Sposoby dostawy

Przesyłka kurierska firmą DPD 

Zamówienie wysyłamy firmą kurierską DPD. Kurier dostarczy towar do klienta pod wskazany adres w całej Polsce najczęściej na drugi dzień roboczy po nadaniu przesyłki. Istnieje też możliwość dostarczenia przesyłki w sobotę za dodatkową opłatą. Taką usługę dodatkową można wybrać w naszym sklepie podczas wyboru sposobu transportu.

Przesyłka kurierska firmą UPS 

Zamówienie wysyłamy usługą UPS Standard. W ramach tej usługi firma UPS gwarantuje dostarczenie przesyłki w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych po nadaniu. W praktyce ponad 90% przesyłek jest dostarczanych i tak następnego dnia roboczego.

Poczta Polska (paczka pocztowa oraz list polecony) 

Zamówienia do wartości 350 zł można otrzymać także za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wszystkie przesyłki wysyłamy usługą przesyłki priorytetowej. Przesyłki pocztowe nadajemy codziennie.

Odbiór w InPost Paczkomaty 

Zamówione towary można odebrać przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu w automatach zwanych paczkomatami w wielu miejscach w Polsce. Po wybraniu tego sposobu dostawy/odbioru należy podać swój adres email na który jest założone konto w systemie paczkomatów (przez www.paczkomaty.pl). Jeśli takie konto jeszcze nie zostało przez klienta założone, to po podaniu numeru telefonu komórkowego konto zostanie automatycznie utworzone i na mapie wybrać pożądany paczkomat gdzie ma być dostarczone zamówienie.

Paczkomatem wysyłamy zamówienia o wartości do 5000 zł, a maksymalny rozmiar paczki to 41 x 38 x 64 cm.

Przy korzystaniu z usługi Paczkomaty i płatności kartą kredytową maksymalna kwota jednej transakcji to 2000 zł.

Sprawdź szczegóły na stronie paczkomaty.pl

 Odbiór na stacjach paliw Orlen (‘Stacja z paczką’)

Wybierając sposób dostawy ‘Stacja z Paczką’ jest możliwość wyboru jednej z około 800 stacji paliw Orlen w Polsce gdzie można odebrać przesyłkę. Odbioru można dokonać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę! Jedynym ograniczeniem jest maksymalny rozmiar przesyłki 90 x 60 x 60 cm oraz waga do 20 kg. Więcej na www.stacjazpaczka.pl

Uwaga! Maksymalna wartość zamówienia to 5000 zł

Odbiór osobisty 

Zamówione towary można odebrać osobiście w naszych sklepach w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Poznaniu i Szczecinie. Adresy sklepów dostępne są na stronie Kontakt.

Odbiór przesyłki od kuriera

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące dostaw przez firmę kurierską.

UWAGA!!! Zalecamy sprawdzenie, w chwili odbioru przesyłki, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka powinna być oklejona taśmami firmowymi Cyfrowe.pl, które nie powinny nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, uprzejmie zalecamy, jeżeli tylko jest to możliwe, spisanie - w obecności kuriera - protokół odbioru (reklamacji). Po dokonaniu odbioru prosimy o sprawdzenie – jeżeli to możliwe to jeszcze w obecności kuriera - czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości zalecamy spisanie stosownego protokołu. Jeżeli to możliwe sugerujemy poprosić kuriera o złożenie podpisu na takim protokole. Niezależnie od tego czy uda się spisać, któryś z protokołów, o których mowa powyżej, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszą firmą.

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.