Czas realizacji / dostępność towaru

Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy. Poniżej podajemy orientacyjne przedziały czasowe. 

O maksymalnym czasie realizacji zamówienia (czyli czasie, w którym zobowiązujemy się wysłać towar) informujemy podczas składania zamówienia w naszym sklepie, przed ostatecznym potwierdzeniem zakupu. Podanie takiego czasu jest wymagane przepisami prawa.

Termin wysyłki

Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw, stanach magazynów naszych dostawców a także informacji uzyskanych od dystrybutorów i producentów. Mimo dołożenia wszelkich starań w przedstawianiu rzetelnych informacji o terminach wysyłki, z uwagi na mnogość i jakość czynników (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mają wpływ na tą informację, możliwe jest zarówno skrócenie jak i wydłużenie czasu realizacji zamówienia. Nasi konsultanci poinformują Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.

Uaktualnianie informacji o stanie magazynu

Nasz sklep wyposażyliśmy w funkcję aktualizacji informacji o stanie naszego magazynu handlowego. Aktualizację informacji wykonujemy kilka razy w ciągu dnia roboczego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie oznaczamy informacją "Wysyłamy w: 24 godziny". Pozostałe towary oznaczamy według informacji posiadanych od naszych dostawców.

Należy pamiętać, że pomiędzy momentami aktualizacji informacji o stanach magazynowych prowadzimy sprzedaż, a klienci składają nowe zamówienia. Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że możesz zamówić produkt, którego kilku klientów zamówiło chwilę wcześniej co wyczerpało zapas magazynowy. Zdarza się to rzadko, ale może mieć miejsce. Informację o obecności zamawianego produktu w magazynie poda konsultant zazwyczaj w momencie potwierdzania zamówienia.

O czym należy pamiętać?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia. Zamówienia potwierdzamy niezwłocznie, w 80% przypadków jest to krócej niż 4 godziny robocze od momentu złożenia zamówienia (pracujemy 9:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku). Brak możliwości kontaktu z klientem w sprawie jego zamówienia może wydłużyć czas realizacji.

  • Zamówienia składane w nocy oraz w dni wolne od pracy rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia.
  • Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  • Kurierzy są pracownikami firm kurierskich które współpracują z Cyfrowe.pl. Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów drogą przewidzianą w umowie pomiędzy nami a firmą kurierską.

Objaśnienie oznaczeń czasów realizacji

  • 24 godziny Towar w magazynie. Możliwość wysyłki w 24 godziny.
    Koniecznie przeczytaj powyżej jak działa nasza aktualizacja stanów magazynowych.
  • 1-2 dni Brak towaru w naszym magazynie. Sprowadzamy go w 1-2 dni robocze.
  • 2-4 dni Brak towaru w naszym magazynie. Sprowadzamy go w 2-4 dni robocze.
  • 5-10 dni Brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 10 dni.
  • do 14 dni Brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj mieści się w okresie 2 tygodni.
  • Na zamówienie - zapytaj kiedy będzie Brak produktu w magazynie. Istnieje możliwość sprowadzenia pod zamówienie, po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności u dostawcy.
  • Przedsprzedaż Nowy produkt w ofercie, którego cena sprzedaży jest już znana, ale termin pierwszej dostawy nie jest jeszcze potwierdzony.
  • Koniec modelu (wyprzedany) Brak w magazynie. Model produktu wyprzedany. Możliwe, że nie będzie już kolejnej dostawy.

Uwaga! Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.