Liczba produktów: 354
Sortowanie:
9.5/10 (15 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw z mocowaniem Pentax KAF. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C. Nominalna ogniskowa wynosi 35 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C, kąt widzenia obiektywu będzie odpowiadał ogniskowej 52.5 mm.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
649
799 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości teleobiektyw stałoogniskowy charakteryzujący się bardzo dużym otworem względnym F/1.4, pozwalającym na fotografowanie nawet w niekorzystnych warunkach oświetleniowych oraz uzyskanie efektownego rozmycia tła. Za ustawianie ostrości odpowiada bardzo szybki i cichy silnik falowy - SWM. Układ optyczny oraz elektronika zostały zamknięte w wytrzymałej obudowie.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
9 789
9 989 zł
Do koszyka
6.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ten profesjonalny, jasny obiektyw został zaprojektowany z myślą o fotoreporterach i pejzażystach. Wyróżnia się przełomową konstrukcją optyczną dopasowaną do nowych lustrzanek cyfrowych formatu FX.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
7 106
7 995 zł
Do koszyka
8.9/10 (31 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy jasny obiektyw z nowoczesnym systemem optycznym. Wyposażony w silnik ultradźwiękowy, który gwarantuje niezwykle ciche działanie.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
1 847
2 199 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości standardowy obiektyw typu zoom o zakresie ogniskowych 28-105. Przeznaczony do współpracy z lustrzankami pełnoklatkowymi lub formatu APS-C. Doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu. Zastosowanie silnika DC sprawia, że autofocus działa szybko i cicho. Obudowa obiektywu została uszczelniona umożliwiając użytkowanie w niekorzystnych warunkach pogodowych.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
2 599
2 799 zł
Do koszyka
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw z mocowaniem Pentax KAF. Idealny do zdjęć przyrodniczych i sportowych. Ekwiwalent ogniskowej w lustrzankach z matrycą APS-C wynosi 450 mm.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
5 015
5 899 zł
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw pochodzący z zaawansowanej serii Star wykorzystującej mocowanie K, który świetnie sprawdzi się w portrecie, głównie za sprawą swojej ogniskowej i światłosiły f/1.4. Instrument wykorzystuje powłoki HD, gwarantujące ostry obraz o wysokim kontraście, powlekania soczewek Aero Bright Coating II o niskim współczynniku odbicia światła. Rozwiązania te sprawiają, że uzyskiwane obrazy są wolne od odblasków i refleksów. Ponadto obiektyw może być wykorzystywany w trudnych warunkach - konstrukcja została uszczelniona, dzięki czemu jest odporna na pył i niesprzyjające środowisko.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
5 299
5 799 zł
Do koszyka
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
5 379
5 690 zł
Do koszyka
9.6/10 (103 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
839
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma 150-600 Contemporary to narzędzie pracy dedykowane dla każdego fotografa potrzebującego dużych zbliżeń fotografowanych elementów. Obiektyw jest zamknięty w kompaktowej ergonomicznej obudowie. Wyposażono go w liczne technologie ułatwiające pracę jak zaawansowana optyczna, szybki i cichy silnik AF oraz ustawienia personalizujące, bardzo przydatne w fotografii tele.
1-2 dni
4 309
Do koszyka
9.2/10 (92 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.8 EF STM to wyjątkowo poręczny, lekki a przy tym tani obiektyw standardowy o dużej jasności. Jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy szukają następcy swojego podstawowego obiektywu typu zoom. Pomimo niewielkiej ceny pozwoli atrakcyjnie rozmyć tło skupiając uwagę widza na planie głównym przez co idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej. Kąt widzenia zbliżony do ludzkiego oka sprawia, że obiektyw ten może być używany w niemal każdym rodzaju fotografii.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
579
629 zł
Do koszyka
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 86
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
4 989
5 190 zł
Do koszyka
9.5/10 (53 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo lekki i niewielki standardowy obiektyw 50 mm. Największy otwór przysłony wynosi aż f/1,8, co gwarantuje jasny obraz w wizjerze i doskonale sprawdza się przy słabym oświetleniu oraz w sytuacjach wymagających małej głębi ostrości. Zmieniono konstrukcję optyczną — soczewka asferyczna zapewnia doskonałą jakość zdjęć, a opracowany przez firmę Nikon cichy silnik falowy (SWM) gwarantuje bezgłośne działanie obiektywu. Wysoka jakość i przystępna cena sprawiają, że jest do idealny dodatkowy obiektyw dla fotografów z ograniczonymi możliwościami finansowymi.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
894
995 zł
Do koszyka
8.9/10 (58 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.
Wyprzedany
5 140
5 419 zł
Wyprzedany Aktualnie niedostępny
9.2/10 (92 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.4 EF USM to stałoogniskowy obiektyw o standardowej ogniskowej dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Dzięki ogniskowej zbliżonej kątem widzenia do ludzkiego oka pozwala zachować bardzo naturalną perspektywę. Doskonale sprawdzi się zarówno w studio jak i plenerze a duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu.
9.7/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw zmiennoogniskowy Nikkor 200-500 mm oferuje niezrównany zasięg. Zaawansowana budowa gwarantuje bardzo dobre parametrach obrazu. Instrument jest doskonały do fotografowania sportu, wydarzeń i przyrody. 4,5-stopniowy stabilizator obrazu i wysokiej jakości optyka zapewniają doskonałą ostrość. Dedykowany tryb "Sport" przeznaczony jest do śledzenia szybkiej akcji.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
5 583
6 299 zł
Do koszyka Zapytaj o ofertę
8.8/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw z 4-krotnym zoomem optycznym. Idealny do zdjęć sportowych, portretowych, przyrodniczych i podróżniczych. Dzięki 7-listkowej przysłonie i dużej ogniskowej zapewnia atrakcyjny efekt bokeh. Kompatybilny ze wszystkimi aparatami Canon.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
1 094
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 105
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
Wysyłamy w 24h Zobacz dostępność w salonach
5 190
5 990 zł
Do koszyka
9.2/10 (14 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw szerokokątny typu zoom przeznaczony do lustrzanek z matrycą APS-C. Charakteryzuje się najwyższą jasnością f/1.8 w swojej klasie oraz ogniskowymi w zakresie 18-35 mm. Wyposażony w ultradźwiękowy silnik HSM oraz cichy i bardzo celny autofocus.
1-2 dni
3 277
3 490 zł
Do koszyka
9.5/10 (13 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
1-2 dni
3 490
3 790 zł
Do koszyka

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.

Jaki obiektyw do lustrzanki kupić?


To pytanie charakterystyczne dla początkujących fotografów, którzy kupili właśnie swoją pierwszą lustrzankę. Jak się okazuje, również bardziej zaawansowani fotografowie miewają problem z wyborem obiektywu do lustrzanki. O ile pierwsi mają kłopot głównie ze zrozumieniem jaki obiektyw do czego służy, o tyle druga grupa wspomnianych osób ma raczej problem z klęską urodzaju. Duży wybór obiektywów do lustrzanek o dziwo nie ułatwia zakupów w internetowym sklepie foto-video, ponieważ wiele modeli szkieł posiada bardzo zbliżone parametry, np. przysłonę lub ogniskową. Które obiektywy są najlepsze do Nikona, a które do Canona? Czym kierować się w wyborze obiektywu? Jakie są rodzaje obiektywów

Obiektywy do aparatu Nikon i Canon. Kupić oryginalny czy innych producentów?


Aktualnie na rynku fotograficznym prym wiodą dwaj producenci lustrzanek: Nikon oraz Canon. Obiektywy do Nikona produkuje nie tylko marka Nikkor, ale również inne firmy. W sklepie Cyfrowe.pl możemy kupić m.in. obiektywy Sigma z mocowaniem do Nikon, Samyang, Tamron, Tokina oraz wiele innych. Jaki obiektyw do Nikona jest najlepszy? Oryginalny czy zamiennik?

Bardzo często modele obiektywów do lustrzanek różnych producentów oferują zbliżony poziom jakości obrazu, różniąc się najbardziej ceną oraz jakością współpracy między szkłem a body aparatu. Ten ostatni czynnik to np. szybkość działania autofokusu i mierzenie ostrości. Obiektywy Sigma do Nikona potrafią być nawet dwukrotnie tańsze od oryginału, więc wielu posiadaczy lustrzanek decyduje się na ich zakup, nie żałując decyzji.

Rodzaje obiektywów. Co to jest ogniskowa i dlaczego to ważne przy zakupie?


Jeśli wybierasz swój pierwszy obiektyw do lustrzanki, musisz wiedzieć, co to jest ogniskowa obiektywu i na co wpływa. Ogniskowa określa, np. kąt widzenia obiektywu i sposób ukazania perspektywy w obrazie.

Rodzaje obiektywów z uwagi na ogniskową wyglądają następująco:

  • 1. ultraszerokokątne, rybie oko
  • 2. szerokokątne,
  • 3. standardowe,
  • 4. teleobiektywy,
  • 5. superteleobiektywy
  • 6. tilt & shift.


Zoomy, stałki, obiektywy do pełnej klatki i APS-C


W tym podziale dodatkowo można uwzględnić fakt, że w każdej tej kategorii znajdą się obiektywy stałoogniskowe oraz zoom. Jak również fakt, że bardzo podobne instrumenty optyczne mogą występować z różnymi mocowaniami w zależności od wielkości matrycy aparatu, np. obiektywy do pełnej klatki i niepełnej klatki/croppa czyli aparatów APS-C. Pełna klatka lustrzanki Nikon posiada oznaczenie Nikon F, APS-C to symbol DX. W przypadku Canona jest to skrót EF oraz EF-S. Takie oznaczenia można znaleźć na obudowie każdego obiektywu, co pozwala ocenić do jakiego aparatu pasuje dany obiektyw i czy oba urządzenia będą ze sobą kompatybilne.

Jaki obiektyw do czego służy – poradnik dla początkujących


Obiektywy szerokokątne do codziennego fotografowania i reportażu


Polecane są do fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej oraz fotografii wnętrz, architektury i krajobrazu. Podsumowując dosłownie wszędzie, gdzie potrzebny jest szeroki kąt widzenia obiektywu oraz gdy chcemy ująć w kadrze jak najwięcej informacji. Pozwalają zbliżyć się maksymalnie do fotografowanej sceny.

Obiektywy szerokokątne to, np.
  • 1. Nikkor 35 mm 1.8 – klasyczna ogniskowa do reportażu, idealne rozwiązanie jako pierwszy obiektyw do lustrzanki
  • 2. Canon 16-35 mm L. - profesjonalny, wysokiej jakości obiektyw do fotografii wnętrz
  • 3. Sigma ART 14 mm – najlepszy obiektyw do astrofotografii


Obiektywy standardowe – pięćdziesiątki i ich magiczny bokeh


Charakteryzują się tym, że ich sposób widzenia zbliżony jest do tego, co widzi ludzkie oko. Są to między innymi obiektyw portretowe i uniwersalne zoomy. Za standardową ogniskową w fotografii uznaje się 50 mm. Obiektywy 50 mm z przysłoną 1.8 to klasyczny instrument optyczny, który powinien znaleźć się w posiadaniu każdego fotografa. Wyróżnia je niska cena oraz ładny bokeh, prezentują najlepszy stosunek jakości do ceny. Portretówkę 50 mm można kupić już za 500 zł.

Teleobiektywy – fotografia prasowa, sport, natura i portrety


Służą do fotografowania ze znacznych odległości. Krótki teleobiektyw 85 mm można wykorzystać do portretów w studio. Teleobiektyw 100 mm świetnie sprawdzi się w makrofotografii. Do sesji plenerowych najlepszy będzie natomiast sprzet pokroju Canon 135 2.0. Teleobiektywy reporterskie to zoom 70-200 2.8 – znaleźć je można w torbie fotograficznej każdego reportera prasowego oraz wielu fotografów ślubnych. Szkła o ogniskowej 200 mm wzwyż wykorzystywane są natomiast w fotografii sportowej i dzikiej natury.

Co to jest Tilt & shift – specjalistyczny obiektyw do fotografii architektury


Stworzone z myślą o fotografowaniu wnętrz oraz budynków konstrukcje tilt&shift całkowicie różnią się od innych rodzajów obiektywów. Mogą mięć one dowolną ogniskową. Różni je natomiast mechanizm pracy soczewek. Sedno sprawy polega na tym, że możemy przesunąć płaszczyznę soczewki względem matrycy lustrzanki i uzyskać na zdjęciu inna perspektywę. Między innymi umożliwia to pozbycie się efektu walących się budynków.