8 A DG DN to uniwersalny zoom o doskonałej jakości optycznej. Inżynierowie Sigmy postawili sobie za cel, stworzyć narzędzie, które będzie pozwalało profesjonalistom uchwycić każdy detal otaczającej ich rzeczywistości. Jest to instrument w szczególności adresowany do fotoreporterów, dokumentalistów czy fotografów ślubnych. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw ten czerpie wszystko co najlepsze z zaawansowanej linii Art dla wymagających użytkowników. Zastosowana światłosiła pozwala na uzyskiwanie niezwykle plastycznego obrazu o przyciągającym wzrok bokeh. Będzie doskonałym narzędziem w rękach fotografa krajobrazowego, nocnego nieba, architektury czy wnętrz. Sigma A 14-24 mm F/2.8 DG DN charakteryzuje się świetną jakością obrazu i niezwykle precyzyjną pracą.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw 20 mm f/1.4 DG HSM należący do prestiżowej linii Sigma Art. Pierwszy na świecie ultra-szerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw stałoogniskowy, którego maksymalne otwarcie przysłony wynosi f/1.4. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Obudowa obiektywu wykonana jest z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Model A 35 mm f/1.2 DG DN to pierwszy obiektyw tego producenta o takiej światłosile dedykowany do bezlusterkowców. Obiektyw czerpie wszystko co najlepsze z zaawansowanej linii Art dla wymagających użytkowników. Zastosowana światłosiła pozwala na uzyskiwanie niezwykle plastycznego obrazu o przyciągającym wzrok bokeh. Będzie doskonałym narzędziem w rękach fotoreportera, fotografa ślubnego czy krajobrazowego. Stworzenie obiektywu o tak imponującej jasności nie przeszkodziło inżynierom Sigma zaprojektować instrument optyczny o ponadprzeciętnej ostrości dla każdej wartości przysłony.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja: brak
  • Do matryc: tylko APS-C
Pierwszy obiektyw makro z najwyższej klasy linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 soczewek specjalnych, są to elementy wykonane ze szkieł niskodyspersyjnych SLD i FLD oraz asferycznych. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze, a dodatkowo producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji).
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: tylko APS-C
Obiektyw szerokokątny stworzony specjalnie z myślą o użytkownikach aparatów systemu Canon EOS M. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii reportażowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.