bezprzewodowy system audio z krawatowym mikrofonem dookólnym Sennheiser EW 112P G4-B (626-668 MHz)
matryca pełnoklatkowa 8K
kompatybilność z systemem Cinema EOS
bagnet RF i kompatybilność z adapterami RF-EOS EF
nagrywanie 8K w 30 i 60 kl/s (tylko z zasilaczem) bez ograniczeń czasowych
zdjęcia o rozdzielczości 45 MP
zapis 12-bitowych plików RAW
Pokaż wszystkie cechy
system Dual Pixel CMOS AF
Dual Base ISO (zwiększa czułość i minimalizuje szumy w słabym oświetleniu)
obsługa obiektywów anamorficznych
nagrywanie w trybie HDR
obsługa XF-AVC i MP4
5-osiowy elektroniczny system stabilizacji obrazu
dwa gniazda kart multimedialnych (1x CFexpress typu B / 1x UHS-II SD)
gniazda: wejście 1 mic minijack 3,5 mm; 1 wyjście stereo 3,5 mm; micro- HDMI; USB-C 3.2 Gen 1; 1 port DIN 1.0/2.3 (wejście/wyjście); 1 port synchronizacji lampy błyskowej; wejście DC (za pomocą adaptera prądu stałego DR-E6C); złącze typ N3
system aktywnego chłodzenia
odporność na kurz i wilgoć
zasilanie: akumulator LP-E6NH lub USB-C adapter DC PD-E1 (opcjonalnie) lub zasilacz AC CA-946 (opcjonalnie)
Kamera Canon EOS R5C z bezprzewodowym systemem audio
Zestaw umożliwiający zrealizowanie doskonałego wideo i dźwięku
Kamera Canon EOS R5C oferuje pełnoklatkową matrycę 8K, która umożliwia nagrywanie w rozdzielczości 8K w 30 i 60 kl./s bez ograniczeń czasowych. Co więcej, zapewnia technologie Dual Pixel CMOS AF, Dual Base ISO czy 5-osiową stabilizację sensora. Ale świetny film to nie tylko doskonały obraz, ale również dźwięk. Skorzystaj z bezprzewodowego systemu audio Sennheiser EW 112P G4-B o zakresie częstotliwości 626-668 MHz z krawatowym mikrofonem dookólnym, aby uzyskać broadcastową jakość nagrań w realizacjach telewizyjnych, reklamach, wywiadach, filmach promocyjnych, ślubnych itp.
W zestawie:
kamera Canon EOS R5C
bezprzewodowy system audio z krawatowym mikrofonem dookólnym Sennheiser EW 112P G4-B (626-668 MHz)
Kamera Canon EOS r5 C
Zdumiewająca, hybrydowa kamera 8K
Canon EOS R5 C zapewnia Ci dostęp do zachwycających obrazów. Przede wszystkim model ten oferuje filmy w rozdzielczości 8K z niebywałą szczegółowością. Możesz także z łatwością wykonywać profesjonalne zdjęcia w jakości 45 MP. W środku znajdziesz matrycę pełnoklatkową, system Dual Pixel CMOS AF, formaty nagrywania HDR, wewnętrzny zapis profesjonalnych 12-bitowych plików RAW, XF-AVC, brak ograniczeń czasowych nagrywania nawet w 8K i inne niebywałe zalety systemu Canon Cinema EOS. To sprzęt, który poradzi sobie z każdym wyzwaniem, pomagając Ci zrealizować Twoją każdą, nawet najbardziej śmiałą wizję twórczą.
Pełnoklatkowa matryca 8K
Przechwytywanie profesjonalnego materiału 8K, 30 kl./s (60 kl./s z zewnętrznym zasilaniem)
Zdjęcie 45 MP
Wykonuj zdjęcia w wysokiej rozdzielczości 20 kl./s (elektroniczne) i 12 kl./s (mechaniczne)
Dual Pixel CMOS AF
Niezawodna praca autofokusa z Eye AF i EOS iTR AF X
Cinema RAW Light
Nagrywaj wewnętrznie profesjonalny 12-bitowy materiał RAW do 2,6 Gb/s
Formaty wideo HDR
Twórz treści o wysokim zakresie dynamicznym dzięki rejestrowaniu Canon Log 3, PQ i HLG
System Cinema EOS
Mocowanie Canon RF i zaawansowane opcje wideo, takie jak np. monitor przebiegów, fałszywy kolor, kod czasowy itp.
Nieograniczony czas nagrywania
Nagrywaj materiał 8K bez ograniczeń dzięki nowemu systemowi aktywnego chłodzenia
Kamera Canon EOS R5 C może rejestrować niesamowicie urzekające filmy 8K DCI RAW w 12-bitowym formacie, wykorzystując całą szerokość pełnoklatkowej matrycy, zapewniając prawdziwie kinowe wrażenia. Rejestrując cztery razy więcej szczegółów niż w 4K, EOS R5 C zapewnia doskonały materiał 8K z prędkością do 30 kl./s. Dzięki zastosowaniu zewnętrznego zasilacza EOS R5 C oferuje rozdzielczość 8K do 60 klatek na sekundę, otwierając zupełnie nowe możliwości twórcze w postprodukcji. Cały pełnoklatkowy czujnik 8K może być również używany do nadpróbkowania materiału 4K lub Full HD, zapewniając wyjątkową czystość przy niskim poziomie szumów.
4K do 120 kl./s z autofokusem i dźwiękiem
Oprócz potężnych możliwości 8K aparatu EOS R5 C może on również rejestrować treści 4K z szybkością do 120 kl./s, zapewniając wciągające odtwarzanie w zwolnionym tempie z oszałamiającymi szczegółami. Podczas nagrywania w tym trybie aparat EOS R5 C zachowuje funkcję automatycznego ustawiania ostrości Dual Pixel CMOS, aby zapewnić, że każda pojedyncza klatka pozostanie ostra. Ponadto nagrywanie dźwięku można również włączyć podczas nagrywania z dużą liczbą klatek na sekundę.
Podwójne bazowe ISO
EOS R5 C to pierwszy aparat Cinema EOS, który oferuje funkcję Dual Base ISO. Dual Base ISO zwiększa czułość i minimalizuje szumy podczas fotografowania w słabym oświetleniu. Opcje 800/3200 ISO są dostępne podczas fotografowania w trybie Canon Log 3 i 400/1600 ISO podczas fotografowania w trybie BT.709 Wide DR, PQ i HLG. Wybór najbardziej odpowiedniego bazowego ISO dla określonego scenariusza oświetleniowego zapewni optymalny zakres dynamiki i niski poziom szumów, a użytkownicy mogą również wybrać opcję "Automatyczny wybór", aby aparat intuicyjnie automatycznie przełączał bazowe ISO.
Zdjęcia o rozdzielczości 45 MP
Canon EOS R5 C to połączenie fenomenalnej kamery i świetnego aparatu. Jeżeli chcesz zatrzymać świat w pojedynczej klatce, sięgnij po opcję wykonywania zdjęć o rozdzielczości 45 MP. Co więcej oferowane przez ten model kadry będą cechowały się znakomitą przejrzystością, niskim poziomem szumów, szerokim zakresem dynamicznym i wszystkim tym, czego można spodziewać się po profesjonalnym aparacie fotograficznym. Ponadto kamera a umożliwia fotografowanie w trybie zdjęć seryjnych z prędkością aż 20 kl./s i skorzystanie z maksymalnej czułości ISO 51 200.
Zaawansowana elektroniczna stabilizacja obrazu
Aparat EOS R5 C jest wyposażony w ten sam zaawansowany 5-osiowy elektroniczny system stabilizacji obrazu, który można znaleźć w profesjonalnych aparatach Cinema EOS, takich jak EOS C500 Mark II, EOS C300 Mark III i EOS C70. Ta zaawansowana technologia działa w połączeniu z optycznym IS, który można znaleźć w zgodnych obiektywach, zapewniając stabilny i płynny materiał filmowy. Ponadto elektroniczna stabilizacja obrazu jest również dostępna podczas korzystania z niestabilizowanych obiektywów, takich jak kinowe obiektywy stałoogniskowe i zoomy.
Zgodność obiektywów anamorficznych
Aparat EOS R5 C obsługuje obiektywy anamorficzne za pośrednictwem adapterów mocowania innych firm. Dzięki obsłudze de-squeeze 2x, 1,8x i 1,3x za pośrednictwem ekranu LCD i wyjścia HDMI aparat EOS R5 C oferuje większą obsługę obiektywu i większą elastyczność, co pozwala rejestrować kreatywne kinematografie.
Obiektywy Canon RF
Mocowanie RF daje nowe możliwości projektowania obiektywów, w których łączy się duże przesłony, optykę o wysokiej rozdzielczości i najnowocześniejszą wydajność, aby stworzyć wyjątkowe obiektywy dla filmowców i fotografów.12-stykowe mocowanie RF rozszerza przepustowość komunikacji między obiektywem a aparatem, zapewniając wyższy poziom autofokusa, stabilizację obrazu i konfigurowalną kontrolę, dzięki czemu obiektywy RF są idealnym wyborem do nagrywania wideo . To wszystko daje dostęp do nieprawdopodobnej ilości opcji obrazowania świata.
Niezawodny system AF
Canon EOS R5 C jest oparty o przełomową technologię Dual Pixel CMOS AF opracowaną przez Canona. Dodatkowo w tym modelu możesz skorzystać także z trybów Eye AF i EOS iTR AF X. Pozwalają one na śledzenie nawet takich obiektów, które nie są zwrócone bezpośrednio w stronę obiektywu. Chociaż automatyka kamery działa w niewiarygodny sposób, to sprzęt ten oferuje także rozwiązania ułatwiające ręczne ostrzenie. Należy do nich np. system wspomagania ręcznej regulacji fokusa Dual Pixel.
Dual Pixel
System Dual Pixel CMOS AF firmy Canon może być również używany, gdy operator aparatu używa ręcznego ustawiania ostrości. Przewodnik ostrości to dokładne i innowacyjne narzędzie, które wizualnie informuje operatora, czy obiekt jest zogniskowany z przodu, czy z tyłu. Gdy pomoc wizualna wskaźnika ostrości na ekranie LCD lub w wizjerze zmieni kolor na zielony, osiągnięto bardzo ostre ręczne ustawianie ostrości.
Profesjonalna automatyczna regulacja ostrości
W aparacie EOS R5 C zastosowano te same wyjątkowe ustawienia automatycznego ustawiania ostrości, które można znaleźć w aparatach Cinema EOS, takie jak rozpoznawanie tylko twarzy i priorytetu twarzy, dzięki czemu aparat reaguje zgodnie z zamierzeniami na zmiany sceny. Precyzyjną regulację szybkości i reakcji autofokusa można również wprowadzić, aby uzyskać powolne przesuwanie ostrości w kinie lub natychmiastowy AF w przypadku szybkiej akcji.
Profesjonalne formaty nagrywania
Kamera ta dostarcza Ci rozwiązania, które umożliwiają w pełni profesjonalną pracę z wideo.
Oferuje wybór szerokiej gamy formatów nagrywania, wśród których znajdziesz np. Cinema RAW Light i formaty XF-AVC czy MP4.
Skorzystaj także z obrazu o rozszerzonym zakresie dynamicznym Canon Log3 i HLG z opcją korzystania z profesjonalnych narzędzi, takich jak monitory zewnętrzne czy funkcji fałszowania kolorów.
EOS R5 C umożliwia nagrywanie 12-bitowego wewnętrznego wideo RAW z technologią Cinema RAW Light do 2,6 Gb/s.
Dostępne są 3 opcje Cinema RAW Light: LT (światło), ST (standard) i HQ (wysoka jakość), co zapewnia większą elastyczność przepływu pracy dla potrzeb produkcyjnych.
Dostępne jest również bogactwo dodatkowych opcji profesjonalnego nagrywania, w tym 10-bitowe formaty 4:2:2, takie jak niezawodny XF-AVC firmy Canon w ALL-I lub Long GOP do 810 Mb/s, HEVC MP4 do 540 Mb/s i 4:2:0 8-bitowy H.264 MP4 do 150 Mb/s.
Oprócz tego istnieją opcje kadrowania matrycy z pełnoklatkowej 8K do formatów 5.9K Super 35 mm i 3K Super 16 mm w celu uzyskania zgodnych obiektywów optycznych i zmniejszonych szybkości transmisji danych.
Podwójne karty multimedialne i jednoczesne nagrywanie
1x CFexpress typu B
1x UHS-II SD
2 gniazda kart multimedialnych pozwalają na zaawansowane opcje jednoczesnego nagrywania, w których na każdej karcie można nagrywać różne formaty, rozdzielczości i głębie bitowe, aby obsługiwać różnorodne profesjonalne przepływy pracy. Dostępne są również tradycyjne 8-bitowe serwery proxy 4:2:0 i nagrywanie w trybie przekazywania/podwójnego gniazda.
Zewnętrzne nagrywanie 8K RAW przez HDMI
EOS R5 C może przesyłać RAW przez HDMI do kompatybilnych rejestratorów Atomos, takich jak NINJA V+, w celu nagrywania 10-bitowego 8K ProRes RAW z prędkością do 30 kl./s. Serwery proxy XF-AVC można również jednocześnie nagrywać na kartę SD, zapewniając wydajne przepływy pracy w postprodukcji.
Kompaktowa i lekka konstrukcja z systemem aktywnego chłodzenia
Pracuj z łatwością z profesjonalną kamerą, gdziekolwiek przebywasz. Ułatwi Ci to kompaktowa i lekka konstrukcja Canon EOS R5 C. Pomimo bardziej mobilnych gabarytów sprzęt ten zapewnia w pełni ergonomiczną i funkcjonalna obsługę. Posiada jasny wizjer OLED, przegubowy ekran i 13 przycisków funkcyjnych, które można konfigurować zgodnie z własnym stylem pracy i potrzebami.
Aktywny system chłodzenia pozwala na nagrywanie przez bardzo długi czas. Nie musisz już dzielić klipów tylko możesz oddać się swojej kreatywności. Całość dopełnia bardzo wytrzymały korpus ze stopu magnezu.
Skorzystaj z zaawansowanych akcesoriów
Kamera posiada wiele zaawansowanych opcji łączności, które pozwalają na skuteczną pracę w środowisku filmowym czy łączenie jej z różnymi akcesoriami wideo. Model ten posiada wielofunkcyjną stopkę do podłączania akcesoriów.
Pełna klatka (8K) / Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru)
Łączna liczba pikseli
W przybliżeniu 47,10 megapiksela
Efektywna liczba pikseli
Tryb wideo:
W przybliżeniu 35,40 megapiksela (8192 × 4320): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
W przybliżeniu 33,20 megapiksela (7680 × 4320): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Tryb zdjęć:
W przybliżeniu 45 megapikseli (8192 × 5464)
Efektywny rozmiar ekranu matrycy
36,0 × 19,0 mm (40,7 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
33,8 × 19,0 mm (38,8 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Zakres dynamiczny
Canon Log 3: 1600% / 14 stopni (przy ISO 800)
Wide DR: 800% (przy ISO 400)
Procesor obrazu
Typ
DIGIC X
Obiektyw
Mocowanie obiektywu
Mocowanie Canon RF
Zgodne obiektywy: wszystkie obiektywy RF i EF
(w tym obiektywy EF-S / obiektywy filmowe EF)
Współczynnik powiększenia obiektywu
Pełnoklatkowy:
długość ogniskowej × około 1,0
Super 35 mm (wycinek kadru):
rozdzielczość 5952 × 3140, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,460
rozdzielczość 3840 × 2160, 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 1,534
Super 16 mm (kadrowanie):
w rozdzielczości 2976 × 1570 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,920
w rozdzielczości 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 3,069
Korygowanie jasności brzegów
Tak
Korygowanie aberracji chromatycznej
Tak
Korygowanie dystorsji
Tak, tylko obiektywy z mocowaniem RF
Korekcja dyfrakcji
Tak
Filtr szary
Nie
Regulacja ostrości
Za pomocą obiektywu, aplikacji Browser Remote, Camera Connect lub EOS Utility
Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF)
1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE
Obsługa technologii Cooke/I
Nie
Obsługa obiektywów anamorficznych
Tak, x2,0 / x1,8 / x1,3
Układ stabilizatora obrazu
Tak, 5-osiowy stabilizator obrazu. Parametry z obsługiwanymi obiektywami z optycznym stabilizatorem obrazu dla optymalnej wydajności
Nagrywanie
Nośniki do nagrywania wewnętrznego
1 karta CFexpress (CFexpress 2.0 typ B)
1 karta SD (SD/SDHC/SDXC)
(nagrywanie na karcie SD z przepływnością do 650 Mb/s)
Cinema RAW Light LT: 8192 × 4320: 1070 Mb/s, 63 min
Cinema RAW Light ST: 8192 × 4320: 1650 Mb/s, 41 min
Cinema RAW Light HQ: 5952 × 3140: 1770 Mb/s, 38 min
XF-AVC / MXF: 4096 × 2160: 410 Mb/s, 156 min
MP4 (HEVC): 4096 × 2160: 225 Mb/s, 285 min
MP4 (H.264): 4096 × 2160: 150 Mb/s, 428 min
Format nagrywania
Tryb wideo:
Cinema RAW Light (CRM): 12-bitowy format RAW
XF-AVC (MXF): 10-bitowy format 4:2:2 (ALL-I lub Long GOP)
HEVC (MP4): 10-bitowy format 4:2:2 / 10-bitowy format 4:2:0
H.264 (MP4): 8-bitowy format 4:2:0
Tryb zdjęć:
RAW / C-RAW / Dual Pixel RAW2/ HEIF3/ JPEG
Nagrywanie przechodzące
Tak
Nagrywanie (jednoczesne) w dwóch gniazdach
Tak
Jednoczesne nagrywanie w różnych formatach
Tak, w trybie podwójnego nagrywania
Dostępne opcje: [CRL / XF-AVC / MP4] [All-I / Long GOP] [4:2:2 10-bit / 4:2:0 10-bit / 4:2:0 8-bit] [8K / 4K / 2K / FHD]
Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania
Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)
Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)
Tryb 24,00 Hz (24,00p)
Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL)
12-bitowy Cinema RAW Light LT4:
8192 × 4320 / 50P / 2140 Mb/s: około 31 min
8192 × 4320 / 25P / 1070 Mb/s: około 63 min
5952 × 3140 / 50P / 1140 Mb/s: około 59 min
5952 × 3140 / 25P / 556 Mb/s: około 122 min
2976 × 1570 / 50P / 287 Mb/s: około 237 min
2976 × 1570 / 25P / 144 Mb/s: około 474 min
12-bitowy Cinema RAW Light ST:
8192 × 4320 / 25P / 1650 Mb/s: około 41 min
5952 × 3140 / 50P / 1750 Mb/s: około 39 min
5952 × 3140 / 25P / 871 Mb/s: około 78 min
2976 × 1570 / 50P / 441 Mb/s: około 154 min
2976 × 1570 / 25P / 221 Mb/s: około 308 min
12-bitowy Cinema RAW Light HQ:
5952 × 3140 / 25P / 1770 Mb/s: około 38 min
2976 × 1570 / 50P / 896 Mb/s: około 76 min
2976 × 1570 / 25P / 448 Mb/s: około 152 min
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL)
10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa)5:
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 810 Mb/s: około 79 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 410 Mb/s: około 156 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 310 Mb/s: około 207 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min
10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 260 Mb/s: około 246 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 50 Mb/s: około 1284 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 50 Mb/s: około 1284 min
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu MP4 (PAL)
10-bitowy format HEVC 4:2:2 (Long GOP)6:
8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 540 Mb/s: około 118 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 225 Mb/s: około 285 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 135 Mb/s: około 475 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 50 Mb/s: około 1284 min
10-bitowy format HEVC 4:2:0 (Long GOP):
8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 400 Mb/s: około 160 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 170 Mb/s: około 377 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 100 Mb/s: około 642 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min
8-bitowy format H.264 4:2:0 (Long GOP):
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P lub 25P / 150 Mb/s: około 428 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu Proxy (PAL)
8-Bitowy format XF-AVC 4:2:0 (Long GOP)
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P / 35 Mb/s
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 24 Mb/s
8-bitowy format H.264 MP4 4:2:0 (Long GOP)
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 9 Mb/s
Zwolnione/przyspieszone tempo
Zapis 8K do 30 kl./s (60 kl./s z zasilaniem zewnętrznym)
Nagrywanie 4K / FHD: do 120 kl./s
Dostępne opcje nagrywania dźwięku i automatycznej regulacji ostrości.
Zapis interwałowy
Tak
Rejestracja klatek
Tak
Buforowanie (w pamięci podręcznej)
Tak, 3 sekundy (tylko nagrywanie w formacie XF-AVC lub MP4)
Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
Wyprowadzenie sygnału przez złącze HDMI: tak
Znaczniki
Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa oraz znacznik prostokątny i określony przez użytkownika. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.
Wizjer elektroniczny (EVF)
Wbudowany wizjer elektroniczny
Kolorowy wizjer EVF OLED o przekątnej 0,5 cala, 5,76 mln punktów
Opcjonalne akcesoria EVF
ND.
Wejścia/wyjścia
Wejście audio
1 wejście mikrofonowe 3,5 mm
1 wbudowany mikrofon monofoniczny
(wejście XLR dostępne za pośrednictwem akcesorium TASCAM CA-XLR2d-C)
1 port USB-C (3.2 Gen1) do zasilania, ładowania i komunikacji (wyjście wideo UVC / aplikacja Content Transfer Mobile)
Wyjście SDI
Nie
Używanie sygnału kodu czasowego
1 port DIN 1.0/2.3 (wejście/wyjście)
Genlock
Nie
Synchronizacja
1 port synchronizacji lampy błyskowej
Wyjście DC
Nie
Wejście DC
Tak, za pomocą adaptera prądu stałego DR-E6C
Złącze zdalnego sterowania
1 złącze typu N3
Złącze sterowania bezprzewodowego
Dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
Złącze obiektywu
Nie
Złącze Ethernet
Dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
Strumieniowa transmisja IP / FTP
Tak, dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
Protokół: UDP, RTP i RTP+FEC
Tablice LUT użytkowników
Tak, wbudowane tablice LUT / funkcja asystenta podglądu do monitorowania obrazu na ekranie LCD / EVF / wyświetlaczu podłączonym do złącza HDMI.
Niestandardowe tablice LUT można stosować bezpośrednio do nagrań wewnętrznych za pomocą funkcji Look File (zgodność z plikami .cube z siatką 17 lub 33).
Złącze wideo
Nie
Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych
One-Shot AF
Powiększenie
DISP
Menu
Tryb Push Auto Iris
Blokada AF
Menu z możliwością przypisania przycisku
Informacje o panelu wyświetlacza
Blokada przycisków
(nieprzypisany)
FUNC
(nieprzypisany)
Ustawienie balansu bieli
Przyciski przypisywane przez użytkownika
13 przycisków z możliwością przypisania (numerowane) na korpusie kamery. Ponad 80 opcji za pośrednictwem menu
Inne informacje
Kontrolka nagrywania
Tak
Pokrętło CUSTOM
3 elektroniczne pokrętła + multi-sterownik
Ekspozycja
Pomiar ekspozycji
Tryb wideo:
standardowy, praca pod światło, oświetlenie punktowe
Tryb zdjęć:
wielosegmentowy, skupiony, punktowy, centralny punktowy, połączony z punktem AF, centralnie ważony uśredniony
Korekta ekspozycji
Tak
Tryb automatycznej ekspozycji
Tak (tryb wideo: Auto Iris / ISO)
Tryb Push Auto Iris
Tak
Blokada ekspozycji
Tak
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem
Tak
Czułość ISO
Tryb wideo:
od ISO 100 do ISO 25 600 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
* Po rozszerzeniu zakresu czułości
Tryb zdjęć:
od ISO 100 do ISO 51 200 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
* Po rozszerzeniu zakresu czułości
System autofokusa
Tryb wideo:
Dual Pixel CMOS AF, AF z wykrywaniem oczu, EOS iTR AF X
Tryb zdjęć:
Dual Pixel CMOS AF II
Rozmiary ramki AF
Duży; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
Cały obszar; wielkość odpowiadająca około 80% powierzchni matrycy
Tryby automatycznej regulacji ostrości
Tryb One-Shot AF, ciągły AF, ciągły AF: tylko bliskie ustawienie ostrości
Funkcja AF z wykrywaniem twarzy
Priorytet twarzy / AF tylko z wykrywaniem twarzy, wyostrzanie oczu
Prowadnica regulacji ostrości
Wsparcie ręcznej regulacji ostrości w przypadku obiektywów zgodnych z mocowaniem RF lub EF oraz obiektywów Cine Servo firmy Canon
Ustawienie wzmocnienia
Od -6 dB do 42 dB / 54 dB*(z normalną lub dużą dokładnością) *Po rozszerzeniu zakresu czułości
Migawka
Tryby kontroli
Tryb wideo:
Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (Krótkie czasy); Slow (Długi)
Tryb zdjęć:
Mechaniczna, elektroniczna 1. kurtyna, elektroniczna
Czas naświetlania
Tryb wideo:
Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień
Tryb zdjęć:
30-1/8000 s (z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia)
tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
Kąt migawki
Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS)
1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli
AWB, nastawa użytkownika 01 (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K/ od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, wolfram, ustawienia (A/B)
Korekcja kolorów
Wybór obszaru / weryfikacja dwóch obszarów
Poziom konfiguracji
Od -50 do +50, wł./wył.
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS
Wi-Fi (opcjonalne akcesorium innego producenta)
Tryb wideo:
Wymaga akcesorium WFT-R10
Obsługa Browser Remote / Content Transfer Mobile / IP Streaming
Tryb zdjęć:
Wbudowana bezprzewodowa sieć LAN (IEEE802.11a/b/g/n/ac; 5 GHz / 2,4 GHz), z obsługą Bluetooth 4.2
Obsługa EOS Utility / Camera Connect / image.canon
Informacje GPS (moduł dodatkowy)
Wymaga akcesorium GP-E2
Szerokość/długość geograficzna/wysokość n.p.m., uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Balans bieli
Automatyczna
Tak
Zaprogramowane ustawienia
Tryb wideo:
Światło dzienne (5400 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000-15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B
Tryb zdjęć:
Automatyczny balans bieli, światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówek, światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, ustawienia skali Kelvina, nastawa własna
Przesunięcie balansu bieli
Tryb wideo:
Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Tryb zdjęć:
Od -9 do +9 (niebieski/bursztynowy)
Od -9 do +9 (purpurowy/zielony)
Balans czerni
Regulacja balansu czerni
Tak
Używanie sygnału kodu czasowego
System zliczania
Regen, RecRun, Free Run, External, Hold (w przypadku niektórych prędkości nagrywania dostępna jest opcja pomijania klatek)
Sennheiser EW (Evolution) 122P G4-B - wysokiej jakości zestaw bezprzewodowy (626-668 MHz - pasmo wolne od LTE) z mikrofonem dookólnym.
Zestaw EW 122P G4-B pracujący w pełni bezpiecznym paśmie 626-668 MHz, wolnym od zakłóceń m.in. LTE, pozwala na wygodne zarejestrowanie wywiadu, prezentacji czy występu na żywo. Miniaturowy, dyskretny i dookólny mikrofon ME 2 gwarantuje czysty i naturalnie brzmiący dźwięk. Wysokiej jakości nadajnik i odbiornik pozwalają na bezprzewodowe przesyłanie sygnału, wykorzystując do tego funkcję automatycznego wyszukiwania wolnych częstotliwości. Dzięki temu korzystanie z urządzeń jest bardzo proste, co pozwala skupić się na rozmowie. Nadajnik i odbiornik posiadają 4-stopniową informację o stanie baterii, co umożliwia łatwe planowanie pracy. Podświetlane wyświetlacze pozwalają na swobodną pracę na salach koncertowych czy w ciemnych pomieszczeniach. Urządzenia zostały wyposażone w funkcję Auto Lock, która zapobiega przypadkowemu wciśnięciu przycisków.
Wszystkie elementy zestawu zostały wykonane z wysokiej jakości materiałów i charakteryzują się dużą wytrzymałością.
Parametry techniczne:
Poziom ciśnienia akustycznego (SPL) 130 dB
Zasięg do 100 metrów
Zasilanie 2 baterie AA, 1,5 V albo akumulator BA 2015
EOS R5C oferuje matrycę 8K, która umożliwia nagrywanie wideo 8K 30 i 60 kl./s bez ograniczeń czasowych. Zapewnia także technologie Dual Pixel CMOS AF, Dual Base ISO czy 5-osiową stabilizację sensora. Ale świetne filmy to nie tylko doskonały obraz, ale również znakomity dźwięk. Uzyskaj profesjonalne audio o jakości broadcastowej łącząc ww. kamerę z bezprzewodowym systemem audio Sennheiser EW 112P G4-B o zakresie częstotliwości 626-668 MHz
Specyfikacja
Zestaw zawiera
kamera Canon EOS R5C
akumulator LP-E6NH
ładowarka LC-E6
pasek na ramię
kabel USB-C
zabezpieczenie kabla
przewód zasilający
odbiornik EK 100 G4
nadajnik SK 100 G4
mikrofon ME 2
4x bateria AA
uchwyt montażowy CA 2
kabel CL 3
5 mm jack
kabel XLR na jack 3
5 mm CL 100
instrukcja obsługi
karta produktu
Kamera cyfrowa Canon
EOS R5C
Gwarancja
24 miesiące
Efektywna liczba pikseli - tryb kamera [mln]:
45
Liczba pikseli na matrycy, wykorzystywana do rejestrowania obrazu podczas nagrywania filmów, zazwyczaj mniejsza niż rozdzielczość całkowita.
Efektywna liczba pikseli - tryb aparat [mln]:
45
Liczba pikseli na matrycy, wykorzystywana do rejestrowania obrazu podczas robienia zdjęć, zazwyczaj mniejsza niż rozdzielczość całkowita.
Rozmiar matrycy:
pełnoklatkowa (24x36 mm)
brak opisu
Rozdzielczość:
8K
brak opisu
Typ matrycy:
CMOS
Rodzaj zastosowanej matrycy (elementu światłoczułego rejestrującego zdjęcia). Może być CCD lub CMOS (obecnie częściej stosowana).
Nośnik danych - na film:
1 karta CFexpress (CFexpress 2.0 typ B) i 1 karta SD (SD/SDHC/SDXC)
Nośnik, na który nagrywane są filmy.
Nagrywanie w rozdzielczości HD:
tak
Opcja nagrywania filmów w rozdzielczości HD.
Ogniskowa ob. kamery (ekwiwalent 35mm) [mm]:
w zależności od obiektywu
Ogniskowa obiektywu w trybie nagrywania filmu, w przeliczeniu do obiektywów stosowanych w aparatach małoobrazkowych.
Ogniskowa ob. aparatu (ekwiwalent 35mm) [mm]:
w zależności od obiektywu
Ogniskowa obiektywu w trybie wykonywania zdjęć, w przeliczeniu do obiektywów stosowanych w aparatach małoobrazkowych.
Jasność obiektywu [f/]:
w zależności od obiektywu
Wartość otworu względnego obiektywu, im mniejsza liczba tym większa jasność obiektywu. Większa jasność pozwala na wykonanie zdjęć w słabym oświetleniu oraz przyspiesza pracę Autofokusa.
Zoom optyczny:
w zależności od obiektywu
Krotność zbliżenia uzyskiwanego za pomocą obiektywu. W przeciwieństwie do zoomu cyfrowego nie pogarsza jakości zdjęć.
Rozmiar LCD [cale]:
3.2
Przekątna tylnego wyświetlacza, podawana w calach. 1 cal = 2.54 cm.
Typ LCD:
dotykowy
Rodzaj zastosowanej technologii wyświetlacza LCD.
Rozdzielczość LCD [piksele]:
2,1 mln pkt
Rozdzielczość, w jakiej wyświetlany jest obraz na wyświetlaczu. Im wyższa, tym bardziej jest on szczegółowy. Rozdzielczość wyświetlacza nie ma powiązania z rozdzielczością zdjęć.
Ekran dotykowy:
tak
Wyposażenie ekranu LCD w panel dotykowy.
Menu w języku polskim:
tak
brak opisu
Wizjer:
Kolorowy wizjer EVF OLED o przekątnej 0,5 cala, 5,76 mln punktów
Rodzaj zastosowanego wizjera w aparacie, rozróżnia się wizjer optyczny (wyższej jakości - pokazuje rzeczywisty obraz) oraz cyfrowy (niższej jakości - pokazuje obraz przetworzony z matrycy).
Autofokus:
Dual Pixel CMOS AF
brak opisu
Zdjęcia:
45 MP
Funkcja wykonywania zdjęć.
Migawka:
Tryb wideo: Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień / Tryb zdjęć: 30–1/8000 s (z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia) tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
Minimalny oraz maksymalny czas otwarcia migawki możliwy do ustawienia przy wykonywaniu zdjęć.
Balans bieli:
AWB, nastawa użytkownika 01 (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K/ od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, wolfram, ustawienia (A/B)
Wybór skali odwzorowania kolorów zależnie od rodzaju oświetlenia w jakim wykonywane są zdjęcia. Im więcej możliwości ustawień balansu bieli tym łatwiej dopasować te ustawienia tak, aby kolory były wiernie odwzorowane.
Informacja o możliwości zapisu dźwięku przy filmach video.
Złącze mikrofonowe:
tak
brak opisu
Złącze słuchawkowe:
tak
brak opisu
Złącza:
1 wejście mikrofonowe 3,5 mm 1 wbudowany mikrofon monofoniczny (wejście XLR dostępne za pośrednictwem akcesorium TASCAM CA-XLR2d-C) / 1 wyjście stereo 3,5 mm / micro- HDMI / USB-C 3.2 Gen 1 / 1 port DIN 1.0/2.3 (wejście/wyjście) / 1 port synchronizacji lampy błyskowej / wejście DC (za pomocą adaptera prądu stałego DR-E6C) / złącze typ N3
Informacja o zastosowanych w urządzeniu złączach.
Bluetooth:
4.2
Funkcja przesyłania danych przy wykorzystaniu bezprzewodowej technologii Bluetooth.
Wi-Fi:
tak
brak opisu
Waga [g]:
około 680 g (sam korpus)
brak opisu
Wymiary [mm] - szerokość:
142
brak opisu
Wymiary [mm] - wysokość:
101
brak opisu
Wymiary [mm] - głębokość:
111
brak opisu
Stabilizacja:
5-osiowa
Rodzaj zastosowanej w aparacie stabilizacji. Rozróżnia się stabilizację optyczną (w obiektywie), mechaniczną (na matrycy) oraz cyfrową (przez podniesienie czułości). Ostatnia z nich ma ujemny wpływ na jakość obrazu.
Model akumulatora:
LP-E6NH
Symbol pasujących akumulatorów
EAN
4549292184860
Kod kreskowy produktu
Kod w sklepie
KCFCANEOSR5C
Kod produktu w naszym sklepie
Sennheiser
EW 112P G4-B (626-668 MHz - wolne od LTE) bezprzewodowy system audio z krawatowym mikrofonem dookólnym
Ustawienia cookies
Na naszej stronie korzystamy z plików cookies niezbędnych do jej funkcjonowania, a pozostałe, służące do poprawienia jakości użytkowania oraz lepszego stosowania reklam, możesz kontrolować.
Ustawienia