Liczba produktów: 4
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Rozdzielczość: 6144 x 3456 (6K)
  • Zoom optyczny obiektywu: w zależności od obiektywu
  • Rozmiar LCD [cale]: 5.0
Wersja G2 łączy w sobie zalety standardowej kamery Pocket Cinema z zaawansowanymi funkcjami modelu 6K Pro. Oferuje ten sam czujnik 6K Super 35, technologię koloru Gen 5, odchylany, 5-calowy ekran, możliwość dołączenia profesjonalnego wizjera EVF czy uchwytu na baterie (sprzedawane oddzielnie), 2 wejścia audio mini-XLR czy gniazdo baterii z serii NP-F570 L.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
8 799
8 995 zł
Do koszyka
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Całkowita liczba pikseli [mln]: Około 27,0 megapikseli
  • Typ matrycy: CMOS
  • Rozmiar LCD [cale]: 3.0
Sony ILME-FX30 to kompaktowa kamera wyposażona w matrycę CMOS Exmor™ R formatu APS-C wykonaną w technologii BSI. Daje możliwość użycia krzywej gamma S-Log3, która zapewnia spójną kolorystykę ujęć z różnych kamer oraz kinowy obraz. Nagrywając obraz w rozdzielczości 4K z prędkością do 120 klatek na sekundę, możesz użyć systemu AF, który gwarantuje płynne ujęcia w pięciokrotnie zwolnionym tempie! Posiada stabilny i uniwersalny system AF, który sprawdzi się doskonale w różnorodnych warunkach.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Typ matrycy: CMOS
Sony FX3 to pełnoklatkowa kamera Cinema Line, przepustka do świata profesjonalnego kina. Wyróżnia ją nie tylko filmowa ekspresja ale także niezawodność, łatwość obsługi i mobilna lekka konstrukcja - dokładnie to, czego potrzebują dzisiejsi twórcy. Nagrywaj filmy w 4K z małą głębią ostrości, rewelacyjnym efektem bokeh i swobodą kształtowania obrazu, jaką daje Ci pełnoklatkowa matryca.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Całkowita liczba pikseli [mln]: 24,6 MP
  • Rozdzielczość: 6K
  • Typ matrycy: CMOS
  • Zoom optyczny obiektywu: w zależności od obiektywu
  • Rozmiar LCD [cale]: 5.0
Zaawansowana kamera o kompaktowych rozmiarach i niskiej wadze, które jednocześnie oferuje pełnoklatkowy sensor i mocowanie obiektywów L-Mount. Tak duża matryca umożliwia swobodne dostosowywanie kadru i ułatwia pracę w post produkcji. Natywna, podwójna czułość ISO o maksymalnej wartości 25 600 i 13-stopniowy zakres dynamiczny pozwalają na swobodne filmowanie przy nawet najtrudniejszym oświetleniu.

Najczęściej kupowane