_1924719646.jpg)
Blackmagic URSA Mini PRO 4.6K G2
Kamera BlackMagic URSA Mini Pro 4.6K G2 wyróżniająca się sensorem oferującym wysoką jakość wideo o rozdzielczości 4608 x 2592 w formacie Super 35 i o 15-stopniowym zakresie dynamicznym. Kamera została zaprojektowana z myślą o profesjonalistach, którzy oczekują bezkompromisowych efektów.
Nagrywanie w 4.6K i 120 klatek na sekundę
Zastosowanie procesora obrazowego o wysokiej wydajności, pozwala na rejestrację krystalicznie czystych filmów w zwolnionym tempie. Możesz nagrywać pełny obraz o rozdzielczości 4,6K z prędkością 120 klatek na sekundę, DCI 4K z prędkością do 150 klatek na sekundę lub Full HD 1080 z niesamowitą prędkością 300 klatek na sekundę. Daje to gwarancję, że URSA Mini Pro 4.6K G2 idealnie nadaje się do sportów szybkiej akcji, fotografii przyrodniczej i nie tylko.

Środowisko pracy

Filmy fabularne
URSA Mini Pro zapewnia bezkompromisową jakość cyfrowego filmu, porównywalną do kamer kosztujących wiele tysięcy więcej, a także w pełni bezstratny proces postprodukcji dzięki dołączonemu oprogramowaniu DaVinci Resolve Studio. Rejestruje do 15 stopni rozpiętości tonalnej i bardzo szeroki gamut kolorów, znacznie większy niż Rec. 2020 oraz przestrzeń kolorów kina cyfrowego P3. URSA Mini Pro zawiera DaVinci Resolve Studio, co zapewnia ogromną zaletę podczas kręcenia za jej pomocą filmów fabularnych, ponieważ można przejść bezpośrednio z kamery do DaVinci Resolve Studio, aby uzyskać w pełni natywny, bezstratny przepływ pracy, szybszy i o wyższej jakości niż jakikolwiek inny system do filmowania i postprodukcji.

Seriale telewizyjne
Odcinkowa produkcja telewizyjna przestawiła się na film cyfrowy, ponieważ jedynym sposobem na zdobycie widzów jest opowiadanie fascynujących historii przy użyciu obrazów o jakości filmu fabularnego. Produkcja serialu przypomina cotygodniowe kręcenie, montaż, korekcję barwną i dystrybucję jednogodzinnego filmu. Przy krótkim czasie realizacji i napiętym budżecie URSA Mini Pro to jedyna kamera, która może zapewnić taką jakość. Ponadto zawarte DaVinci Resolve Studio jeszcze bardziej przyspiesza przepływ pracy, ponieważ umożliwia montażystom i kolorystom jednoczesną współpracę nad tym samym projektem. Oznacza to, że możesz poświęcić więcej czasu na kreatywne podejście do edycji i korekcji kolorów, ponieważ nie muszą się one odbywać osobno!

Studio i produkcja na żywo
Niezależnie od tego, czy transmitujesz wiadomości, czy prowadzisz talk show, potrzebujesz przyszłościowej kamery, będącej w stanie uchwycić niesamowite kolory i szczegóły Ultra HD. URSA Mini Pro 4.6K G2 jest wyjątkowa, ponieważ oferuje to, co najlepsze z obu światów! Profesjonalna kamera studyjna posiada niewiarygodną cyfrową jakość filmową oraz funkcje takie jak sterowanie kamerą. Możesz też dodać 7″ wizjer URSA Studio Viewfinder, aby przekształcić URSA Mini Pro 4.6K G2 w najlepszą kamerę studyjną ze zdalnym sterowaniem kamery i obiektywu, talkback czy tally. URSA Mini Pro posiada wbudowany CCU, a także niesamowity korektor kolorów podstawowych DaVinci, który pozwala wyjść poza podstawy i zapewnia pełną kontrolę twórczą dzięki funkcji regulacji YRGB lift, gamma i gain. Oferuje obrazowanie i przetwarzanie wykorzystywane w filmach fabularnych, a wszystko to w profesjonalnej kamerze studyjnej.

Film dokumentalny
Najlepsze filmy dokumentalne muszą stworzyć między reżyserem i filmowanym obiektem taki poziom zaufania i intymności, który nie jest możliwy do osiągnięcia przy dużej ekipie i onieśmielającym sprzęcie filmowym. Mały rozmiar i lekkość URSA Mini Pro sprawiają, że jest dyskretna i idealna do rejestrowania niesamowitych ujęć przyrody i emocjonalnych wywiadów. W ciągu kilku sekund można ją przenieść ze statywu do ręki. Rejestratory z dwoma kartami CFast lub SD umożliwiają nieustanne nagrywanie, pozwalając na wymianę pełnych kart bez przerywania pracy.

Reklamy telewizyjne
Niezależnie od tego, czy zarządzasz globalną marką, czy jesteś członkiem agencji kreatywnej zajmującej się tworzeniem reklam, musisz zadbać o to, aby Twój produkt wyglądał niesamowicie. Dlatego tak ważne jest, aby reklamy były kręcone przy użyciu filmu cyfrowego. URSA Mini Pro jest to teraz przystępna cenowo, nawet dla małych, lokalnych marek. Ponadto, dołączone DaVinci Resolve Studio pozwala korzystać z tego samego wysokiej klasy oprogramowania do postprodukcji i korekcji kolorów używanego w Hollywood, aby stworzyć kinowy wygląd, który uświadomi klientom jakość Twojej marki. Każdy produkt może skorzystać z luksusowej oprawy wizualnej, jaką zapewni wykorzystanie kamer URSA Mini Pro i korekcji kolorów DaVinci Resolve.

Produkcja teledysków
W dzisiejszej branży muzycznej wysokiej jakości teledysk może być zamieszczony w sieci, stać się viralem i zmienić nieznany zespół w supergwiazdę z dnia na dzień! Wartość produkcji pierwszego teledysku zespołu jest kluczowa dla jego postrzegania i stylu. Kamery URSA Mini są idealne, ponieważ są prawdziwymi cyfrowymi kamerami filmowymi w przystępnej cenie i zawierają wszystko, czego potrzeba do realizacji świetnego teledysku. Można nawet podłączyć więcej niż jedną URSA Mini Pro do miksera do produkcji na żywo ATEM, aby kręcić i strumieniować na żywo swój teledysk. Będziesz w stanie uchwycić energię i emocje związane z występem przed publicznością, a dodatkowo będziesz mógł kręcić pod wieloma kątami i w miejscach, w których byłoby to niemożliwe z większą kamerą.

Film korporacyjny klasy premium
URSA Mini Pro pozwala dodać kinowe wartości produkcyjne do każdego korporacyjnego filmu w bezkonkurencyjnej cenie! Połączenie wysokiej jakości filmów cyfrowych z tradycyjnymi funkcjami kamer nadawczych pozwala z łatwością nagrywać filmy o nowych produktach, marketingowe, a nawet prezentacje z udziałem wielu kamer. Nawet jeśli nagrywasz w jakości HD, nadpróbkowany obraz 4K z kamery eliminuje aliasing artefaktów, zapewniając większą wyrazistość i szczegółowość oraz bogatszą kolorystykę. To pozwala dokonywać bardziej kreatywnych wyborów niż kiedykolwiek podczas edycji i korekcji barwnej w postprodukcji za pomocą dołączonego oprogramowania DaVinci Resolve Studio.

Film niezależny
Jako niezależny filmowiec musisz pogodzić kreatywną wizję z ograniczonym budżetem, małą ekipą i niezwykle napiętym harmonogramem zdjęć. URSA Mini Pro oferuje jakość, rozdzielczość i zakres dynamiki filmu Super 35 mm w kompaktowej konstrukcji, idealnej dla jednego operatora lub małej ekipy. Wybierz mocowanie obiektywu EF, F lub PL, aby móc pracować z łatwo dostępnymi obiektywami fotograficznymi lub profesjonalnymi obiektywami filmowymi. Otrzymujesz wbudowane monitorowanie, histogramy, focus peaking czy nagrywanie audio, dzięki czemu nie musisz wypożyczać dodatkowego, drogiego sprzętu. Możesz pracować jako jednoosobowa ekipa, co pozwoli zaoszczędzić pieniądze, które będziesz mógł przeznaczyć na tworzenie historii na ekranie.
Wymienne mocowanie obiektywu

URSA Mini Pro posiada wymienne mocowanie obiektywów, które umożliwia szybkie przełączanie między obiektywami z mocowaniem EF, PL, B4 i F. To sprawia, że jest kompatybilna z najszerszą możliwą gamą profesjonalnych obiektywów. URSA Mini Pro 12K jest standardowo wyposażona w mocowanie PL, a URSA Mini Pro 4.6K G2 w mocowanie EF. Oba modele są kompatybilne z mocowaniami EF, PL i F, a URSA Mini Pro 4.6K G2 współpracuje także z mocowaniami B4, obsługując wszystkie obiektywy, od wysokiej jakości.

Kolejna generacja Color Science
BlackMagic URSA Mini Pro 4.6K G2 daje dostęp do 4-tej generacji Color Science i zaktualizowaną krzywą filmową, która została zaprojektowana w celu pełnego wykorzystania ogromnej ilości danych pozyskiwanych z potężnego sensora.
Technologia Color Science 4 dostarcza informacji o złożonym przetwarzaniu obrazu Blackmagic RAW, a dane o kolorze i zakresie dynamicznym z czujnika zachowywane są za pośrednictwem metadanych do wykorzystania w post produkcji.

Rejestratory kart CFast i kart SD
URSA Mini Pro posiada dwie nagrywarki kart CFast 2.0 oraz dwie kart SD UHS-II, umożliwiając wybór typu nośnika, który najlepiej sprawdzi się w Twoim projekcie! Karty CFast idealnie nadają się do nagrywania 12-bitowych plików RAW o pełnej rozdzielczości. Niedrogie i powszechnie dostępne karty SD są doskonałe do rejestrowania plików Blackmagic RAW przy ustawieniach stałego bitrate. Gdy karta CFast lub SD się zapełni, nagrywanie jest automatycznie kontynuowane na następnej karcie, bez konieczności przerywania filmowania. URSA Mini Pro 4.6K G2 może nawet nagrywać na dwie karty jednocześnie.

Łatwe sterowanie kamerą
Blackmagic URSA Mini Pro 4.6K G2 posiada 4-calowy ekran LCD obsługujący funkcje dotykowe. Dodatkowo oferuje suwak ekranu dotykowego, który pozwala na ręczne ustawianie przysłony w obiektywach sterowanych elektronicznie. Ponadto możliwe jest zastosowanie przycisku przysłony, pozwalającego na natychmiastowe, automatyczne ustawienie przysłony w kompatybilnych obiektywach.

Bezprzewodowe sterowanie przez Bluetooth
Jeśli kamera umieszczona jest na końcu wysięgnika lub gimbala, można uzyskać pełną kontrolę przez Bluetooth z nawet 10 metrów. Aplikację Blackmagic Camera Control można pobrać na iPada lub skorzystać z aplikacji innych firm, takich jak Bluetooth+ lub włączyć na urządzeniach z systemem iOS lub Android. Darmowy pakiet SDK dla deweloperów z przykładowym kodem, dostępny na stronie Blackmagic Design, pozwala tworzyć własne rozwiązania zdalnego sterowania kamerą i cyfrowymi kartami. Można stworzyć aplikację, która może blokować synchronizację kodu czasowego i uruchamiać nagrywanie na wszystkich kamerach jednocześnie. Możliwości są nieograniczone.
Wbudowane filtry szare
URSA Mini Pro 4.6K G2 posiada wysokiej jakości filtry szare(ND), które pozwalają szybko zmniejszyć ilość światła padającego na matrycę. Filtry ND2, ND4 oraz ND6 zostały specjalnie zaprojektowane, aby umożliwić dopasowanie idealnej ekspozycji w najróżniejszych warunkach oświetleniowych. Pozwala to na użycie różnych kombinacji przysłony i kąta migawki w celu uzyskania płytszej głębi ostrości lub określonych poziomów rozmycia ruchu w szerszym zakresie sytuacji.

Profesjonalne złącza
URSA Mini Pro posiada wiele połączeń, takich jak wyjście 12G-SDI, LANC, zbalansowane audio XLR z zasilaniem fantomowym 48V, wejście kodu czasowego i referencyjne oraz złącze słuchawkowe. Jest też 4-pinowe wyjście XLR DC do zasilania akcesoriów takich jak wizjer oraz wyjście HD-SDI do monitorowania. Pozwala podłączyć wyświetlacz SDI w celu monitorowania obrazu na planie, z lub bez nakładek pokazujących najważniejsze informacje i status kamery. Jest też 12-pinowe złącze Hi-rose do sterowania obiektywami zmiennoogniskowymi z mechanizmem serwo. URSA Mini Pro 4,6K G2 i URSA Mini Pro 12K posiadają port USB typu C do nagrywania na zewnętrzne dyski, który w modelu 12K jest wygodnie zlokalizowany z tyłu kamery.

URSA Mini Pro 4,6K G2 łączy profesjonalną jakość wideo z funkcjami i sterowaniem potrzebnym profesjonalnym użytkownikom. Kamera znajdzie zastosowanie w tworzeniu wysokiej jakości filmów fabularnych, programów telewizyjnych, reklam, wiadomości, a nawet produkcji studyjnej na żywo. URSA Mini Pro 4,6K G2 wykracza poza obecne potrzeby transmisji Ultra HD oferując rozdzielczość 4.6K oraz 15 stopni dynamiki tonalnej. Super kompaktowa obudowa zawiera elementy sterujące i zaawansowane oprogramowanie, które przyspieszają pracę na planie.