Liczba produktów: 16
Sortowanie:
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
20 rat 0% Bateria Patona Premium NP-FZ100 25% taniej
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
17-70 mm f/2.8 Di III-A VC RXD Sony E to obiektyw do matryc formatu APS-C Sony E ze współczynnikiem zoom równym 4,1x i stałą światłosiłą równą f/2.8. Jego zakres ogniskowych odpowiada 25,5-105 mm dla formatu 35 mm. Co więcej obiektyw ten posiada system redukcji drgań VC (Vibration Compensation), który gwarantuje stabilne ujęcia w każdych warunkach. Jego specyfikacja sprawia, że poradzi sobie z wieloma wyzwaniami fotograficznymi i można go wykorzystać podczas realizacji przeróżnych sesji. To znakomite narzędzie zarówno do uniwersalnych zastosowań, jak i w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej czy portretowej. 
20 rat 0% Bateria Patona Premium NP-FZ100 25% taniej NISI Pro Nano HUC Protector 67 mm za 1 zł
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
20 rat 0% Bateria Patona Premium NP-FZ100 25% taniej NISI Pro Nano HUC Protector 67 mm za 1 zł
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wszechstronny zakres ogniskowych, stała jasność f/2.8 i cichy silnik liniowy VXD umożliwiają wykorzystanie tego obiektywu podczas fotografowania i filmowania. Minimalna odległość ogniskowania wynosi tylko 17 cm. Posiada uszczelnioną konstrukcję i powłokę fluorową na przednim elemencie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębię ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Druga generacja obiektywu 70-180 mm o jasności f/2.8, która wyróżnia się przeprojektowaną konstrukcją, pozwalającą na zachowanie ultra kompaktowej konstrukcji i niskiej wagi. Obiektyw wykorzystuje liniowy napęd AF VXD i stabilizację obrazu VC. Posiada uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie pyłu i wilgoci.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
TAMRON 70-180MM F/2.8 DI III VXD SONY E powstał z myślą o zapewnieniu uniwersalnego teleobiektywu, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na wykonywanie intymnych portretów i dużych zbliżeń fotografii przyrodniczej. Kompaktowa konstrukcja i niska waga świetnie uzupełniają bezlusterkowce z linii Sony E. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje doskonałe rezultaty a liniowy mechanizm ustawiania ostrości VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) zapewnia bardzo ciche i precyzyjne ustawianie ostrości. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-45 mm f/4.0 PRO to wysokiej jakości obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych. Oferuje doskonałą wydajność optyczną dla wszystkich ogniskowych, jednocześnie łącząc w sobie niezwykle kompaktową i lekką konstrukcję. M.ZUIKO DIGITAL ED 12-45 mm f/4.0 PRO jest odporny na działanie kurzu, wilgoci, pyłu i mrozu (do -10°C), co zapewnia możliwość pracy nawet w bardzo wymagającym środowisku. 
9.2/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
9.3/10 (15 opinii) Czytaj opinie
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-100 mm 1:4.0 IS PRO to doskonałej jakości obiektyw o wszechstronnym zastosowaniu. Zoom o krotności 8.3x obejmuje zakres ogniskowych doskonale sprawdzający się zarówno przy szerokich kadrach jak i zbliżeniach detali. Zastosowana w obiektywie stabilizacja obrazu współpracuje z 5-osiową stabilizacją z aparatu pozwalając na wydłużenie czasu naświetlania nawet o 6.5 wartości EV. Stała jasność na poziomie f/4.0 docenią głównie osoby zajmujące się filmowaniem.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 300 mm (odpowiednik 600 mm dla matryc pełnoklatkowych) przeznaczony do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Wyróżnia się doskonałą jasnością f/4.0 oraz wbudowaną stabilizacją, która współpracuje ze stabilizacją w korpusach aparatów OM-D i PEN. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób oczekujących ogromnej ogniskowej połączonej z najwyższą jakością. Wszystko to w niewielkiej, ważącej zaledwie 1270gram konstrukcji.
10/10 (8 opinii) Czytaj opinie
M.ZUIKO DIGITAL 30 mm f/3.5 Macro to wysokiej klasy obiektyw dedykowany dla wszystkich miłośników fotografii o dużej skali odwzorowania. Doskonałe powiększenie 1.25x (odpowiednik 2.5x dla matryc pełnoklatkowych) pozwala na uchwycenie detali z pięknie rozmytym tłem. Obiektyw ten znajdzie zastosowanie zarówno wśród miłośników przyrody, fotografii produktowej małych obiektów czy też jako obiektyw portretowy.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
1 198
1 349 zł
Do koszyka
9.9/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw stałoogniskowy, stanowiący doskonałe uzupełnienie podstawowego zestawu każdego miłośnika fotografii. Dzięki jasnej przysłonie, obiektyw ten jest idealny do zdjęć portretowych, które charakteryzują się pięknie rozmytym tłem i żywymi kontrastami. Jest on także kompatybilny z funkcją filmowania umożliwiając użytkownikom rejestrowanie wysokiej jakości filmów z niezwykle szybkim ustawianiem ostrości.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Szerokokątny obiektyw zaprojektowany do aparatów Fuji z matrycą APS-C. Zapewnia kąty widzenia wynoszące 17-35 mm dla formatu pełnoklatkowego. Charakteryzuje się ultra kompaktowa obudową czy zaawansowaną konstrukcją optyczną wykorzystująca elementy specjalne. Bezgłośny silnik krokowy RXD sprawia, że obiektyw ten można z powodzeniem wykorzystać także podczas filmowania.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.