Liczba produktów: 211
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Mgła w sprayu pozwala na łatwe stworzenie niesamowitego efektu na planie zdjęciowym. Aby ją zastosować, wystarczyć spryskać dane miejsce, gdzie będą odbywały się zdjęcia przez co najmniej 20 s. Mgła utrzymuje się przez kilka minut.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Akcesoria z serii Profoto Clic pozwalają na swobodne modelowanie i modyfikowanie światła podczas pracy z lampami Profoto C1 Plus, A1X i A1. Dzięki nim uzyskasz dostęp do ogromnych możliwości twórczych. Filtry żelowe pozwalają na zmianę temperatury barwowej fotografii.  Niezwykle efektywny system montażu magnetycznego typu "klik" pozwala na natychmiastowe podłączenie modyfikatora czy zmianę na inny. Przekłada się to na bardziej płynne fotografowanie i nie powoduje przerw oraz zakłóceń w sesji, co mogłoby skutecznie zaburzyć panującą podczas niej atmosferę.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Akcesoria z serii Profoto Clic pozwalają na swobodne modelowanie i modyfikowanie światła podczas pracy z lampami Profoto C1 Plus, A1X i A1. Dzięki nim uzyskasz dostęp do ogromnych możliwości twórczych. Filtry żelowe pozwalają na zmianę temperatury barwowej fotografii.  Niezwykle efektywny system montażu magnetycznego typu "klik" pozwala na natychmiastowe podłączenie modyfikatora czy zmianę na inny. Przekłada się to na bardziej płynne fotografowanie i nie powoduje przerw oraz zakłóceń w sesji, co mogłoby skutecznie zaburzyć panującą podczas niej atmosferę.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Akcesoria z serii Profoto Clic pozwalają na swobodne modelowanie i modyfikowanie światła podczas pracy z lampami Profoto C1 Plus, A1X i A1. Dzięki nim uzyskasz dostęp do ogromnych możliwości twórczych. Filtry żelowe pozwalają na zmianę temperatury barwowej fotografii.  Niezwykle efektywny system montażu magnetycznego typu "klik" pozwala na natychmiastowe podłączenie modyfikatora czy zmianę na inny. Przekłada się to na bardziej płynne fotografowanie i nie powoduje przerw oraz zakłóceń w sesji, co mogłoby skutecznie zaburzyć panującą podczas niej atmosferę.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Akcesoria z serii Profoto Clic pozwalają na swobodne modelowanie i modyfikowanie światła podczas pracy z lampami Profoto C1 Plus, A1X i A1. Dzięki nim uzyskasz dostęp do ogromnych możliwości twórczych. Filtry żelowe pozwalają na zmianę temperatury barwowej fotografii.  Niezwykle efektywny system montażu magnetycznego typu "klik" pozwala na natychmiastowe podłączenie modyfikatora czy zmianę na inny. Przekłada się to na bardziej płynne fotografowanie i nie powoduje przerw oraz zakłóceń w sesji, co mogłoby skutecznie zaburzyć panującą podczas niej atmosferę.
Promocja Wyprzedaż

Profoto Clic Grid 10

0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Akcesoria z serii Profoto Clic pozwalają na swobodne modelowanie i modyfikowanie światła podczas pracy z lampami Profoto C1 Plus, A1X i A1. Dzięki nim uzyskasz dostęp do ogromnych możliwości twórczych. Dyfuzor Clic Grid wpływa na rozproszenie światła, zwiększając kontrastowość i dramatyzm sceny. Niezwykle efektywny system montażu magnetycznego typu "klik" pozwala na natychmiastowe podłączenie modyfikatora czy zmianę na inny. Przekłada się to na bardziej płynne fotografowanie i nie powoduje przerw oraz zakłóceń w sesji, co mogłoby skutecznie zaburzyć panującą podczas niej atmosferę.
Promocja Wyprzedaż

Profoto Clic Grid 20

10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Akcesoria z serii Profoto Clic pozwalają na swobodne modelowanie i modyfikowanie światła podczas pracy z lampami Profoto C1 Plus, A1X i A1. Dzięki nim uzyskasz dostęp do ogromnych możliwości twórczych. Dyfuzor Clic Grid wpływa na rozproszenie światła, zwiększając kontrastowość i dramatyzm sceny. Niezwykle efektywny system montażu magnetycznego typu "klik" pozwala na natychmiastowe podłączenie modyfikatora czy zmianę na inny. Przekłada się to na bardziej płynne fotografowanie i nie powoduje przerw oraz zakłóceń w sesji, co mogłoby skutecznie zaburzyć panującą podczas niej atmosferę.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Moc lampy studyjnej [Ws]: 200
Głowica typu A dedykowana do lampy Quadralite Reporter 200 TTL posiadająca standardowy palnik wyposażony w soczewkę fresnela. Umożliwia zamontowanie wrót, plastra miodu lub filtrów kolorowych w celu jeszcze bardziej efektywnego modelowania światła. Montaż akcesoriów przebiega bardzo szybko.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
289
309 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Głowica typu B dedykowana do lampy Quadralite Reporter 200 TTL posiadająca palnik wymienny typu baredbulb. Umożliwia wykorzystanie bagnetu systemu Reporter i skorzystanie z różnych akcesoriów modelujących światło. Montaż modyfikatorów światła przebiega bardzo szybko. Równie łatwa jest wymiana palnika. 
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
115
129 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Szklana osłonka na palnik dedykowana do lamp Quadralite Move, Pulse, Move Pro i Pulse Pro z małą żarówką modelująca mocowaną na bolce G6.35.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
42
55 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Moc [Ws]: 600
  • Liczba przewodnia [100 ISO]: 87m
  • Zakres regulacji mocy: 9 EV w krokach co 1/3 EV 1/1 ~ 1/256 (600 ~ 2.5Ws)
  • Czas błysku [s]: 1/220 przy maks. mocy 1/10000s przy min. mocy
Palnik jest kompatybilny z lampami Quadralite Atlas 600, Atlas 600 TTL. Jego moc wynosi 1200 Ws, dzięki czemu jest elementem profesjonalnych lamp studyjnych.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
950
1 045 zł
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Moc [W]: 150
Żarówka modelująca dedykowana do studyjnych lamp błyskowych marki Quadralite. Jest zamiennikiem oryginalnej żarówki dostarczanej zazwyczaj z lampami błyskowymi. Żarówka światła ciągłego, tzw. pilotującego pomaga w ustawieniu oświetlenia i obserwacji cieni przed finalnym błyskiem.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Moc lampy studyjnej [Ws]: 400
Lampa błyskowa Quadralite Reporter 200 TTL charakteryzuje się kilkoma oryginalnymi rozwiązaniami, które sprawiają, że jest niezwykle uniwersalnym sprzętem. Jedną z takich funkcji jest możliwość połączenia 2 lamp w 1, uzyskując lampę o mocy 400 Ws. Umożliwia to głowica Twin Head S-holder, która dodatkowo została wyposażona w mocowanie bagnetowe typu Bownes i uchwyt do parasolek, dzięki czemu możliwe jest korzystanie z dodatkowych akcesoriów.
1-2 dni
280
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Zestaw umożliwia modyfikowanie światła emitowanego przez lampę Quadralite Reporter 200 TTL oraz Stroboss V1. Akcesoria wykorzystują magnetyczny uchwyt, w który została wyposażona głowica Reporter. Rozwiązanie to jest nie tylko proste w obsłudze, ale również pozwala na łączenie modyfikatorów, tak aby uzyskać jeszcze ciekawsze efekty oświetleniowe. Wykorzystaj te akcesoria i działaj kreatywnie ze światłem.
1-2 dni
265
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Pokrowiec pozwoli w wygodny i bezpieczny sposób przemieszczać się ze swoim studiem. Zmieścisz w nim zarówno statywy studyjne oraz parasolki lub softboxy lub elementy zestawu zawieszenia teł. W pokrowcu zmieszczą się nawet 2 duże statywy oświetleniowe lub 4 mniejsze o maksymalnej długości 120cm. Razem z nimi możesz schować parasolki czy złożone softboxy.
1/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Moc lampy studyjnej [Ws]: 200
Głowica zaprojektowana z myślą o lampie Quadralite Reporter 200 TTL. Zapewnia przyjemne dla oka i naturalne rozchodzenie się światła. Efekt ten jest dostępny nawet bez stosowania dodatkowych modyfikatorów światła. Głowica wykorzystuje spiralny palnik błyskowy otoczony odbłyśnikiem o parabolicznym profilu. Dodatkowo akcesorium wykorzystuje biały, półprzezroczysty ekran rozpraszający i oferuje oświetlenie pilotujące LED o maks. mocy 4,3 W.
1-2 dni
369
Do koszyka
9.3/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Szklana osłonka na palnik dedykowana do lamp Quadralite Move, Pulse, Move Pro i Pulse Pro z otworem na podłużną żarówkę modelującą mocowaną do lampy na gwint E27.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Godox zestaw AK-R1 do okrągłej głowicy AD200 V1 składa się z akcesoriów przydatnych podczas profesjonalnej pracy na planie zdjęciowym lub filmowym wykorzystującym oświetlenie fotograficzne. Akcesoria przeznaczone są do urządzenia Godox AD100Pro, AD200/AD200Pro i do serii lamp Godox V1.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Moc [W]: 150
Żarówka modelująca do lamp Quadralite Move, Pulse z mocowaniem G6.35
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Akcesorium zaprojektowane specjalnie dla lamp mobilnych 600 Pro TTL. Adapter pozwala na ich zasilanie bezpośrednio z sieci elektrycznej bez dodatkowych konwerterów i przetwornic. Dzięki temu użytkownik może zdecydować, czy chce pracować z baterią i mieć do dyspozycji niewielką lampę błyskową o dużej mocy, czy z adapterem bez potrzeby wymiany akumulatorów. Nad bezpieczeństwem użytkowania czuwa aktywne chłodzenie.
1-2 dni
599
Do koszyka

Niezbędne akcesoria do lamp studyjnych. Czego nie może zabraknąć w Twoim studiu foto?


W studiu fotograficznym prócz samej lampy błyskowej przyda się również kilka akcesoriów, które pozwolą wykorzystać pełen potencjał sprzętu zwiększając atrakcyjność zdjęć i wynosząc je na zupełnie inny poziom. Mając różnego rodzaju filtry, dyfuzory, kable i przewody, gridy (nazywane również plastrami miodu), strumienice, wrota a także wszelkiego rodzaju uchwyty, zaciski, przejściówki czy zapasowe żarniki i żarówki pilotujące praca w fotograficznym studiu stanie się jeszcze efektywniejsza. Przy pomocy tych kilku drobnych akcesoriów można diametralnie zmienić sposób postrzegania zdjęcia nadając im niespotykany klimat, wyróżnić się na tle konkurencji oraz zapewnić sobie komfort i profesjonalne efekty pracy.

Skupianie i rozpraszanie światła - czyli gridy, strumienice i wrota


Skupienie lub rozproszenie światła jest wręcz kluczowym elementem w fotografii studyjnej. Do tego celu można wykorzystać parasolki lub softboxy z jednoczesnym zastosowaniem grida czyli plastra miodu, który dodatkowo skupi światło, jednak wciąż nie będzie to efekt porównywalny ze strumienicą.

Co to jest strumienica?


Ten stożkowy tubus (nazywany też snoot) daje bardzo wąski, punktowy strumień światła o ostrych cieniach. Pozwoli również na doświetlenie ważnych elementów na zdjęciu, rzucając na niego plamkę światła niczym reflektor na scenę.

Wrota do lampy błyskowej – jak używać?


Ciekawe efekty można również uzyskać dzięki wrotom, których skrzydła można dowolnie układać, zmieniając tym samym szerokość rozchodzenia się światła i jego charakter. Wrota to narzędzie często wykorzystywane przez filmowców jak i fotografów. Niezwykle ciekawe są również modyfikatory wyposażone w soczewkę Fresnela, która idealnie nadaje się do pracy z lampami LED na planie filmowym. Soczewka ta dodatkowo skupia strumień światła dzięki czemu możliwe jest uzyskanie wiązki światła o dużej intensywności.

Filtry do lampy błyskowej - nadaj swoim zdjęciom koloru!


Jeśli chcesz osiągnąć naprawdę oryginalne efekty na swoich zdjęciach postaw na filtry do lamp błyskowych. Niektóre z nich służą wyłącznie do zmiękczenia, rozproszenia światła, co pozwala na złagodzenie cieni. Inne natomiast pozwalają na manipulację temperaturą barwową, a nawet kolorem emitowanego błysku. Jak zmienić kolor lampy błyskowej? Użycie tego typu filtrów nie jest przesadnie skomplikowane. By zmienić barwę lub kolor światła wystarczy nałożyć odpowiedni filtr na czaszę lampy lub filtr żelowy do specjalnego adaptera. Wielu producentów, m.in. Profoto, posiada w swojej ofercie całe zestawy kolorowych filtrów, które sprawdzą się w każdej sytuacji. Filtry OCF marki Profoto nakłada się bezpośrednio na lampę a nie na czaszę czy wrota i posiadają własny system mocowania. Pozostałe marki korzystają najczęściej z mocowania Bowens. Kupione filtry będą pasować do większości lamp, co czyni z nich naprawdę uniwersalny sprzęt fotograficzny.

Kable synchro i przewody zasilające do studia foto


Choć coraz popularniejsze stają się lampy wyposażone we własne źródło zasilania, to wciąż bardzo często posiadają one klasyczne wejście na przewód sieciowy, który warto zabrać ze sobą na sesję - czy to w razie awarii czy też zwykłego rozładowania się akumulatora. Żeby zapewnić sobie jak największy komfort pracy warto wybrać odpowiednio długi przewód zasilający do lampy błyskowej - tak by nie ograniczał on możliwości ustawienia światła, jak i nie przeszkadzał na planie zdjęciowym.

Drugim przydatnym typem przewodów jest klasyczny kabel wyzwalający (kabel synchro). Po co kupować kabel synchro? Pozwala on połączyć aparat z lampą i wyzwolić ją z większej odległości. Ten typ przewodów powoli odchodzi w niepamięć, warto jednak pamiętać, że zdarzają się sytuacje w których połączenie radiowe nie jest stabilne i zakłócenia mogą uniemożliwić sesję - wtedy właśnie może przydać się klasyczny przewód synchro.

Palniki, żarówki modelujące i osłony – zapasowe części do lamp błyskowych na wypadek awarii


Co robić, gdy podczas sesji zgasła żarówka modelująca lub lampa przestała błyskać Najprawdopodobniej uszkodziła się żarówka lub palnik lampy błyskowej. Są to typowe elementy eksploatacyjne i najzwyczajniej w świecie zużywają się z biegiem czasu. Dlatego też warto mieć w zanadrzu części zamienne takie jak palniki do lamp błyskotliwych i zapasowe żarówki pilotujące, które pozwolą dokończyć sesję bez konieczności jej przerywania.

Jak zabezpieczyć palnik i żarówkę modelującą?


Warto również pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu palnika i żarówki modelującej podczas transportu, czy też na czas przechowywania sprzętu. Nieszczęścia się zdarzają, ale łatwo można im zapobiec, zakładając osłonę palnika po skończonej sesji. To niewielkie akcesorium pozwoli zabezpieczyć delikatne elementy lampy błyskowej i uniknąć niejeden przykrej niespodzianki. Osłony wykonywane są z plastiku oraz silikonu, który skutecznie chroni lampę błyskową. Do transportu wato kupić również dedykowaną walizkę.

Inne ciekawe akcesoria, meble, wiatraki do studia fotograficznego


W prawdziwym fotograficznym studiu nie może zabraknąć... taboreta. Tak, mało kto o nim myśli, ale to właśnie niepozorny taboret może odegrać znaczącą rolę podczas sesji zdjęciowej. Warto by posiadał on regulację wysokości, którą można będzie dopasować do sytuacji jak i wzrostu modela i modelki. Na sesji fotograficznej przyda się też wentylator i wiatrak, dzięki którym można na przykład rozwiać włosy modelki i wprowadzić do zdjęcia trochę ruchu. Bardziej zaawansowane modele posiadają wbudowane protokoły DMX, dzięki którym możliwa jest ich obsługa z poziomu komputera - a to może okazać się niezwykle przydatne m.in. podczas kręcenia materiałów wideo, teledysków i reklam.