Opinie o naszym sklepie

9.7
(2344 opinii)
9.6
Jakość obsługi
9.6
Dostawa
Dodaj swoją opinię

Obsługa sklepu nie ingeruje w treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.

Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.

Brak odpowiedzi. Fikcja doradztwa

Prosiłem mailowo o poradę dotycząca wyboru sprzętu (Pana Adama Ch). Ponownie prosiłem o to samo na czacie (Pana Dariusza P). Jestem zarejestrowanym Klientem. Zostawiałem numer telefonu. Otrzymałem na czacie obietnicę kontaktu. Po tygodniu - 0 odpowiedzi w obydwu przypadkach :-(
Obsługa:
       
Dostawa:
Autor: AD
Dodano: 2017-08-18 12:54:19

Zdjęcie produktu niezgodne z opisem

Sklep Cyfrowe.pl wprowadził mnie w błąd - umieścił zdjęcie towaru niezgodne z opisem (dysponuję zrzutem ekranu). Przy składaniu zamówienia chciałem kupić widoczną na zdjęciu w sklepie on-line kartę pamięci Sandisk microSDXC 128 GB Extreme Pro XC II, a otrzymałem wolniejszą XC I. Sklep pomimo własnego błędu (jak napisał pracownik: "nastąpiła pomyłka z naszej strony w momencie zamieszczenia zdjęcia opisującego produkt") odmówił mi wymiany karty i zaproponował, żebym dopłacił 540 zł (!), a wtedy dostanę to, co było w ofercie sklepu na zdjęciu.

Odradzam sklep za zdjęcie produktu niezgodne z opisem, manipulowanie klientem i wprowadzanie w błąd.
Obsługa:
       
Dostawa:
Autor: Slavson
Dodano: 2017-08-11 00:03:49

Serdecznie polecam.

Dziękuję za szybką pomoc przy wymianie akumulatora do Nikona, w ramach gwarancji. Polecam serdecznie.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Justyna J.
Dodano: 2017-08-09 10:06:43

Dno

Dodzwonić się - Koszmar. Chat dla klientów "nie ma nas - poszliśmy robić zdjęcia" - niby fajnie, niby zabawnie ale nie za każdym razem.

Udało się dodzwonić po godzinie.

Zadane pytanie:
"czy będę miał na następny dzień paczkę w warszawie bo mam ważne zlecenie z zamawianym sprzętem? Inaczej go nie potrzebuję."

Odpowiedź: "jak Pan zamówi do 13:00 to wyślemy jeszcze dziś"

Zamówione.
EDELKRONE WING 15 - ponad 3800PLN. Paczki na termin nie było. Zlecenie zawalone. Dostałem telefon z przeprosinami, że nie zdążą. Obiecano jakiś rabat czy coś atrakcyjnego.

Nie dostałem ani rabatu na zawalone zlecenie ani kodu na żadne następne.

Co do sprzętu? Wszystko fajnie. fajna zabawka. Tylko szkoda, że ludzie z cyfrowe.pl nie wytrzymali i musieli się nią pobawić.
Slider nosił ślady wkręcania na statyw. (wytarty okrąg po statywie). Oczywiście nie wpływa to na działanie ale zamawiając coś za taką kwotę chcesz dostać sprzęt zapieczętowany i nowy. Nawet bym o tym nie pisał jeśli wszystko inne by przebiegło bezproblemowo.

Także jedna gwiazdka to aż nadto.
Jeśli Ci nie zależy na czasie i ograniczasz kontakt do zamówienia przez formularze internetowe będziesz pewnie zadowolony/na.

Jeśli wchodzisz w jakąkolwiek interakcje z ludźmi to jest prawdopodobieństwo, że skończysz jak ja. Poczytałem opinie negatywne po fakcie niestety i widzę, że sam nie jestem.

Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Mateusz Makarewicz
Dodano: 2017-08-03 09:28:43
Komentarz sklepu:
Szanowny Panie,

Przykro nam, że zakupy w naszym sklepie wywołały tak silne negatywne emocje. Mimo upłynięcia ponad 2 tygodni od realizacji zamówienia, nadal wrażenia są bardzo mocne. Dalecy jesteśmy od tego, by tak się kojarzyć naszym klientom, więc chętnie wyjdziemy naprzeciw Pana potrzebom, aby zniwelować nieprzyjemne odczucia, które tak mocno nacechowały Pana wypowiedź.

Pisze Pan, że negatywne opinie przeczytał Pan po fakcie, wierzymy, że przeczytał Pan również pozytywne, bo tych jest zdecydowanie więcej, a biorąc pod uwagę fakt, iż obsługujemy setki zamówień dziennie, to ilość naszych pomyłek jest raptem promilem w morzu dobrych sądów o naszej pracy.

Od chwili realizacji zamówienia wprowadziliśmy kilka usprawnień, co wierzymy, mocno ułatwi Państwu kontakt z nami. LC jest dostępny dla Państwa przez cały czas naszej pracy tj. 8-18, tak samo infolinia, gdzie informujemy Państwa o kolejce oczekujących, kolejnym kanałem jest mail, przez, który również mogą się Państwo z nami skontaktować.

Jeśli towar nie spełnia Pana oczekiwań, w każdej chwili może zostać wymieniony na nasz koszt, wystarczy jedynie zgłosić, a cała procedura jest po naszej stronie.

Trudno odnieść się nam do zarzutów o używanie produktu, gdyż nie praktykujemy tego. Mamy wypożyczalnię, która w razie potrzeby, służy nam sprzętem nie narażając klientów na opisaną przez Pana sytuację. Wszelkie produkty ze zwrotów sprzedajemy osobnym kanałem „wyprzedaż” lub dokładnie opisane - na allegro.

Co do rabatu, który miał Pan obiecany, za jednodniowe opóźnienie, a właściwie to nie dotrzymanie obietnicy, to w związku z tym, że w chwili gdy Handlowiec z Panem rozmawiał, faktura była już wystawiona, a paczka zapakowana – mówił o rabacie na przyszłe zakupy. Najprawdopodobniej każdy z Panów pomyślał o czymś innym, Pan ze Handlowiec da kupon na zniżkę, a Handlowiec, że przy kolejnych zakupach przypomni się Pan z rabatem. Oczywiście naprawimy to nieporozumienie.

W przyszłości zapraszamy do korespondencji bezpośrednio ze sklepem i najlepiej od razu po fakcie. Bardzo nam zależy na Państwa zadowoleniu i dobrych relacjach. Ta sprawa mogła być już pozytywnie zamknięta 2 tygodnie temu, a Pan cieszyłby się nowym sprzętem.

Polecam

Zakup bezproblemowy. Polecam
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Beata
Dodano: 2017-07-31 22:02:09
Polecam sklep cyfrowe.pl, wszystko szybko i sprawnie, produkt oryginalny najwyższej jakości!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Syla
Dodano: 2017-07-31 18:08:47

Super

Cyfrowe jak zwykle super, szybka wysyłka, towar dobrze zapakowany. Polecam.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: ŁUKASZ
Dodano: 2017-07-28 11:50:18

po prostu cyfrowe_kropka_pl

Miałem w tym roku odpuścić sobie zakupy sprzętowe, ale oferta sklepu jest zbyt kusząca. Co prawda korzystam też z kilku konkurencyjnych sprzedawców, ale tylko, jeśli w Cyfrowych nie ma danego towaru. Siódmy zakup i po raz kolejny mam powód do otwarcia piwa. Towar zgodny z opisem, obsługa bez zarzutu, w skali od 1 do 10 tradycyjnie daję 11.

Dostawcy zabieram jedną gwiazdkę, bo „stacja z paczką" ostatnio rejestruje tylko odebranie paczki od nadawcy i ten status widnieje w śledzeniu przesyłki aż do jej odbioru. Niemniej jeszcze nigdy paczka nie doszła później, niż w deklarowane 24 godziny, więc w zasadzie nie da się do niczego przyczepić. A szkoda, bo z natury lubię ponarzekać...

Na tle konkurencji niektóre towary mają Państwo kilka złotych droższe, co ma znaczenie przy zamawianiu kilku towarów, ale szybkość i sprawność obsługi w Państwa sklepie sprawia, że jestem w stanie te kilka(naście) złotych dorzucić.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: maciek
Dodano: 2017-07-27 22:30:40

Opinia pozytywna.

Zakup zgodny z zamówieniem. Termin dotrzymany w 100 %.
Jestem zadowolony z transakcji. Dziekuję.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Ryszard B.
Dodano: 2017-07-27 19:45:39

wypożyczenie obiketywu

odbyło się bardzo sprawnie i miło. Podobnie zwrot. Również cena była dość przystępna. Polecam.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: barteq24
Dodano: 2017-07-25 22:01:34
Świetna organizacja i rewelacyjna obsługa. Polecam!
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Paweł
Dodano: 2017-07-25 14:52:22

Polecam

Transakcja pozytywna, wysyłka szybka. Polecam.
Obsługa:
Dostawa:
Autor: Jacek
Dodano: 2017-07-21 10:58:06

pozytywna

szybko i profesjonalnie
Obsługa:
Dostawa:
Autor: waldmich
Dodano: 2017-07-20 20:20:33

W oczekiwaniu na przesyłkę...

Dzień dobry.
Sprawa wygląda następująco:
Zamówiłem w nocy z czwartku 13.07. na piątek 14.07., aparat, statyw oraz kilka innych rzeczy. Podczas składania zamówienia zobaczyłem możliwą do zaznaczenia opcję "Dostawa w sobotę", którą zaznaczyłem. Bardzo mnie to ucieszyło, pomyślałem sobie, że towar zamówiony w zasadzie w piątek, dostanę w sobotę. Niestety nie, ale to dopiero początek smutnych informacji.
W piątek, ani w sobotę, nikt nie pofatygował się przekazać informacji, że towaru jednak nie będzie w sobtę, że będzie kiedy indziej. No ok, tak bywa, jedni mogą, inni nie...
Idąc dalszym tokiem myślenia, kolejny dzień to poniedziałek, no niestety również nie...
Po poniedziałkowej konsultacji ze sprzedawcą na czacie, dostałem informacje, że dopiero skompletowane zostało moje zamówienie i dzisiaj (tj. poniedziałek 17.07.) zostanie wysłane. Super i rzeczywiście wszystko na to wskazywało. Tym razem przyszedł nawet mail, że towar został wysłany, wyglądało, że jest ok. Niestety nie.
Cierpliwość moja nakazała mi poczekać dwa dni (środa 19.07.) na upragnioną przesyłkę. Niestety znowu się nie udało. Po ponownym czacie z sprzedawcą, usłyszałem, że moja przesyłka została przeznaczona do wysyłki na sobotę, ale ta opcja właśnie została zmieniona i wyślą ją dzisiaj (środa 19.07.). Tutaj moje pytanie: Jaki jest przepływ informacji na linii sklep-kurier, sklep-logistyka, sklep-ktokolwiek? Wydaje mi się, że zerowy...
Jest czwartek (20.07.), odzewu od kuriera, ani od sklepu nadal nie ma. Tracker od kuriera pokazuje, że nie ma przesyłki o takim numerze w systemie, czyli pewnie nie została wysłana...
Czuję się, jak klient poczty, który czeka na listonosza, którego nigdy nie będzie.
Proszę mnie źle nie zrozumieć, jeżeli podany zostałby dłuższy termin dostawy, to jest ok, ale jeżeli konsultant (sprzedawca) mówi mi, że przesyłka została wysłana, a wysłana nie została, to proszę odpowiedzieć, po co ten konsultant, który nic nie wie? Znowu przepływ informacji zerowy...
No i najważniejsze, jak mogę się dowiedzieć, kiedy moja przesyłka do mnie dotrze? Ktoś kompetentny mi odpowie?
Dla sklepu rada, wykreślcie możliwość dostawy w sobotę i traktujcie klienta z szacunkiem. Dwa dni po akcji u Was, zakupiłem inną rzecz w sklepie o podobnym asortymencie do Waszego i już ją dostałem, można? Pewnie, że można. W międzyczasie dostałem 7-8 maili dotyczących tej transakcji...
A tutaj... (wypadałoby napisać coś brzydkiego, ale kultura osobista nie pozwala)
To były moje dwa zakupy na cyfrowe.pl - pierwszy i ostatni. Odradzam każdemu.
Dla sklepu - nr zamówienia 488060
Właśnie zadałem pytanie konsultantowi, po raz trzeci (!), w ostatnich kilku dniach, kiedy dostanę przesyłkę...? Czekam już godzinę, odpowiedzi brak...
Nadal nie wiem, czy to kurier, logistyka, sklep, czy może pan z mięsnego dał d..., po prostu nie wiem - PRZEPŁYW INFORMACJI ZEROWY
Bez komentarza
Obsługa:
       
Dostawa:
       
Autor: Michał
Dodano: 2017-07-20 14:38:04
Komentarz sklepu: Szanowny Panie,

Przykro nam, jednak musimy przyznać, że niestety nie mamy nic na swoje usprawiedliwienie.

Realizacja zamówienia to ciąg niefortunnych przypadków, które w rezultacie doprowadziły do tygodniowego oczekiwania i Pana uzasadnionego zniecierpliwienia.

Nasz pierwszy błąd to brak potwierdzenia zamówienia w piątek, i brak informacji, iż mimo, że zamówione produkty mają status 24h, to są w różnych magazynach, a ich skompletowanie zajmie jeden dzień roboczy, czyli dopiero w poniedziałek paczka może być nadana.

Przesyłka rzeczywiście została nadana w poniedziałek i wyszła z naszego sklepu – niestety kolejny błąd – zła naklejka dla firmy kurierskiej.
Paczka pojechała, tyle tylko, że nie do Pana.
Niestety pomyłka ta została odkryta dopiero gdy napisał Pan opinię, a my zaczęliśmy analizować przebieg zamówienia, jednocześnie niezwłocznie kompletując w sklepie kolejną przesyłkę i nadając ją do wysyłki.

Bardzo przepraszamy za brak informacji i wydłużony czas oczekiwania na realizację zamówienia. Dziękujemy za Pana reakcję, bo zmotywowała nas do zatrzymania się nad procesem zakupów w naszym sklepie i wprowadzenia kolejnych obostrzeń, aby przy kolejnych zakupach uniknąć podobnych sytuacji.

Będzie nam miło, jeśli zechce Pan w przyszłości sprawdzić, jak sobie radzimy i jakie nauki wynieśliśmy z tej „wpadki”, zapewniając Pana jednocześnie, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby wizyta w naszym sklepie wywoływała jedynie pozytywne wrażenia.

REWELACJA SKLEP - POLECAM

Bardzo dobre podejscie do klienta (infolinia)
Natychmiastowy zwrot kasy za wadliwy towar (sklep w Warszawie)
Szczerze polecam i napewno bede tu wracal
Pozdrawiam serdecznie
Obsługa:
Dostawa:
Autor: AF
Dodano: 2017-07-20 00:23:55