Obsługa sklepu nie ingeruje w
treści zamieszczonych przez klientów opinii, poza oczywistymi przypadkami nadużyć, umieszczania reklam, linków do stron www, wulgaryzmów lub treści naruszających prawo.
Masz uwagi dotyczące jakości obsługi?
Napisz email na , a wiadomość trafi do Zarządu
firmy i Kierownika Działu Sprzedaży. Możesz też użyć formularza.
Cudowna Natalia Gmyrek
Zgłosiłam się do cyfrowe z dużymi planami zakupowymi. Trafiłam na Panią Natalię, dzięki której udało się uzyskać świetne ceny. Służyła wsparciem, cennymi radami i ogromną cierpliwością. Dziękuję i na pewno wrócę niebawem :)
Autor: Kasia Pach
Dodano: 2024-09-07 14:52:16
Świetna obsługa
Jestem bardzo zadowolony z zakupów na cyfrowe.pl. Na szczególną pochwałę z mojej strony zasługuje Pan Jakub Gąsiorowski, który to pomógł mi dokonać najlepszych wyborów. Dziękuję i polecam.
Autor: Patryk
Dodano: 2024-09-06 10:04:29
Polecam.
Po raz kolejny Cyfrowe.pl mnie nie zawiodło. Profesjonalne podejście do klienta, super doradztwo a i sprzęt extra.
Autor: Piotr
Dodano: 2024-09-05 21:41:05
Kupno nowego sprżętu z uwzględnieniem sprezdaży starego, to raczej marketing!
Należy uprzedzić tych co liczą na kupno nowego sprzętu z uwzględnieniem starego i uczciwej ceny, że to iluzja i raczej marketing!
Proponowane ceny za stary sprzęt , to ceny lombardowe , więc albo liczenie na desperatów napalonych na nowe , gotowi pozbyć się starego za wszelką cenę, by jak najszybciej kupić nowe albo to tylko marketing, bo raczej nikt rozsądny nie przyjmie takiej oferty!
Więc jak kupujecie nowe , najlepiej ochłonąć , poczekać miesiąc , nawet dwa i sprzedać stary sprzęt na odpowiednich portalach z ceną adekwatną do wartości i kupić nowe w normalnym sklepie, czy bezpośrednio sprowadzić po cenie o niebo niższej!
Autor: SONY
Dodano: 2024-08-31 02:26:20
Szybka dostawa
dziękuję za szybką reazlizację mojego zamówienia, zależało mi na czasie i udało się
Autor: Marcin
Dodano: 2024-08-22 09:36:31
Świetna obsługa
Dziękuję za szybką naprawę sprzętu.
Autor: Mikołaj
Dodano: 2024-08-19 15:41:56
Doradztwo dla początkujących
Jestem bardzo zadowolona z całej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej. Bardzo polecam !
Autor: Alicja
Dodano: 2024-08-18 12:37:52
Wypożyczalnia
Wszystko super. Sprzęt dobry działał bardzo dobrze. Obsługa szynka i bez problemów.
Autor: Krzysztof
Dodano: 2024-08-16 18:56:47
Stare na nowe
Uwielbiam zakupy w cyfrowe.pl :)
Fachowa obsługa od początku do końca. Od wyceny starego sprzętu po zakup nowego na raty :) Komunikacja działu używane i salonu w Poznaniu perfekcyjna. Bardzo szybko mogłem cieszyć się nowym sprzętem.
Kolejna i na pewno nie ostatnia moja zamiana sprzętu na nowszy.
Autor: Krzysztof
Dodano: 2024-07-31 11:58:08
Szybko i sprawnie
Bezproblemowo uznano moją reklamację i błyskawicznie załatwiono temat odsyłając sprzęt. W pełni polecam
Autor: SlaV0
Dodano: 2024-07-31 05:36:00
Super obsługa
Jestem bardzo zadowolony z obsługi sklepu. Szybko,miło i sprawnie.
Autor: Michał
Dodano: 2024-07-29 13:40:40
Najwyższa jakość obsługi klienta
Bardzo lubię robić zakupy w sklepie Cyfrowe.pl. Proces zawsze przebiega sprawnie. Ceny towarów są konkurencyjne. Jednakże, na szczególnie uznanie zasługuje jakość obsługi klienta, która jest na najwyższym poziomie! Dwukrotnie miałem pewne problemy z zakupionym sprzętem, które sklep rozwiązał w błyskawicznym tempie. W dodatku kontakt z pracownikami sklepu jest bardzo dobry i pracownicy zawsze w uprzejmy sposób i z zaangażowaniem starają się pomóc.
Autor: Dawid L
Dodano: 2024-07-25 14:09:12
Jak zawsze obsługa na medal
Jestem bardzo zadowolona z możliwości oddania starego sprzętu w rozliczeniu do cyfrowe.pl. szczególnie że mogę łatwo i szybko w ten sposób wymienić stare na nowe. Cały proces sprzedaży i rozliczenia przebiegł sprawnie (obsługiwal panTomasz), a otrzymana kwota była całkiem satysfakcjonująca
Autor: Ewelina
Dodano: 2024-07-23 12:29:29
Dobra obsługa posprzedażowa
Zakupiłem pakiet DJI Care do drona. Kłopoty zaczęły się, jak postanowiłem z niego skorzystać. Okazało się, że kod nie działa. Po dłuższym śledztwie z wykorzystaniem supportu DJI wyszło na to, że otrzymałem kod od niewłaściwego produktu. Dalsze śledztwo wykazało, że dystrybutor nawalił, co się nigdy wcześniej nie zdarzyło. Finalnie udało się sprawę ogarnąć sprawnie i mimo, że minął już termin na aktywację pakietu o kilka godzin, support DJI po raz kolejny stanął na wysokości zadania i udało się aktywować usługę.
Problem wyniknął nie z winy sklepu, ale dzięki sprawnym działaniom wsparcia posprzedażowego jest pełen sukces nie wspominając o tym, że cena wsparcia była znacznie niższa, niż u innych sprzedawców. :)
Autor: Jacek
Dodano: 2024-07-17 15:15:42
zakupy w gdańskim oddziale Cyfrowe.pl to przyjemność
Od jakiegoś czasu przymierzałem się do zakupu obiektywu Tamron 28-75 f2.8 pod bezlusterkowy system Nikona. Wybór jak zwykle padł na Cyfrowe.pl którym ufam właściwie bez granicznie jeżeli chodzi o jakość obsługi i dostępność towaru. Pierw telefonicznie upewniłem się że obiektyw uda się sprowadzić do sklepu na interesujący mnie termin, oczywiście bez problemu obiektyw był dostępny na miejscu w Gdańsku w ciągu jednego dnia. Przez telefon jak i podczas odbioru w sklepie udało mi się trafić na mojego ulubionego, bardzo profesjonalnego Pana Rafała. Przez Pana Rafała byłem obsługiwany już nie pierwszy i nie drugi raz, tak więc byłem pewien że mogę spodziewać się absolutnie profesjonalnego i rzeczowego podejścia do mojego zamówienia. Tak też było, za co ogromnie dziękuje i każdemu życzę tak dobrej, sprawnej i miłej obsługi. Dzięki takim osobom sklep Cyfrowe to dla mnie zawsze pierwszy i jedyny wybór podczas zakupów sprzętu fotograficznego. Zarówno sklep jak i sprzęt - solidna 10/10
Pozdrawiam.
Autor: Paweł
Dodano: 2024-07-16 21:06:06
Szanowny Panie, Szanowna Pani
Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii.
Każdy nasz Klient ma prawo, a nie obowiązek, do jej wyrażania, zakupów u nas lub nie, czy pozostawienia sprzętu w dziale Używane lub nie.
Jasno informujemy o proponowanej cenie odkupu i do Państwa należy decyzja. Dajemy możliwość przejmując jednocześnie pracę, którą należy wykonać, by dalej odsprzedać sprzęt jako używany.
Jeśli nie interesuje Państwa pozostawienie sprzętu używanego, serdecznie zapraszamy do zakupów nowego.