Zwroty

Kiedy i kto może zwrócić towar

Zwrot przysługuje jeśli kupujący jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zwrot przysługuje zgodnie z przepisami prawa w przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie czy przez e-mail). Prawo zwrotu przysługuje także w przypadku, gdy zamówienie dokonane zostało na odległość, a odbiór towaru następuje w naszym salonie stacjonarnym.

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym kupujący wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego, weszła w posiadanie towaru (czyli od momentu odbioru towaru).

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy:

  1. Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.
  2. Cyfrowe.pl jest zobowiązane do zwrotu wszystkich otrzymanych od kupującego płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego podczas zakupu sposobu dostarczenia - innych niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrotu dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykonania prawa odstąpienia od umowy i od momentu fizycznego zwrotu towaru do nas.

Koszty

Kupujący ponosi koszty zwrotu/odesłania towaru - tj. dostarczenia do magazynu Cyfrowe.pl.

Ponadto kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

Zwrot pieniędzy

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tego samego sposobu, jaki został użyty w pierwotnej transakcji, czyli jeśli płaciłeś kartą płatniczą, dokonujemy zwrotu środków na kartę. Nie ponosisz żadnych opłat w związku ze zwrotem. 

W przypadku zwrotu towaru w salonach stacjonarnych Cyfrowe.pl, jeśli w kasie nie ma wystarczającej ilości gotówki - zwrot pełnej kwoty nastąpi w późniejszym terminie - jednak nie później niż w kolejnym dniu roboczym.

Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych klientów.

Zgłoszenie zwrotu/odstąpienie od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji np.:

Aby zachować możliwość odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz informację (jednym ze wskazanych sposobów) dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu 14 dni.

Formularz zwrotu

Procedura zwrotu

Aby procedura odstąpienia od umowy (zwrotu) przebiegała jak najszybciej, wykonaj niżej opisane czynności:

  1. Poinformuj nas o decyzji zwrotu, wypełniając formularz.
  2. Skompletuj zwracany towar.
  3. Umieścić na paczce numer RMA, który dostałeś w potwierdzeniu przyjęcia zwrotu.
  4. Bezpiecznie zapakuj.
  5. Nadaj paczkę na adres siedziby naszej firmy (Cyfrowe.pl Sp. z o.o., 80-121 Gdańsk, ul. Łostowicka 25A). Uwaga! Paczki za pobraniem nie będą przyjmowane!

Zwrotu możesz dokonać osobiście w jednym z naszych salonów.

Ułatwiamy zwrot - skorzystaj z usług firmy kurierskiej DPD (14 zł) lub Paczkomatów Inpost (11,90 zł) i nadaj przesyłkę za naszym pośrednictwem. Koszt usługi zostanie odliczony od zwracanej kwoty. Wypełnij formularz.

W przypadku zwrotu produktu ponadgabarytowego opłata może ulec zmianie i wynieść od 49 do 100 zł.
Dopuszczalne wymiary przesyłki w standardowej cenie:

  • maksymalna waga jednej paczki w przesyłce: 31,5 kg,
  • maksymalna długość: 150 cm (najdłuższy bok),
  • wysokość + szerokość + długość <= 300 cm,

Zamów kuriera Nadaj w Paczkomacie

Korekta dokumentu zakupowego – na podstawie zebranej dokumentacji Dział Obsługi Posprzedażowej wystawia dokument korygujący, który przesyła na adres e-mail. Dokument korygujący jest potwierdzeniem ostatecznego uzgodnienia i spełnienia warunków korekty.

Brak prawa do odstąpienia od umowy

Informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  8. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.