Liczba produktów: 236
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Dzięki filtrom Profoto OCF II Gel uzyskasz dowolną barwę światła w każdych warunkach. Zarówno w plenerze jak i w studio, będziesz mógł ponieść się kreatywności. Szybki i łatwy montaż oraz niezawodność filtrów OCF II Gel sprawi, że będą one niezastąpionym elementem Twojego fotograficznego wyposażenia.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
299
319 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Głowica typu B dedykowana do lampy Quadralite Reporter 200 TTL posiadająca palnik wymienny typu baredbulb. Umożliwia wykorzystanie bagnetu systemu Reporter i skorzystanie z różnych akcesoriów modelujących światło. Montaż modyfikatorów światła przebiega bardzo szybko. Równie łatwa jest wymiana palnika. 
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
99
129 zł
Do koszyka
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Mgła w sprayu pozwala na łatwe stworzenie niesamowitego efektu na planie zdjęciowym. Aby ją zastosować, wystarczyć spryskać dane miejsce, gdzie będą odbywały się zdjęcia przez co najmniej 20 s. Mgła utrzymuje się przez kilka minut.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Godox zestaw AK-R1 do okrągłej głowicy AD200 V1 składa się z akcesoriów przydatnych podczas profesjonalnej pracy na planie zdjęciowym lub filmowym wykorzystującym oświetlenie fotograficzne. Akcesoria przeznaczone są do urządzenia Godox AD100Pro, AD200/AD200Pro i do serii lamp Godox V1.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Moc [W]: 150
Żarówka modelująca dedykowana do studyjnych lamp błyskowych marki Quadralite. Jest zamiennikiem oryginalnej żarówki dostarczanej zazwyczaj z lampami błyskowymi. Żarówka światła ciągłego, tzw. pilotującego pomaga w ustawieniu oświetlenia i obserwacji cieni przed finalnym błyskiem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zasilacz sieciowy Godox do akumulatorowych lamp błyskowych AD600B i AD600BM Kiedy mamy dostęp do sieci i możemy zrezygnować z używania akumulatorów, zasilacz sieciowy umożliwi stałe zasilanie lamp błyskowych.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
575
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Akumulator Godox Li-ion WB26 przeznaczony do lampy AD600 Pro TTL.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
945
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Oryginalny akumulator do lampy błyskowej Godox AD200 o pojemności 2900 mAh.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Akumulator o pojemności 2900 mAh dedykowany do lampy Quadralite Reporter 200 TTL. Jego napięcie wynosi 14,4 V. Oryginalny produkt Quadralite, który zapewnia 100% kompatybilność i bezpieczną pracę lampy. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Lampa modelująca Godox ma moc 150 W i jest odpowiednia dla głowic błyskowych z serii QT, QS, GT, GS, DS i DE firmy Godox. Studyjne lampy błyskowe często posiadają dodatkową halogenową żarówkę światła modelującego (tzw. pilota). To źródło światła ciągłego, które symuluje oświetlenie błysku, co pozwala na lepszą kontrolę przy ustawianiu świateł i ostrości. Moc światła modelującego jest nieporównywalnie słabsza od błysku. Zasadniczo nie wpływa ono na ostateczny wygląd zdjęcia, o ile tylko czas naświetlania nie jest dłuższy niż 1/30 s.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Bateria litowo-jonowa dedykowana do lampy Profoto serii A, pozwalająca na jeszcze bardziej efektywną pracę w plenerze. Krótki czas ładowania, wysoka wydajność pozwalająca na wykonanie do 340 błysków z pełną mocą oraz łatwa wymiana sprawiają, że korzystanie z baterii jest bardzo wygodne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Pokrowiec na statyw o maks. długości 63 cm. Chroni statyw przed zarysowaniami, brudem, kurzem i uderzeniami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Torba przeznaczona na 4 statywy do lamp studyjnych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Oryginalny akumulator do lampy błyskowej GlareOne Apus 48. Zapewnia do 550 błysków z pełną mocą. Oferuje pojemność 2000 mAh i napięcie 7,4 V.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Adapter do lampy reporterskiej AD200, który umożliwia przekształcenie jej w źródło światła stałego do zastosowań wideo.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Pokrowiec na statyw o maks. długości 103 cm. Chroni statyw przed zarysowaniami, brudem, kurzem i uderzeniami.
4-6 dni
149
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Twarda torba na lampę Godox AD400 Pro i dodatkowe akcesoria. Zmieścisz w niej także akumulator, ładowarkę, głowicę czy wyzwalacz. Posiada dodatkową kieszeń w klapie. Wygodny uchwyt zapewnia komfortowe noszenie sprzętu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Oryginalny palnik do lamp Godox QS300II/QS400II/GS200II/GS300II/GS400II/DS300II/DS400III.
4-6 dni
179
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Godox AD200PRO-PC to silikonowa osłona na lampę zapewniająca ochronę przed uszkodzeniami. Podwyższone krawędzie chronią ekran LCD przed zadrapaniem oraz zapobiegają przypadkowemu wciśnięciu przycisków sterujących w momencie skierowania lampy błyskowej do góry.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Osłona szklana do lamp studyjnych Godox GS, GT, QS oraz QT (Mark I i II) to niezbędny dodatek, który skutecznie chroni palnik Twojego sprzętu fotograficznego. Dzięki innowacyjnej konstrukcji osłona zapewnia wyjątkową trwałość i wytrzymałość, co znacząco przedłuża żywotność lampy błyskowej.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
49
Do koszyka

Niezbędne akcesoria do lamp studyjnych. Czego nie może zabraknąć w Twoim studiu foto?


W studiu fotograficznym prócz samej lampy błyskowej przyda się również kilka akcesoriów, które pozwolą wykorzystać pełen potencjał sprzętu zwiększając atrakcyjność zdjęć i wynosząc je na zupełnie inny poziom. Mając różnego rodzaju filtry, dyfuzory, kable i przewody, gridy (nazywane również plastrami miodu), strumienice, wrota a także wszelkiego rodzaju uchwyty, zaciski, przejściówki czy zapasowe żarniki i żarówki pilotujące praca w fotograficznym studiu stanie się jeszcze efektywniejsza. Przy pomocy tych kilku drobnych akcesoriów można diametralnie zmienić sposób postrzegania zdjęcia nadając im niespotykany klimat, wyróżnić się na tle konkurencji oraz zapewnić sobie komfort i profesjonalne efekty pracy.

Skupianie i rozpraszanie światła - czyli gridy, strumienice i wrota


Skupienie lub rozproszenie światła jest wręcz kluczowym elementem w fotografii studyjnej. Do tego celu można wykorzystać parasolki lub softboxy z jednoczesnym zastosowaniem grida czyli plastra miodu, który dodatkowo skupi światło, jednak wciąż nie będzie to efekt porównywalny ze strumienicą.

Co to jest strumienica?


Ten stożkowy tubus (nazywany też snoot) daje bardzo wąski, punktowy strumień światła o ostrych cieniach. Pozwoli również na doświetlenie ważnych elementów na zdjęciu, rzucając na niego plamkę światła niczym reflektor na scenę.

Wrota do lampy błyskowej – jak używać?


Ciekawe efekty można również uzyskać dzięki wrotom, których skrzydła można dowolnie układać, zmieniając tym samym szerokość rozchodzenia się światła i jego charakter. Wrota to narzędzie często wykorzystywane przez filmowców jak i fotografów. Niezwykle ciekawe są również modyfikatory wyposażone w soczewkę Fresnela, która idealnie nadaje się do pracy z lampami LED na planie filmowym. Soczewka ta dodatkowo skupia strumień światła dzięki czemu możliwe jest uzyskanie wiązki światła o dużej intensywności.

Filtry do lampy błyskowej - nadaj swoim zdjęciom koloru!


Jeśli chcesz osiągnąć naprawdę oryginalne efekty na swoich zdjęciach postaw na filtry do lamp błyskowych. Niektóre z nich służą wyłącznie do zmiękczenia, rozproszenia światła, co pozwala na złagodzenie cieni. Inne natomiast pozwalają na manipulację temperaturą barwową, a nawet kolorem emitowanego błysku. Jak zmienić kolor lampy błyskowej? Użycie tego typu filtrów nie jest przesadnie skomplikowane. By zmienić barwę lub kolor światła wystarczy nałożyć odpowiedni filtr na czaszę lampy lub filtr żelowy do specjalnego adaptera. Wielu producentów, m.in. Profoto, posiada w swojej ofercie całe zestawy kolorowych filtrów, które sprawdzą się w każdej sytuacji. Filtry OCF marki Profoto nakłada się bezpośrednio na lampę a nie na czaszę czy wrota i posiadają własny system mocowania. Pozostałe marki korzystają najczęściej z mocowania Bowens. Kupione filtry będą pasować do większości lamp, co czyni z nich naprawdę uniwersalny sprzęt fotograficzny.

Kable synchro i przewody zasilające do studia foto


Choć coraz popularniejsze stają się lampy wyposażone we własne źródło zasilania, to wciąż bardzo często posiadają one klasyczne wejście na przewód sieciowy, który warto zabrać ze sobą na sesję - czy to w razie awarii czy też zwykłego rozładowania się akumulatora. Żeby zapewnić sobie jak największy komfort pracy warto wybrać odpowiednio długi przewód zasilający do lampy błyskowej - tak by nie ograniczał on możliwości ustawienia światła, jak i nie przeszkadzał na planie zdjęciowym.

Drugim przydatnym typem przewodów jest klasyczny kabel wyzwalający (kabel synchro). Po co kupować kabel synchro? Pozwala on połączyć aparat z lampą i wyzwolić ją z większej odległości. Ten typ przewodów powoli odchodzi w niepamięć, warto jednak pamiętać, że zdarzają się sytuacje w których połączenie radiowe nie jest stabilne i zakłócenia mogą uniemożliwić sesję - wtedy właśnie może przydać się klasyczny przewód synchro.

Palniki, żarówki modelujące i osłony – zapasowe części do lamp błyskowych na wypadek awarii


Co robić, gdy podczas sesji zgasła żarówka modelująca lub lampa przestała błyskać Najprawdopodobniej uszkodziła się żarówka lub palnik lampy błyskowej. Są to typowe elementy eksploatacyjne i najzwyczajniej w świecie zużywają się z biegiem czasu. Dlatego też warto mieć w zanadrzu części zamienne takie jak palniki do lamp błyskotliwych i zapasowe żarówki pilotujące, które pozwolą dokończyć sesję bez konieczności jej przerywania.

Jak zabezpieczyć palnik i żarówkę modelującą?


Warto również pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu palnika i żarówki modelującej podczas transportu, czy też na czas przechowywania sprzętu. Nieszczęścia się zdarzają, ale łatwo można im zapobiec, zakładając osłonę palnika po skończonej sesji. To niewielkie akcesorium pozwoli zabezpieczyć delikatne elementy lampy błyskowej i uniknąć niejeden przykrej niespodzianki. Osłony wykonywane są z plastiku oraz silikonu, który skutecznie chroni lampę błyskową. Do transportu wato kupić również dedykowaną walizkę.

Inne ciekawe akcesoria, meble, wiatraki do studia fotograficznego


W prawdziwym fotograficznym studiu nie może zabraknąć... taboreta. Tak, mało kto o nim myśli, ale to właśnie niepozorny taboret może odegrać znaczącą rolę podczas sesji zdjęciowej. Warto by posiadał on regulację wysokości, którą można będzie dopasować do sytuacji jak i wzrostu modela i modelki. Na sesji fotograficznej przyda się też wentylator i wiatrak, dzięki którym można na przykład rozwiać włosy modelki i wprowadzić do zdjęcia trochę ruchu. Bardziej zaawansowane modele posiadają wbudowane protokoły DMX, dzięki którym możliwa jest ich obsługa z poziomu komputera - a to może okazać się niezwykle przydatne m.in. podczas kręcenia materiałów wideo, teledysków i reklam.