Liczba produktów: 130
Sortowanie:
8.9/10 (8 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny statyw oświetleniowy o maksymalnej wysokości 190 cm z dodatkowym trzpieniem na wysokości 10 cm. Idealnie uzupełni studio fotograficzne i ułatwi organizację planu. Solidne wykonanie zapewnia żywotność sprzętu, a niewielka waga - łatwość w przenoszeniu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
45
Do koszyka
8/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny mały statyw oświetleniowy o maksymalnej wysokości 100cm z dodatkowym trzpieniem na wysokości 10cm. Idealnie uzupełni studio fotograficzne i ułatwi organizację planu. Solidne wykonanie zapewnia żywotność sprzętu, a niewielka waga - łatwość w przenoszeniu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
GlareOne Extension Arm to wysięgnik do statywów studyjnych. Wyposażony został w dwa punkty montażowe 1/4 i 3/8 cala. W połączeniu z głowicą GlareOne Grip Head posłuży jako krótki boom. Jego ramię posiada ryflowane i podcinane końcówki. Wysięgnik wykonany ze stali chromowanej.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Składany statyw typu piesek o najmniejszej użytecznej wysokości zamontowania lampy. Idealny do zamocowani lampy doświetlającej tło.
8.3/10 (10 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny statyw oświetleniowy o maksymalnej wysokości 260 cm z dodatkowym trzpieniem na wysokości 10cm. Idealnie uzupełni studio fotograficzne i ułatwi organizację planu. Solidne wykonanie zapewnia żywotność sprzętu, a niewielka waga - łatwość w przenoszeniu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny statyw PIESEK pozwala zamocować różnego rodzaju produkty oświetleniowe, w tym lampy studyjne. Wyposażony został w kółka umożliwiające łatwy transport bez konieczności przenoszenia.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Najbardziej podstawowy statyw przeznaczony do lamp studyjnych. Maksymalna wysokość to 195 cm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Statyw oświetleniowy do lamp błyskowych, paneli LED i modyfikatorów, którego maksymalna wysokość wynosi 218 cm. Po złożeniu mierzy tylko 82 cm. Zapewnia szeroki rozstaw nóg i został wykonany z solidnego aluminium, co gwarantuje stabilną pozycję sprzętu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Niezwykle kompaktowy statyw do lamp studyjnych, przeznaczony do fotografii produktowej. Statyw umożliwia swobodną konfigurację. Można wykorzystać tylko trójnóg tworzący podstawę lub połączyć go z teleskopową kolumną. Dołączone trzpienie pozwalają na łatwe łączenie elementów. Wykorzystanie statywu pozwala na oświetlenie produktu, tak aby wykonać profesjonalne zdjęcia packshotowe itp. 
2-4 dni
137
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
GlareOne Long Stick to teleskopowa tyczka do lekkich lamp z niewielkimi softboxami. Może być używana także jako tyczka mikrofonowa. Jej długość ma zakres od 75 do 235 cm. Posiada głowicę wyposażoną w trzpień z dwoma gwintami 1/4 i 5/8 cala. Gumowe zakończenie stopki oraz udźwig 3 kg zapewnią bezpieczeństwo Twojego sprzętu.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Solidny, aluminiowy statyw do lamp światła ciągłego i błyskowych, którego maksymalna wysokość wynosi 260 cm. Amortyzacja powietrzna zapewnia komfortowe i bezpieczne użytkowanie statywu nawet z cięższymi lampami.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Podstawa do Mini Pole czarna. Przeznaczona do rur o średnicy 28mm.
1-2 dni
155
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Podstawowy statyw do wykorzystania w studiach fotograficznych. Składa się z trzech wysuwanych segmentów, dysponując zakresem regulacji wysokości od 97 cm do 251 cm. Posiada możliwość bocznego mocowania sprzętu.
Wyprzedany
156
175 zł
Wyprzedany Aktualnie niedostępny
8.5/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Statyw oświetleniowy przeznaczony do fotografii studyjnej i plenerowej. Wysoka jakość wykonania (aluminium, stal) gwarantuje spory udźwig (8kg) przy zachowaniu stabilności i niewielkiej wagi statywu. Uniwersalna głowica umożliwia mocowanie szerokiej gamy lamp studyjnych, żarówek błyskowych i innego osprzętu. Maksymalna wysokość 260 cm. Trzpień 1/4 i 3/8 cala oraz pokrowiec w zestawie.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
159
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Godox 240F Light Stand to solidny i lekki aluminiowy statyw oświetleniowy. Oferuje regulację wysokości w zakresie 68-240 cm i maksymalny udźwig 2 kg. Duże pokrętła ułatwiają regulację ustawienia statywu.
9.1/10 (11 opinii) Czytaj opinie
Następca bardzo popularnego modelu Air 260. Statyw w całości wykonany jest z aluminium dzięki czemu jest bardzo stabilny. Posiada amortyzację powietrzną; dzięki temu podczas obniżania lampy zamocowanej na statywie operacja ta odbywa się płynnie i powoli, a nie spada jak w przypadku statywów z amortyzacją sprężynową.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Statyw GlareOne Stork został stworzony z myślą o zapewnieniu wygodnego w obsłudze rozwiązania do stabilizacji oświetlenie studyjnego. Wyróżnia się zestawem funkcji, które ułatwiają pracę podczas sesji - amortyzacją powietrzną, dwustronnym trzpieniem 5/8'' i wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. Może służyć jako podstawa dla wszelkiego rodzaju lamp studyjnych, głowic błyskowych, lamp światła ciągłego, lamp reporterskich czy paneli LED. 
8.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Statyw GlareOne Stork został stworzony z myślą o zapewnieniu wygodnego w obsłudze rozwiązania do stabilizacji oświetlenie studyjnego. Wyróżnia się zestawem funkcji, które ułatwiają pracę podczas sesji - amortyzacją powietrzną, dwustronnym trzpieniem 5/8'' i wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. Może służyć jako podstawa dla wszelkiego rodzaju lamp studyjnych, głowic błyskowych, lamp światła ciągłego, lamp reporterskich czy paneli LED. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Powerlux l-stand 290 to solidny i wytrzymały statyw do sprzętu oświetleniowego. Doskonale sprawdza się z dodatkowymi wysięgnikami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Powerlux l-stand 240cm to solidny i wytrzymały statyw do sprzętu oświetleniowego. Doskonale sprawdza się z dodatkowymi wysięgnikami.

Statyw studyjny - podstawa każdego studia fotograficznego


Studio fotograficzne bez statywu? Niemożliwe! Statyw do lamp błyskowych jest dosłownie podstawą funkcjonowania studia. Nieważne, czy domowe, amatorskie studio, czy w pełni profesjonalne atelier - statyw to obowiązkowe i niezwykle przydatne akcesorium w każdym studiu fotograficznym. To także fantastyczne narzędzie dla filmowców korzystających z lamp światła ciągłego. Wykonane z solidnych materiałów statywy są w stanie bez problemów utrzymać ciężkie profesjonalne lampy wraz z modyfikatorami światła. Różne wysokości statywów, oraz możliwości jej regulacji, pozwolą na dopasowanie oświetlenia do potrzeb i wymagań planu zdjęciowego.

Jak wybrać statyw do lamp błyskowych i światła ciągłego?


Wybór statywu do studia może wprawić w małe zakłopotanie. Jest to rzecz, która raczej zostanie z nami na dłuższą chwilę dlatego też warto wybrać mądrze. Najważniejsze jest aby wybrać statyw odpowiedni do lamy błyskowej, którą ma utrzymywać. Oczywiście do ciężaru lampy należy doliczyć też ciężar modyfikatora, z którym będziemy pracować. Znając wagę takiego zestawu będziemy mogli wybrać statyw studyjny o odpowiednim udźwigu - warto zawsze wybrać taki model, którego udźwig będzie większy od masy zestawu, zapewni to większe bezpieczeństwo i zwiększy komfort pracy. Upadek statywu ze sprzętem może okazać się kosztowny, dlatego tak ważna jest jego stabilność. Uogólniając to do małej lampy można wybrać lekki statyw, a w przypadku bardziej profesjonalnych i cięższych modeli lamp warto zdecydować się na solidny statyw z dużym udźwigiem.

Wysokość - jaki statyw do lampy będzie najlepszy?


Drugim bardzo ważnym aspektem jest wysokość statywu. W tym przypadku najlepiej jest po prostu wybrać taką wysokość, która będzie nam potrzebna. Ten parametr zależy wyłącznie od potrzeb użytkownika. W przypadku wysokiego studia fotograficznego, czy też używania lamp w plenerze można pokusić się o wysokie konstrukcje, które dadzą więcej możliwości oświetlenia - takie jak na przykład statyw studyjny GlareOne G-806, którego maksymalna wysokość to aż 260cm. W przypadku małych domowych studiów, czy planów zaaranżowanym w mieszkaniu lepiej jest wybrać niższy statyw, który będzie zajmować mniej miejsca. W takich przypadkach lepiej sprawdzą się modele takie jak na przykład statyw GlareOne G-803 lub GlareOne G-802, które można rozłożyć odpowiednio do 218 cm i 100cm.

Na co jeszcze zwrócić uwagę przy zakupie statywu studyjnego?


Choć zdecydowana większość statywów studyjnych posiada standardowy trzpień 16 mm zakończony gwintem 1/4 cala, to zdarzają się odstępstwa od normy. W przypadku użycia niestandardowego trzpienia mogą pojawić się problemy z mocowaniem lamp i akcesoriów - dlatego przed zakupem koniecznie trzeba się upewnić, że wybrany przez nas model posiada standardowy trzpień 16mm.

Systemy amortyzacji statywów – powietrzna czy sprężynowa?


Wybierając statyw studyjny warto również sprawdzić też czy posiada on jakikolwiek system amortyzacji. Pozwala ona uniknąć nieprzyjemnych wypadków przy zmianie wysokości statywu, oraz uchronić przed konsekwencjami zbyt szybkiego opuszczenia ruchomej sekcji. Bardzo wydajna jest amortyzacja powietrzna, która działa płynniej niż amortyzacja klasyczną sprężyną, która działa dopiero w ostatniej fazie składania sekcji statywu.