Liczba produktów: 6
Sortowanie:
10/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczny obiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD i 1 soczewkę asferyczną. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
20 x 0% 5 lat gwarancji CaptureOne 40% taniej
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw Sigma A 35 mm f/1.4 DG DN jest kompatybilny z aparatami Sony z bagnetem FE. Doskonale sprawdzi się w połączeniu z pełną klatką i matrycami APS-C. Posiada wytrzymałą, uszczelnioną konstrukcję, która pozwala na profesjonalne zastosowanie, nawet w trudnych warunkach. Wyrafinowane parametry optyczne zapewniają wysoką jakość obrazu od centrum po brzegi kadru. Zdjęcia nim wykonane wyróżniają się plastyką obrazu, pięknym efektem bokeh i rozmyciem tła. Polecany do fotografii reportażowej, ulicznej, portretowej, ślubnej oraz nocnej fotografii gwiazd z uwagi na jasną przysłonę i dobrą korekcję komy i innych aberracji.
20 x 0% 5 lat gwarancji CaptureOne 40% taniej
9.9/10 (16 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Doskonały optycznie obiektyw macro o skali odwzorowania 1:1. Zamknięty w szczelnej, metalowej obudowie jest odporny na mróz, kurz czy zachlapania. Z powodzeniem może być więc używany w warunkach dużej wilgotności jakie często towarzyszą makrofotografii przyrodniczej. Minimalna odległość fotografowania to 19 cm. Oprócz zastosowań w makrofotografii może być z powodzeniem używany jako teleobiektyw. Zapewnia doskonałą ostrość oraz cichą i szybką pracę AF.
CaptureOne 40% taniej
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: Micro 4/3
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 300 mm (odpowiednik 600 mm dla matryc pełnoklatkowych) przeznaczony do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Wyróżnia się doskonałą jasnością f/4.0 oraz wbudowaną stabilizacją, która współpracuje ze stabilizacją w korpusach aparatów OM-D i PEN. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób oczekujących ogromnej ogniskowej połączonej z najwyższą jakością. Wszystko to w niewielkiej, ważącej zaledwie 1270gram konstrukcji.
CaptureOne 40% taniej
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
20 x 0% 5 lat gwarancji CaptureOne 40% taniej
9.9/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw stałoogniskowy, stanowiący doskonałe uzupełnienie podstawowego zestawu każdego miłośnika fotografii. Dzięki jasnej przysłonie, obiektyw ten jest idealny do zdjęć portretowych, które charakteryzują się pięknie rozmytym tłem i żywymi kontrastami. Jest on także kompatybilny z funkcją filmowania umożliwiając użytkownikom rejestrowanie wysokiej jakości filmów z niezwykle szybkim ustawianiem ostrości.
CaptureOne 40% taniej

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.