Liczba produktów: 155
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 24
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny przeznaczony do kamer systemu Cinema EOS. Obiektyw zapewnia rozdzielczość filmową 4K, wyposażony jest w mocowanie Canon EF. Bardzo duża jasność pozwoli na uzyskanie pięknie rozmytego tła, nawet przy szerokim kącie widzenia.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Manualny obiektyw typu rybie oko Samyang 12mm T3.1 VDSLR to jasny, manualny obiektyw do aparatów z matrycami APS-C i pełnoklatkowymi. Ta kinematograficzna wersja wyróżnia się ogniskową 12mm, szerokim kątem widzenia, posiada też doskonałą budowę optyczną - 12 soczewek w 8 grupach, w tym soczewki asferyczne, soczewki o niskim współczynniku dyspersji i powłoki antyrefleksyjne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Kompaktowy, wytrzymały obiektyw filmowy dla początkujących użytkowników korzystających z aparatów z matrycą APS-C, oferujący jasność T1.05 i 13-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 11 soczewek rozmieszczonych w 9 grupach.
1-2 dni
3 029
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 30
Obiektyw do filmowania o zdolności rozdzielczej Ultra HD 8K z szerokim kątem widzenia i jasnością T1.5. Posiada uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie pyłu, kurzu i wilgoci. Świetnie współpracuje z systemami Follow Focus i gimbalami, a także jest kompatybilny z systemem magnetycznego mocowania filtrów Irix Edge.
2-4 dni
4 345
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 85
Kompaktowy obiektyw filmowy dla początkujących, oferujący jasność T2 i 10-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 9 soczewek rozmieszczonych w 8 grupach. Zapewnia kąt widzenia 28,4 stopni.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 25
Kompaktowy, wytrzymały obiektyw filmowy dla początkujących użytkowników korzystających z aparatów z matrycą APS-C, oferujący jasność T1.05 i 13-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 11 soczewek rozmieszczonych w 9 grupach.
1-2 dni
3 029
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 50 mm
Kompaktowy, wytrzymały obiektyw filmowy dla początkujących użytkowników korzystających z aparatów z matrycą APS-C, oferujący jasność T1.05 i 12-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 7 soczewek rozmieszczonych w 5 grupach.
1-2 dni
2 299
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 50 mm
Kompaktowy, wytrzymały obiektyw filmowy dla początkujących użytkowników korzystających z aparatów z matrycą APS-C, oferujący jasność T1.05 i 12-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 7 soczewek rozmieszczonych w 5 grupach.
1-2 dni
2 299
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 50 mm
Kompaktowy, wytrzymały obiektyw filmowy dla początkujących użytkowników korzystających z aparatów z matrycą APS-C, oferujący jasność T1.05 i 12-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 7 soczewek rozmieszczonych w 5 grupach.
1-2 dni
2 299
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Ogniskowa [mm]: 135
Teleobiektyw typu zoom przeznaczonych do kamer systemu Cinema EOS. Zaprojektowany by oferować wspaniałą jakość obrazu najbardziej wymagającym, profesjonalnym użytkownikom. Obiektyw zapewnia rozdzielczość 4K podczas filmowania, oferuje najlepsze technologie optyczne oraz wysokiej jakości konstrukcję, co czyni go idealnymi do użytku przy niemal każdej filmowej produkcji -nisko i wysokobudżetowej.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
22 600
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 50
Stałoogniskowy obiektyw standardowy przeznaczony do kamer systemu Cinema EOS. Obiektyw zapewnia rozdzielczość filmową 4K, wyposażony jest w mocowanie Canon EF. Bardzo duża jasność pozwoli na uzyskanie pięknie rozmytego tła.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
20 029
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Profesjonalny, kompaktowy obiektyw filmowy z 4,4 krotnym zoomem. Uniwersalny bagnet EF, świetna ostrość i doskonały bokeh. Wszystko zamknięte w wadze 1,2kg.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Profesjonalny, kompaktowy obiektyw filmowy z 2,85-krotnym zoomem. Uniwersalny bagnet EF, świetna ostrość i doskonały bokeh. Wszystko zamknięte w wadze 1,25 kg.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 14
Szerokokątny obiektyw typu zoom przeznaczonych do kamer systemu Cinema EOS. Zaprojektowany by oferować wspaniałą jakość obrazu najbardziej wymagającym, profesjonalnym użytkownikom. Obiektyw zapewnia rozdzielczość 4K podczas filmowania, oferuje najlepsze technologie optyczne oraz wysokiej jakości konstrukcję, co czyni go idealnymi do użytku przy niemal każdej filmowej produkcji -nisko i wysokobudżetowej.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
23 609
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 85
Stałoogniskowy obiektyw długoogniskowy, doskonały do ujęć portretowych przeznaczony do kamer systemu Cinema EOS. Obiektyw zapewnia rozdzielczość filmową 4K, wyposażony jest w mocowanie Canon EF. Bardzo duża jasność pozwoli na uzyskanie pięknie rozmytego tła i wydobycie pierwszego planu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
20 029
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 50-135
Obiektyw do filmowania oferujący 3 pierścienie zgodne z 0,8 MOD i bezklikową przysłonę. Jest kompatybilny z matrycami Super 35 mm i formatem 4K. Dzięki średnicy przedniego elementu wynoszącej 85 mm może być łączony ze standardowymi Matte Boxami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 11
Irix Cine 11 mm T4.3 wyróżnia się ultraszerokim kątem widzenia. Prostoliniowe odwzorowanie obrazu w połączeniu z dużym polem obrazowym obejmującym pełną klatkę (przekątna 43,3 mm) pozwala na uzyskanie zdumiewających, szerokokątnych ujęć, np. dla panoramicznych scen o kącie widzenia aż 123 stopnie poziomo w formacie wide-screen 2.39:1. To daje dostęp do wyjątkowych form ekspresji, umożliwiając uzupełnić materiały o zaskakujące ujęcia.
2-4 dni
4 345
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 11
Irix Cine 11 mm T4.3 wyróżnia się ultraszerokim kątem widzenia. Prostoliniowe odwzorowanie obrazu w połączeniu z dużym polem obrazowym obejmującym pełną klatkę (przekątna 43,3 mm) pozwala na uzyskanie zdumiewających, szerokokątnych ujęć, np. dla panoramicznych scen o kącie widzenia aż 123 stopnie poziomo w formacie wide-screen 2.39:1. To daje dostęp do wyjątkowych form ekspresji, umożliwiając uzupełnić materiały o zaskakujące ujęcia.
2-4 dni
4 345
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 11
Irix Cine 11 mm T4.3 wyróżnia się ultraszerokim kątem widzenia. Prostoliniowe odwzorowanie obrazu w połączeniu z dużym polem obrazowym obejmującym pełną klatkę (przekątna 43,3 mm) pozwala na uzyskanie zdumiewających, szerokokątnych ujęć, np. dla panoramicznych scen o kącie widzenia aż 123 stopnie poziomo w formacie wide-screen 2.39:1. To daje dostęp do wyjątkowych form ekspresji, umożliwiając uzupełnić materiały o zaskakujące ujęcia.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
4 595
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 11
Irix Cine 11 mm T4.3 wyróżnia się ultraszerokim kątem widzenia. Prostoliniowe odwzorowanie obrazu w połączeniu z dużym polem obrazowym obejmującym pełną klatkę (przekątna 43,3 mm) pozwala na uzyskanie zdumiewających, szerokokątnych ujęć, np. dla panoramicznych scen o kącie widzenia aż 123 stopnie poziomo w formacie wide-screen 2.39:1. To daje dostęp do wyjątkowych form ekspresji, umożliwiając uzupełnić materiały o zaskakujące ujęcia.
2-4 dni
4 345
Do koszyka

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Dzięki rozwojowi technologii filmowanie stało się niezwykle przystępne i proste. Dziś pliki wideo robią praktyczne wszyscy, a profesjonalne filmowanie staje się coraz popularniejsze. Dlatego też warto jest wyposażyć się w specjalistyczne obiektywy do filmowania, które umożliwią znaczne podniesienie jakości obrazu. Profesjonalne obiektywy do filmowania pozwolą wybić się ponad przeciętność i sprawią, że nagrania wideo zyskają prawdziwie filmowy wygląd.

Czym różni się obiektyw filmowy od fotograficznego?


Główną różnicą pomiędzy obiektywami filmowymi i tymi fotograficznymi jest bez skokowa przysłona. Pozwala ona na płynną regulację poziomem otwarcie przysłony bez słyszalnego kliku i widocznego skoku ekspozycji. Właśnie ta opcja jest tak pożądana przez prawdziwych filmowców. To jednak nie jedyna różnica, bo obiektywy do filmowania są również zaprojektowane w taki sposób, by miały zminimalizowany, lub nie posiadały wcale, efektu tzw. oddychania. To znaczy, że przy zmianie ostrości obiektyw nie zmienia kąta widzenia. Co również ważne, to fakt, że przedni element zawsze zostaje na tym samym miejscu, a żadne elementy nie wysuwają, ani nie chowają się podczas pracy.

Obiektywy filmowe a ustawianie ostrości


W zdecydowanej większości obiektywy do filmowania to obiektywy manualne, w których nie ma silników autofocusa. Daje to operatorowi znacznie większą kontrolę nad ostrością i jej zmianą - dzięki czemu nie ma efektu „skakania ostrości”, który mógłby się pojawić przy używaniu automatu. By mieć jak największą kontrolę obiektywy filmowe mają znacznie precyzyjniejszy i bardziej rozbudowany system ostrzenia manualnego. Często również wyposażone są one w specjalne „ząbki” pozwalające na integrację z systemem follow focusa.

Jasność obiektywów filmowych


Warto również zwrócić uwagę w oznaczeniu jasności. Zamiast standardowego dla obiektywów fotograficznych „f/”, które określa światłosiłę, w obiektywach filmowych stosuje się oznaczenie „T”. Nie są one sobie równe i przykładem może być T3.1, które odpowiada przysłonie F/2.8.

Kinowa jakość


Projektanci optyki do filmów skupiają się na tym by wykorzystać pełnię możliwości przetworników w ruchomym obrazie. Zastosowane szkła, powłoki i cała konstrukcja jest tworzona od początku do końca tylko po to by nagranie wyglądało jak najlepiej. Dlatego też porównując nagrania w wysokich rozdzielczościach, jak na przykład 4K i 8K, nagranych zwykłym i filmowym obiektywem, widać różnicę na korzyść obiektywów filmowych.

Czy obiektywy do filmowania muszą być drogie?


Chcąc spróbować filmowania z obiektywami filmowymi nie trzeba wcale wydawać aż tak wiele. Początkujący filmowcy mogą zainteresować się na przykład obiektywami filmowymi firmy Samyang, które wyróżnia bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Przy ich pomocy można wejść w świat profesjonalnego filmowania i zacząć nagrywać kinowe ujęcia.

Topowi producenci obiektywów filmowych


Profesjonaliści, którzy od sprzętu wymagają najwyższej jakości i funkcjonalności najczęściej wybierają obiektywy filmowe uznanych producentów. Serie takie jak Cooke, Gecko-Cam, Canon Cinema, Panasonic, Fujinon czy Carl Zeiss Compact Prime stały się już niemal klasykami kina. Przy ich pomocy nakręcono dziesiątki, jak nie setki, Hollywodzkich produkcji. W tej branży przebija się coraz mocniej również profesjonalna Samyang XEEN.

Co wyróżnia obiektywy filmowe najwyższych serii?


Przede wszystkim ich dopracowanie, oraz to że w ramach jednej serii wszystkie ogniskowe mają niemal identyczne wymiary i wagę. Dlaczego to tak ważne? Ponieważ przy zmianie obiektywu nie trzeba się martwić o ponowne wyważanie kamery na wysięgniku, stadycamie, gimbalu, czy jeszcze innym mocowaniu. W przypadku wielkich produkcji znacząco ułatwia to pracę.

Wybór odpowiedniego obiektywu


Podczas kręcenia filmu zawsze należy pamiętać o odpowiednim dopasowaniu ogniskowej do nagrywanej sceny. Zgodnie z zasadami szerokie sceny nagrywa się obiektywami szerokokątnymi, jednak kiedy przychodzi zbliżenie na detal, popiersie czy twarz bohatera - wtedy wybiera się teleobiektywy, które dadzą inną perspektywę i pozwolą na odseparowanie bohatera od tła. Przy separacji warto również jest pamiętać o tym, że im mniejsza wartość przysłony, tym separacja ta będzie większa.

Czym są obiektywy anamorficzne?


Osoby, które zaczynają dopiero operowanie kamerą z pewnością spotkają się z tym typem obiektywów. To właśnie one są bardzo popularne w kinowych formatach (choć coraz śmielej przebijają się również w świecie fotografii). Obiektywy anamorficzne są bardzo specyficznymi konstrukcjami, które zostały zaprojektowane tak by kompresowały obraz zrzucany na matrycę. W postprodukcji jest on rozciągany, dzięki czemu otrzymuje się panoramiczny wygląd i specyficzną grę światła, zachowując przy tym jednak głębię ostrości. Konstrukcje te mają jednak również wadę, bo są znacznie droższe od ich „zwykłych” odpowiedników. Popularnymi obiektywami anamorficznymi w przystępnej cenie są produkty Sirui.