Liczba produktów: 197
Sortowanie:
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Moc [W]: 150
Żarówka modelująca dedykowana do studyjnych lamp błyskowych marki Quadralite. Jest zamiennikiem oryginalnej żarówki dostarczanej zazwyczaj z lampami błyskowymi. Żarówka światła ciągłego, tzw. pilotującego pomaga w ustawieniu oświetlenia i obserwacji cieni przed finalnym błyskiem.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Moc [W]: 250
Żarówka modelująca o mocy 250W przeznaczona do studyjnych lamp błyskowych. Jest zamiennikiem oryginalnej żarówki dostarczanej zazwyczaj z lampami błyskowymi. Żarówka światła ciągłego, tzw. pilotującego pomaga w ustawieniu oświetlenia i obserwacji cieni przed finalnym błyskiem.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Kieszonkowy pilot radiowy do wszystkich lamp GlareOne LED umożliwiający bezprzewodowe sterowanie jasnością i temperaturą barwową. GlareOne LEDRC został wyposażony w ekran LCD i zestaw przycisków zapewniających łatwy dostęp do wszystkich podstawowych parametrów oświetlenia. Urządzenie jest łatwe w użyciu i charakteryzuje się ergonomiczną konstrukcją. Pilot wyróżnia się niewielkimi rozmiarami i wagą, dzięki czemu możesz go mieć zawsze przy sobie. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Pokrowiec pozwoli w wygodny i bezpieczny sposób przemieszczać się ze swoim studiem. Zmieścisz w nim zarówno statywy studyjne oraz parasolki lub softboxy lub elementy zestawu zawieszenia teł. W pokrowcu zmieszczą się nawet 2 duże statywy oświetleniowe lub 4 mniejsze o maksymalnej długości 105 cm. Razem z nimi możesz schować parasolki czy złożone softboxy.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Pokrowiec pozwoli w wygodny i bezpieczny sposób przemieszczać się ze swoim studiem. Zmieścisz w nim zarówno statywy studyjne oraz parasolki lub softboxy lub elementy zestawu zawieszenia teł. W pokrowcu zmieszczą się nawet 2 duże statywy oświetleniowe lub 4 mniejsze o maksymalnej długości 120cm. Razem z nimi możesz schować parasolki czy złożone softboxy.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Pokrywka plastikowa do ochrony palnika i żarówki modelującej podczas transportu.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Torba Quadralite Mobile została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu bezpiecznego i wygodnego sposobu transportu oraz przechowywania lamp błyskowych Quadralite Atlas i Reporter. Zastosowane usztywnienia zabezpieczają zawartość. Regulowane komora wykorzystująca ruchome przegródki pozwala na dostosowanie wnętrza do konkretnego zestawu lamp. Quadralite Mobile pomieści lampy wraz z okablowaniem i akcesoriami.
9/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Szklana osłonka na palnik dedykowana do lamp Quadralite Move, Pulse, Move Pro i Pulse Pro z otworem na podłużną żarówkę modelującą mocowaną do lampy na gwint E27.
1-2 dni
49
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Moc [Ws]: 600
  • Liczba przewodnia [100 ISO]: 87m
  • Zakres regulacji mocy: 9 EV w krokach co 1/3 EV 1/1 ~ 1/256 (600 ~ 2.5Ws)
  • Czas błysku [s]: 1/220 przy maks. mocy 1/10000s przy min. mocy
Niniejszy palnik jest kompatybilny z lampami Quadralite Atlas 600, Atlas 600 TTL oraz głowicami Quadralite Atlas FH600. Jego moc wynosi 600 Ws, dzięki czemu jest elementem profesjonalnych lamp studyjnych.
1-2 dni
559
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Akcesorium zaprojektowane specjalnie dla lamp mobilnych 600 Pro TTL. Adapter pozwala na ich zasilanie bezpośrednio z sieci elektrycznej bez dodatkowych konwerterów i przetwornic. Dzięki temu użytkownik może zdecydować, czy chce pracować z baterią i mieć do dyspozycji niewielką lampę błyskową o dużej mocy, czy z adapterem bez potrzeby wymiany akumulatorów. Nad bezpieczeństwem użytkowania czuwa aktywne chłodzenie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Kabel sieciowy 10 m do wykorzystania przy systemie sufitowym 3x5 i 5x5 m.
2/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Oryginalna torba na kółkach na 4 lampy studyjne wraz ze statywami i akcesoriami. Może również pomieścić 8 lamp studyjnych bez statywów. Wykonana jest z mocnego materiału, który tłumi uderzenia i jest odporny na czynniki atmosferyczne.
1-2 dni
703
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny pokrowiec na statywy oświetleniowe oraz parasolki. Dzięki długości wynoszącej 105 cm pomieści 3 duże statywy oświetleniowe, jeden mniejszy oraz dwie parasolki. Dzięki wewnętrznym kieszeniom można łatwo wyjąć potrzebną rzecz, a dodatkowo sprzęt nie rysuje się. Materiały użyte do produkcji torby gwarantują bezpieczny transport cennego sprzętu.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Moc lampy studyjnej [Ws]: 400
Lampa błyskowa Quadralite Reporter 200 TTL charakteryzuje się kilkoma oryginalnymi rozwiązaniami, które sprawiają, że jest niezwykle uniwersalnym sprzętem. Jedną z takich funkcji jest możliwość połączenia 2 lamp w 1, uzyskując lampę o mocy 400 Ws. Umożliwia to głowica Twin Head S-holder, która dodatkowo została wyposażona w mocowanie bagnetowe typu Bownes i uchwyt do parasolek, dzięki czemu możliwe jest korzystanie z dodatkowych akcesoriów.
1-2 dni
280
Do koszyka
8.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Moc lampy studyjnej [Ws]: 300
Palnik do lamp błyskowych Quadralite Move 200/300 oraz Pulse 300 o energii błysku 300Ws. Pasuje do serii Move X. Palnik w lampach Quadralite można z łatwością wymienić w przypadku uszkodzenia lub przepalenia się poprzedniego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Moc lampy studyjnej [Ws]: 200
Palnik dedykowany do lampy Quadralite Reporter 200 TTL. Mocuje się go w głowicy typu B. Jego moc wynosi 200 Ws. 
1-2 dni
166
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Moc [W]: 100
Żarówka o mocy 100 W wypełniona kryptonem. Wysoka jakość wykonania pozwoliła osiągnąć jasność na poziomie 2700 lumenów. Produkt kompatybilny z szeroką gamą lamp Elinchrom.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw 7 filtrów barwnych. Do zmiany koloru światła w lampach studyjnych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Torba Fomei Bag16 to idealne rozwiązanie do transportu i przechowywania sprzętu oświetleniowego. Konfigurowalne przegrody pomagają w dostosowaniu wnętrza do posiadanego sprzętu. Dodatkowo takie rozwiązanie ułatwia zadbanie o to, aby żaden z elementów zestawu nie przesuwał się w trakcie transportu. W połączeniu ze wzmocnioną konstrukcją torba umożliwia zadbanie o bezpieczeństwo sprzętu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Szukasz odpowiedniego pokrowca na akcesoria fotograficzne? Torba na statywy w rozmiarach L firmy FreePower będzie doskonałym zabezpieczeniem Twojego sprzętu. Pasują na następujące modele statywów: Velbon DF-60, Velbon CX-660, HAMA STAR 9, FIRST 3550, Velbon Sherpa 200, Velbon, Sherpa 550 oraz Velbon Sherpa 600, a także inne które posiadają wielkość podobną do wymienionych.

Niezbędne akcesoria do lamp studyjnych. Czego nie może zabraknąć w Twoim studiu foto?


W studiu fotograficznym prócz samej lampy błyskowej przyda się również kilka akcesoriów, które pozwolą wykorzystać pełen potencjał sprzętu zwiększając atrakcyjność zdjęć i wynosząc je na zupełnie inny poziom. Mając różnego rodzaju filtry, dyfuzory, kable i przewody, gridy (nazywane również plastrami miodu), strumienice, wrota a także wszelkiego rodzaju uchwyty, zaciski, przejściówki czy zapasowe żarniki i żarówki pilotujące praca w fotograficznym studiu stanie się jeszcze efektywniejsza. Przy pomocy tych kilku drobnych akcesoriów można diametralnie zmienić sposób postrzegania zdjęcia nadając im niespotykany klimat, wyróżnić się na tle konkurencji oraz zapewnić sobie komfort i profesjonalne efekty pracy.

Skupianie i rozpraszanie światła - czyli gridy, strumienice i wrota


Skupienie lub rozproszenie światła jest wręcz kluczowym elementem w fotografii studyjnej. Do tego celu można wykorzystać parasolki lub softboxy z jednoczesnym zastosowaniem grida czyli plastra miodu, który dodatkowo skupi światło, jednak wciąż nie będzie to efekt porównywalny ze strumienicą.

Co to jest strumienica?


Ten stożkowy tubus (nazywany też snoot) daje bardzo wąski, punktowy strumień światła o ostrych cieniach. Pozwoli również na doświetlenie ważnych elementów na zdjęciu, rzucając na niego plamkę światła niczym reflektor na scenę.

Wrota do lampy błyskowej – jak używać?


Ciekawe efekty można również uzyskać dzięki wrotom, których skrzydła można dowolnie układać, zmieniając tym samym szerokość rozchodzenia się światła i jego charakter. Wrota to narzędzie często wykorzystywane przez filmowców jak i fotografów. Niezwykle ciekawe są również modyfikatory wyposażone w soczewkę Fresnela, która idealnie nadaje się do pracy z lampami LED na planie filmowym. Soczewka ta dodatkowo skupia strumień światła dzięki czemu możliwe jest uzyskanie wiązki światła o dużej intensywności.

Filtry do lampy błyskowej - nadaj swoim zdjęciom koloru!


Jeśli chcesz osiągnąć naprawdę oryginalne efekty na swoich zdjęciach postaw na filtry do lamp błyskowych. Niektóre z nich służą wyłącznie do zmiękczenia, rozproszenia światła, co pozwala na złagodzenie cieni. Inne natomiast pozwalają na manipulację temperaturą barwową, a nawet kolorem emitowanego błysku. Jak zmienić kolor lampy błyskowej? Użycie tego typu filtrów nie jest przesadnie skomplikowane. By zmienić barwę lub kolor światła wystarczy nałożyć odpowiedni filtr na czaszę lampy lub filtr żelowy do specjalnego adaptera. Wielu producentów, m.in. Profoto, posiada w swojej ofercie całe zestawy kolorowych filtrów, które sprawdzą się w każdej sytuacji. Filtry OCF marki Profoto nakłada się bezpośrednio na lampę a nie na czaszę czy wrota i posiadają własny system mocowania. Pozostałe marki korzystają najczęściej z mocowania Bowens. Kupione filtry będą pasować do większości lamp, co czyni z nich naprawdę uniwersalny sprzęt fotograficzny.

Kable synchro i przewody zasilające do studia foto


Choć coraz popularniejsze stają się lampy wyposażone we własne źródło zasilania, to wciąż bardzo często posiadają one klasyczne wejście na przewód sieciowy, który warto zabrać ze sobą na sesję - czy to w razie awarii czy też zwykłego rozładowania się akumulatora. Żeby zapewnić sobie jak największy komfort pracy warto wybrać odpowiednio długi przewód zasilający do lampy błyskowej - tak by nie ograniczał on możliwości ustawienia światła, jak i nie przeszkadzał na planie zdjęciowym.

Drugim przydatnym typem przewodów jest klasyczny kabel wyzwalający (kabel synchro). Po co kupować kabel synchro? Pozwala on połączyć aparat z lampą i wyzwolić ją z większej odległości. Ten typ przewodów powoli odchodzi w niepamięć, warto jednak pamiętać, że zdarzają się sytuacje w których połączenie radiowe nie jest stabilne i zakłócenia mogą uniemożliwić sesję - wtedy właśnie może przydać się klasyczny przewód synchro.

Palniki, żarówki modelujące i osłony – zapasowe części do lamp błyskowych na wypadek awarii


Co robić, gdy podczas sesji zgasła żarówka modelująca lub lampa przestała błyskać Najprawdopodobniej uszkodziła się żarówka lub palnik lampy błyskowej. Są to typowe elementy eksploatacyjne i najzwyczajniej w świecie zużywają się z biegiem czasu. Dlatego też warto mieć w zanadrzu części zamienne takie jak palniki do lamp błyskotliwych i zapasowe żarówki pilotujące, które pozwolą dokończyć sesję bez konieczności jej przerywania.

Jak zabezpieczyć palnik i żarówkę modelującą?


Warto również pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu palnika i żarówki modelującej podczas transportu, czy też na czas przechowywania sprzętu. Nieszczęścia się zdarzają, ale łatwo można im zapobiec, zakładając osłonę palnika po skończonej sesji. To niewielkie akcesorium pozwoli zabezpieczyć delikatne elementy lampy błyskowej i uniknąć niejeden przykrej niespodzianki. Osłony wykonywane są z plastiku oraz silikonu, który skutecznie chroni lampę błyskową. Do transportu wato kupić również dedykowaną walizkę.

Inne ciekawe akcesoria, meble, wiatraki do studia fotograficznego


W prawdziwym fotograficznym studiu nie może zabraknąć... taboreta. Tak, mało kto o nim myśli, ale to właśnie niepozorny taboret może odegrać znaczącą rolę podczas sesji zdjęciowej. Warto by posiadał on regulację wysokości, którą można będzie dopasować do sytuacji jak i wzrostu modela i modelki. Na sesji fotograficznej przyda się też wentylator i wiatrak, dzięki którym można na przykład rozwiać włosy modelki i wprowadzić do zdjęcia trochę ruchu. Bardziej zaawansowane modele posiadają wbudowane protokoły DMX, dzięki którym możliwa jest ich obsługa z poziomu komputera - a to może okazać się niezwykle przydatne m.in. podczas kręcenia materiałów wideo, teledysków i reklam.