Liczba produktów: 78
Sortowanie:
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Zestaw umożliwia modyfikowanie światła emitowanego przez lampę Quadralite Reporter 200 TTL. Akcesoria wykorzystują magnetyczny uchwyt, w który została wyposażona głowica Reporter. Rozwiązanie to jest nie tylko proste w obsłudze, ale również pozwala na łączenie modyfikatorów, tak aby uzyskać jeszcze ciekawsze efekty oświetleniowe. Wykorzystaj te akcesoria i działaj kreatywnie ze światłem.
9/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Szklana osłonka na palnik dedykowana do lamp Quadralite Move, Pulse, Move Pro i Pulse Pro z otworem na podłużną żarówkę modelującą mocowaną do lampy na gwint E27.
9/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Przewód wyzwalający: duży jack - gorąca stopka. Pasuje do większości lamp dostępnych na rynku w tym do lamp serii K jak i do wszystkich aparatów z stykiem centralnym (wszystkie oprócz Minolty/Sony).
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Głowica: ruchoma w pionie i poziomie
  • Bezprzewodowa praca zdalna: tak
  • Zasilanie: dedykowane
Dyfuzor dedykowany do lampy Profoto A1. Umożliwia uzyskanie szerszego kąta rozproszenia światła podczas pracy z obiektywem szerokokątnym. Doskonale sprawdza się np. podczas realizowania zdjęć grupowych. Jego montaż jest niezwykle szybki i łatwy dzięki magnetycznemu mocowaniu. Dodatkowo dyfuzor można łączyć z innymi modyfikatorami i akcesoriami. Wszystkie te cechy pozwalają na jeszcze bardziej kreatywne konfigurowanie światła.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Głowica: ruchoma w pionie i poziomie
  • Bezprzewodowa praca zdalna: tak
  • Zasilanie: dedykowane
Zestaw 4 filtrów żelowych dedykowanych do lampy Profoto A1. Zawiera filtr ćwiartkowy, połówkowy i pełen oraz połówkowy zielony. Wykonane z wysokiej jakości tworzywa i precyzyjnie oznakowane umożliwiają wpływanie na temperaturę barwową światła lampy błyskowej oraz profesjonalne łączenie światła błyskowego z zastanym. Twarde etui w zestawie.
7/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Moc [Ws]: 600
  • Liczba przewodnia [100 ISO]: 87m
  • Zakres regulacji mocy: 9 EV w krokach co 1/3 EV 1/1 ~ 1/256 (600 ~ 2.5Ws)
  • Czas błysku [s]: 1/220 przy maks. mocy 1/10000s przy min. mocy
Filtr dyfuzyjny zmiękcza ostre światło emitowane przez lampę w wyniku czego cienie są znacznie delikatniejsze, a faktura obiektu, na przykład skóry czy materiału znacznie mniej podkreślona. Jest to bardzo pożądana cecha w fotografii studyjnej, zarówno portretowej jak i produktowej. Filtr jest mocowany do czaszy przy pomocy zatrzasków, dzięki czemu czynność przebiega bezproblemowo i szybko.
1-2 dni
37
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Dzięki modyfikatorowi z soczewką Fresnela i dołączonymi w zestawie akcesoriami (wrota i grid) możliwe jest skupienie i dostosowanie wiązki światła emitowanego przez lampy serii Video LED. Zastosowanie tego zestawu zwiększa możliwości w zakresie modyfikowania oświetlenia i dostosowania go na planie do aktualnie realizowanych ujęć. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Przewód synchronizacyjny 10m. Służy do połączenia aparatu z lampami studyjnymi Elfo.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Przewód synchro 5m. Służy do połączenia aparatu z lampami studyjnymi Elfo.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Przewód zasilający lampy błyskowe o długości 10 m.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Przewód zasilający lampy błyskowe o długości 15 m.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Przewód zasilający lampy błyskowe o długości 5 m.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Taboret o regulowanej wysokości. Podnoszenie i opuszczanie siedziska za pomocą dźwigni. Zakres regulacji wysokości to 14cm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Pokrywka ochronna na lampy firmy Elinchrom. Dzięki wykonaniu z trwałego tworzywa sztucznego skutecznie zabezpiecza lampę podczas przechowywania lub transportu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Pokrywka ochronna na lampy ELC firmy Elinchrom. Dzięki wykonaniu z trwałego tworzywa sztucznego skutecznie zabezpiecza lampę podczas przechowywania lub transportu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Klosz ochronny do lamp Elinchron ELD HD 500 i 1000. Przejrzysty materiał niemal nie wpływa na charakterystykę światła emitowanego przez lampę. Dzięki wysokiej jakości wykonania skutecznie chroni urządzenie przed uszkodzeniem. Ponadto zastosowanie otworów wentylacyjnych zabezpiecza przed przegrzaniem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Klosz ochronny do kompaktowych lamp Elinchron ZOOM A/PRO/PRO HD. Przejrzysty materiał niemal nie wpływa na charakterystykę światła emitowanego przez lampę. Dzięki wysokiej jakości wykonania skutecznie chroni urządzenie przed uszkodzeniem. Ponadto zastosowanie otworów wentylacyjnych zabezpiecza przed przegrzaniem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Klosz ochronny do lamp Elinchron ELD HD 500 i 1000. Matowy materiał delikatnie zmiękcza i rozprasza światło podobnie jak dyfuzor. Dzięki wysokiej jakości wykonania skutecznie chroni urządzenie przed uszkodzeniem. Ponadto zastosowanie otworów wentylacyjnych zabezpiecza przed przegrzaniem.

Niezbędne akcesoria do lamp studyjnych. Czego nie może zabraknąć w Twoim studiu foto?


W studiu fotograficznym prócz samej lampy błyskowej przyda się również kilka akcesoriów, które pozwolą wykorzystać pełen potencjał sprzętu zwiększając atrakcyjność zdjęć i wynosząc je na zupełnie inny poziom. Mając różnego rodzaju filtry, dyfuzory, kable i przewody, gridy (nazywane również plastrami miodu), strumienice, wrota a także wszelkiego rodzaju uchwyty, zaciski, przejściówki czy zapasowe żarniki i żarówki pilotujące praca w fotograficznym studiu stanie się jeszcze efektywniejsza. Przy pomocy tych kilku drobnych akcesoriów można diametralnie zmienić sposób postrzegania zdjęcia nadając im niespotykany klimat, wyróżnić się na tle konkurencji oraz zapewnić sobie komfort i profesjonalne efekty pracy.

Skupianie i rozpraszanie światła - czyli gridy, strumienice i wrota


Skupienie lub rozproszenie światła jest wręcz kluczowym elementem w fotografii studyjnej. Do tego celu można wykorzystać parasolki lub softboxy z jednoczesnym zastosowaniem grida czyli plastra miodu, który dodatkowo skupi światło, jednak wciąż nie będzie to efekt porównywalny ze strumienicą.

Co to jest strumienica?


Ten stożkowy tubus (nazywany też snoot) daje bardzo wąski, punktowy strumień światła o ostrych cieniach. Pozwoli również na doświetlenie ważnych elementów na zdjęciu, rzucając na niego plamkę światła niczym reflektor na scenę.

Wrota do lampy błyskowej – jak używać?


Ciekawe efekty można również uzyskać dzięki wrotom, których skrzydła można dowolnie układać, zmieniając tym samym szerokość rozchodzenia się światła i jego charakter. Wrota to narzędzie często wykorzystywane przez filmowców jak i fotografów. Niezwykle ciekawe są również modyfikatory wyposażone w soczewkę Fresnela, która idealnie nadaje się do pracy z lampami LED na planie filmowym. Soczewka ta dodatkowo skupia strumień światła dzięki czemu możliwe jest uzyskanie wiązki światła o dużej intensywności.

Filtry do lampy błyskowej - nadaj swoim zdjęciom koloru!


Jeśli chcesz osiągnąć naprawdę oryginalne efekty na swoich zdjęciach postaw na filtry do lamp błyskowych. Niektóre z nich służą wyłącznie do zmiękczenia, rozproszenia światła, co pozwala na złagodzenie cieni. Inne natomiast pozwalają na manipulację temperaturą barwową, a nawet kolorem emitowanego błysku. Jak zmienić kolor lampy błyskowej? Użycie tego typu filtrów nie jest przesadnie skomplikowane. By zmienić barwę lub kolor światła wystarczy nałożyć odpowiedni filtr na czaszę lampy lub filtr żelowy do specjalnego adaptera. Wielu producentów, m.in. Profoto, posiada w swojej ofercie całe zestawy kolorowych filtrów, które sprawdzą się w każdej sytuacji. Filtry OCF marki Profoto nakłada się bezpośrednio na lampę a nie na czaszę czy wrota i posiadają własny system mocowania. Pozostałe marki korzystają najczęściej z mocowania Bowens. Kupione filtry będą pasować do większości lamp, co czyni z nich naprawdę uniwersalny sprzęt fotograficzny.

Kable synchro i przewody zasilające do studia foto


Choć coraz popularniejsze stają się lampy wyposażone we własne źródło zasilania, to wciąż bardzo często posiadają one klasyczne wejście na przewód sieciowy, który warto zabrać ze sobą na sesję - czy to w razie awarii czy też zwykłego rozładowania się akumulatora. Żeby zapewnić sobie jak największy komfort pracy warto wybrać odpowiednio długi przewód zasilający do lampy błyskowej - tak by nie ograniczał on możliwości ustawienia światła, jak i nie przeszkadzał na planie zdjęciowym.

Drugim przydatnym typem przewodów jest klasyczny kabel wyzwalający (kabel synchro). Po co kupować kabel synchro? Pozwala on połączyć aparat z lampą i wyzwolić ją z większej odległości. Ten typ przewodów powoli odchodzi w niepamięć, warto jednak pamiętać, że zdarzają się sytuacje w których połączenie radiowe nie jest stabilne i zakłócenia mogą uniemożliwić sesję - wtedy właśnie może przydać się klasyczny przewód synchro.

Palniki, żarówki modelujące i osłony – zapasowe części do lamp błyskowych na wypadek awarii


Co robić, gdy podczas sesji zgasła żarówka modelująca lub lampa przestała błyskać Najprawdopodobniej uszkodziła się żarówka lub palnik lampy błyskowej. Są to typowe elementy eksploatacyjne i najzwyczajniej w świecie zużywają się z biegiem czasu. Dlatego też warto mieć w zanadrzu części zamienne takie jak palniki do lamp błyskotliwych i zapasowe żarówki pilotujące, które pozwolą dokończyć sesję bez konieczności jej przerywania.

Jak zabezpieczyć palnik i żarówkę modelującą?


Warto również pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu palnika i żarówki modelującej podczas transportu, czy też na czas przechowywania sprzętu. Nieszczęścia się zdarzają, ale łatwo można im zapobiec, zakładając osłonę palnika po skończonej sesji. To niewielkie akcesorium pozwoli zabezpieczyć delikatne elementy lampy błyskowej i uniknąć niejeden przykrej niespodzianki. Osłony wykonywane są z plastiku oraz silikonu, który skutecznie chroni lampę błyskową. Do transportu wato kupić również dedykowaną walizkę.

Inne ciekawe akcesoria, meble, wiatraki do studia fotograficznego


W prawdziwym fotograficznym studiu nie może zabraknąć... taboreta. Tak, mało kto o nim myśli, ale to właśnie niepozorny taboret może odegrać znaczącą rolę podczas sesji zdjęciowej. Warto by posiadał on regulację wysokości, którą można będzie dopasować do sytuacji jak i wzrostu modela i modelki. Na sesji fotograficznej przyda się też wentylator i wiatrak, dzięki którym można na przykład rozwiać włosy modelki i wprowadzić do zdjęcia trochę ruchu. Bardziej zaawansowane modele posiadają wbudowane protokoły DMX, dzięki którym możliwa jest ich obsługa z poziomu komputera - a to może okazać się niezwykle przydatne m.in. podczas kręcenia materiałów wideo, teledysków i reklam.