Hoya HD MkII IRND Filter Kit 72 mm zestaw
Przeznaczenie
Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Wysoka jakość
Seria HD Mk II IRND to przede wszystkim najwyższej jakości filtry stworzone zarówno dla profesjonalistów, jak i zaawansowanych amatorów. Seria zawiera najpopularniejsze gęstości ND 8, 64 i 1000. Dostępne są one zarówno jako pojedyncze filtry, jak i jako zestaw zawierający wszystkie 3 gęstości. To, co wyróżnia te filtry to technologia odcięcia widma IR - ACCU-ND firmy HOYA, która zapewnia równomierną redukcję światła w całym spektrum światła widzialnego i podczerwieni oraz zapewnia brak zanieczyszczeń IR, które mogą spowodować niezamierzoną zmianę koloru obrazu. Filtry HD Mk II IRND mają również właściwości hydrofobowe i olejoodporne oraz nisko-profilową ramkę.
Najważniejsze informacje
Hoya HD MkII IRND:
- 16 powłok antyrefleksyjnych niwelujących niepożądane refleksy,
- chemicznie utwardzane szkło optyczne odporne na uszkodzenia,
- właściwości hydrofobowe i olejoodporne dla łatwego czyszczenia,
- niskoprofilowa, lekka aluminiowa ramka minimalizuje ryzyko winietowania,
- gwint filtrowy z przodu pozwala na łączenie filtrów oraz stosowanie standardowego dekielka.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.