Liczba produktów: 6
Sortowanie:
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Canon 16-35 mm f/2.8L EF USM III to trzecia generacja szerokokątnego obiektywu typu zoom przeznaczonego dla najbardziej wymagających. Idealnie sprawdzi się w fotografii reporterskiej, krajobrazowej czy architektury. Szybki i cichy silnik AF zapewnia precyzyjne i dyskretne działanie przydatne np. w fotografii ślubnej a duży otwór przysłony pozwoli na swobodne fotografowanie w słabym oświetleniu. Bardzo wysoka rozdzielczość optyczna spełni wymagania nowoczesnych matryc.
8.3/10 (20 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/2.8L II EF USM to najwyższej klasy standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Zakres ogniskowych sprawia, że nadaje się do realizacji większości zadań fotograficznych, od krajobrazu, poprzez reportaż i podróże aż po portret. Duża jasność ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny obiektyw typu tilt-shift pozwalający na kontrolowanie zniekształceń perspektywy. Ogniskowa 135 mm i otwór względny f/4 czynią z niego idealny wybór do fotografii studyjnej, natomiast niewielka odległość ostrzenia pozwala na zastosowanie w makrofotografii. Całość zamknięto w solidnej obudowie, gwarantującej ponadprzeciętną trwałość.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Doskonała, poprawiona wersja szerokokątnego obiektywu z funkcją korekcji perspektywy. Świetny do fotografowania architektury, pejzaży oraz innych tematów wymagających szerokiego kąta widzenia. Niezależna praca mechanizmów przesuwania i pochylania zapewnia pełną swobodę artystyczną. Szeroki zakres ruchów w osi tilt i shift oraz krótka ogniskowa sprawiają, że mamy do czynienia z uniwersalnym i elastycznym obiektywem do fotografowania i filmowania.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
9 974
Do koszyka
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Odświeżona wersja reporterskiego klasyka od Tamrona czyli obiektywu o zakresie 24-70 mm i świetle 2.8. Duże koło obrazowe pozwala uzyskać zdjęcia niemal pozbawione winietowania nawet na dużych, pełnoklatkowych matrycach. W porównaniu do poprzednika usprawniono szybkość i precyzję ostrzenia oraz stabilizację obrazu. Ponadto wersja G2 jest kompatybilna z Tamron TAP-in Console - urządzeniem do aktualizacji oprogramowania i kalibracji obiektywu w domowym zaciszu.
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Odświeżona wersja reporterskiego klasyka od Tamrona czyli obiektywu o zakresie 24-70 mm i świetle 2.8. Duże koło obrazowe pozwala uzyskać zdjęcia niemal pozbawione winietowania nawet na dużych, pełnoklatkowych matrycach. W porównaniu do poprzednika usprawniono szybkość i precyzję ostrzenia oraz stabilizację obrazu. Ponadto wersja G2 jest kompatybilna z Tamron TAP-in Console - urządzeniem do aktualizacji oprogramowania i kalibracji obiektywu w domowym zaciszu.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.