Asus reco classic
Wysokiej jakości rejestrator z szerokokątnym obiektywem nagrywający filmy w rozdzielczości Full HD
Tryb HDR
Tryb High Dynamic Range (HDR) czyli wysoki zakres dynamiczny pozwala na uzyskanie szczegółowego obrazu zarówno w dzień jak i w nocy. HDR polega na zapisie i łączeniu kilku ekspozycji danej sceny, dzięki czemu drobne detale, na przykłąd znaki drogowe czy tablice rejestracyjne są bardzo dobrze widoczne.
Filmy w rozdzielczości Full HD
Wysoka rozdzielczość filmów (1920 x 1080) oraz liczba klatek na sekundę - 30 kl./s przy wsparciu trybu HDR pozwalają na uzyskanie bardzo szczegółowych i wyraźnych filmów. Jest to bardzo przydatna cecha w sytuacji, gdy zajdzie konieczność wykorzystania filmu w roli materiału dowodowego.
Szerokie pole widzenia
Obiektyw urządzenia rejestruje bardzo szerokie pole widzenia wynoszące aż 140 stopni. Pozwala on na uchwycenie widoku z boków pojazdu oraz drogę przed nim.
Czujnik przeciążenia
Asus RECO Classic posiada czujnik przeciążenia, który w przypadku kolizji zapisuje oddzielny film o długości 60 sekund (30 s przed i 30 s po zajściu) i zabezpiecza go w oddzielnym pliku w celu ochrony przed przypadkowym usunięciem. Użytkownik może również skorzystać z dedykowanego przycisku nagrywania awaryjnego, pozwalającego na zapisanie filmów w dowolnym ważnym momencie.
Dodatkowe bezpieczeństwo na drodze
Podczas jazdy z prędkością powyżej 60 km/h uruchamiane są dodatkowe tryby bezpieczeństwa. Pierwszy z nich Lane Departure Warning System (LDWS) ostrzega przed zboczeniem poza linie pasa jezdni, natomiast drugi Forward Collision Warning System (FCWS) poinformuje Cię jeśli za bardzo zbliższysz się do pojazdu z przodu.
Wideorejestrator nagrywający filmy w rozdzielczości Full HD. Umożliwia nagrywanie szczegółowych filmów zarówno w dzień jak i w nocy dzięki trybowi HDR. Szerokokątny, wolny od zniekształceń obiektyw o polu widzenia aż 140 stopni pozwala na uchwycenie nie tylko sytuacji przed pojazdem, ale również po jego bokach. Natomiast dodatkowe systemy LDWS oraz FCWS poprawiają bezpieczeństwo użytkowników poprzez informowanie o zjechaniu z pasa ruchu oraz zbyt małej odległości od pojazdu z przodu.