Liczba produktów: 11
Sortowanie:
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Temperatura barwowa [K]: 5500±200
  • Waga [kg]: 1,25 kg
Lampa studyjna GlareOne LED 1000 stworzona z myślą zarówno fotografach, jak i filmowcach. Wyposażona została w matrycę LED, której moc wynosi 100 W oraz 9 efektów oświetleniowych symulujących błyskawice, ekran TV, itp. Lampa w idealny sposób odwzorowuje barwy na zdjęciach oraz filmach. Mocowanie typu Bowens zapewnia współpracę lampy z większością modyfikatorów światła różnych firm, które są dostępne na rynku.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Jasność [lux]: 2000 przy 0,5 m
  • Temperatura barwowa [K]: 2000-7500K
  • Waga [kg]: 0,62
Wydajna tuba świetlna LED z funkcją RGB o mocy 8 W, która zapewnia regulowaną temperaturę barwową w zakresie 2000-10000K. Wysoki współczynnik odwzorowania kolorów CRI > 96 zapewnia wierną reprodukcję barw oświetlanych obiektów. Lampa oferuje 20 wbudowanych efektów oświetleniowych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Temperatura barwowa [K]: 2000-10000 K
  • Waga [kg]: 280 g
Wydajna tuba świetlna LED z funkcją RGB o mocy 8 W, która zapewnia regulowaną temperaturę barwową w zakresie 2000-10000K. Wysoki współczynnik odwzorowania kolorów CRI > 96 zapewnia wierną reprodukcję barw oświetlanych obiektów. Lampa oferuje 20 wbudowanych efektów oświetleniowych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Jasność [lux]: 58 000
  • Temperatura barwowa [K]: 5600K
  • Waga [kg]: 3,13 kg
Lampa hybrydowa łącząca w sobie światło błyskowe i ciągłe. Oferuje jasność 58 000 luksów i temperaturę barwową światła 5600 K (dla błysku i świecenia ciągłego). Działa w trybach HSS i stroboskopowym, a także oferuje 8 wbudowanych efektów specjalnych. Współczynniki CRI 96 i TLCI 95 pozwalają na wierną reprodukcję kolorów oświetlanych obiektów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Jasność [lux]: 74 000
  • Temperatura barwowa [K]: 5600K
  • Waga [kg]: 3,33 kg
Lampa hybrydowa łącząca w sobie światło błyskowe i ciągłe. Oferuje jasność 74 000 luksów i temperaturę barwową światła 5600 K (dla błysku i świecenia ciągłego). Działa w trybach HSS i stroboskopowym, a także oferuje 8 wbudowanych efektów specjalnych. Współczynniki CRI 96 i TLCI 95 pozwalają na wierną reprodukcję kolorów oświetlanych obiektów.
4-6 dni
2 295
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Temperatura barwowa [K]: 5600K
  • Waga [kg]: 0,980 kg
Fomei 80B RGB z mocowaniem Bowens to lampa światła ciągłego, która sprawdzi się doskonale zarówno w rękach fotografów, jak i filmowców. Mocowanie typu Bowens daje możliwość wykorzystania wielu przydatnych akcesoriów. To sprawia, że jest niezwykle uniwersalna. Docenią ją nie tylko profesjonaliści, ale także osoby początkujące. Lampa charakteryzuje się niewielką wagą oraz kompaktową budową. Wyposażona została w diodę COB o stałej temperaturze barwowej 5600K. Do zestawu dołączony jest także pilot zdalnego sterowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Temperatura barwowa [K]: 3000-5600
  • Waga [kg]: 3,76
Panel LED zawierający 636 diod LED skonfigurowanych w układzie bicolor i RGB. Dzięki temu może działać w różnych trybach, takich jak HSI, RGB czy z regulacją temperatury barwowej w zakresie 3000-5600K. Dzięki możliwości zasilania jej z sieci lub poprzez akumulator V-Mount (sprzedawany oddzielnie) można wykorzystać ją w studiu lub w terenie.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 964
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Jasność [lux]: 1500 dla 0,5 m
  • Temperatura barwowa [K]: 2700-10000
  • Waga [kg]: 0,26
Miniaturowy panel LED o mocy 10 W z diodami RGB i regulowaną temperaturą barwową w zakresie 2700-10000K, który świetnie sprawdzi się podczas vlogowania, filmowania, realizowania portretów, streamingu itp. Posiada 2 mocowania 1/4'' i wbudowane magnesy. Lampę można zasilać z sieci lub za pomocą wbudowanego akumulatora
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Jasność [lux]: 15,700
  • Temperatura barwowa [K]: 5600
  • Waga [kg]: 4.5 lampa + 3,98 kontroler
Profesjonalna lampa LED M600D jest wysokowydajnym oświetleniem LED w wersji z temperaturą światła dziennego (5600K). M600D generuje oświetlenie 15,700 luksów z odległości 3 metrów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Temperatura barwowa [K]: 5600
  • Waga [kg]: 1,6
Wydajna lampa do wykorzystania w domowych warunkach lub w małym studiu, oferująca światło o temperaturze barwowej 5600K. Współczynniki CRI/TLCI wynoszące 96/97 zapewniają wierną reprodukcję kolorystyki oświetlanych obiektów. Lampa oferuje jasność 32 100 luksów przy 1 m. Istnieje możliwość zdalnego sterowania lampą za pomocą sprzedawanego oddzielnie pilota.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Jasność [lux]: 2600 dla 1 m i 5600K
  • Temperatura barwowa [K]: 3200-5600K
  • Waga [kg]: 2,51
Panel LED oferujący światło o regulowanej temperaturze barwowej 3300-5600K i jasności 2600 luksów dla 1 m i 5600 K. Płynna regulacja 0-100% umożliwia łatwe dostosowanie światła do sceny. Współczynniki odwzorowania barw na poziomach CRI 96 i TLCI 98. Oferuje protokół DMX.

Najczęściej kupowane

Oświetlenie filmowe - dlaczego warto wykorzystać lampy LED?

Światła, kamera, akcja! To słynne, filmowe zdanie nomen omen jasno pokazuje, jak istotny podczas filmowania jest zestaw oświetleniowy. Lampy LEDowe umożliwiają uzyskanie wszechstronnego źródła światła, które może oświetlać zarówno małe, jak i duże plany zdjęciowe. Taki sprzęt Aputure, Ulanzi, Quadralite czy innych producentów umożliwi Ci zrealizowanie wszystkich Twoich filmowych pomysłów. Sprawdzi się podczas nagrywania teledysków, vlogów, prezentacji, czy w trakcie realizowania transmisji i streamingów. Źródło światła stałego jest niezbędnym elementem każdego planu zdjęciowego


Lampa LED - jakie parametry powinien mieć sprzęt oświetleniowy?


Profesjonalne lampy diodowe LED posiada przede wszystkim zaawansowany chipset z wysokiej jakości diodami, który potrafi emitować stabilne światło. Istotny jest także wysoki współczynnik CRI, który pozwoli na wierne odwzorowanie barw. Inną ważną funkcją jest płynna regulacja jasności w zakresie od 0 do 100 czy łatwa zmiana temperatury barwowej (np. 3200-5600K). Przy doborze lampy LED Nanlite Forza, Yongnuo czy innych modeli ważne jest rozważenie mocy światła wyrażanej w lux. Ciekawą funkcją jest także możliwość zmiany kolorystyki światła zgodnie z paletą barw RGB. Profesjonalne oświetlenie wykorzystywane na planach filmowych oferuje także np. mocowanie bowens, które pozwala na korzystanie z różnych modyfikatorów światła, takich jak np. dyfuzor, softbox, reflektor itp. Te akcesoria do filmowania umożliwiają np. uzyskanie miękkiego światła.


Profesjonalne lampy LED bi-color - jakie dają możliwości?


Jeśli zastanawiasz się, jaką lampę do filmowania kupić, która da Ci najwięcej możliwości, to zwróć uwagę na modele bicolor. Pozwalają one na swobodne dostosowywanie kolorystyki oświetlenia, pozwalając łatwe stworzenie odpowiedniego klimatu na planie zdjęciowym. Takie lampy video umożliwiają nie tylko zmianę kolorystyki za sprawą regulacji temperatury barwowej, ale również ustawianie różnych dominant barwnych. Ciekawą opcją jest także panel LED, który stanowi powierzchnię z diodami LED. Dzięki przestrzeni RGB masz możliwość odwzorowania kolorów z tej palety barwnej


Oświetlenie filmowe - na co jeszcze zwrócić uwagę kupując lampę do filmowania


Nieważne czy filmujesz w studiu, czy ruszasz w plener, Twoja lampa LED do nagrywania filmów ze stałą lub regulowaną temperaturą barwową dobrze jest, aby była kompaktowa, co ułatwi Ci ustawianie jej na planie. Zapewni to precyzyjne kontrolowanie oświetlenia i ułatwi transportowanie oraz przechowywanie oświetlenia Rotolight, Nanlite Forza 60 itp. Plenerowa lampa filmowa waży zaledwie do 2 kg, co ułatwia obsługę urządzenia. Podczas filmowania warto też skorzystać z lamp pierścieniowych, które dają równo rozchodzące się światło przydatne podczas filmowania ludzi. Ważną funkcją każdej lampy LED jest regulacja mocy, pozwalająca na dostosowanie siły świecenia.


Dobra lampa posiada kilka opcji zasilania. Możesz skorzystać z zasilania sieciowego bądź zewnętrznych lub wbudowanych akumulatorów, takich jak np. NP-F o dużej mocy. Na planie zdjęciowym pomocny jest także pilot umożliwiający zdalne sterowanie. Dzięki temu nie ma konieczności każdorazowego podchodzenia do oświetlenia (ważne jednak aby miało wbudowany odbiornik).