Drugie wydanie Fotografii Produktowej zawiera 22 nowe aranżacje, będące przykładami komercyjnych realizacji takich tematów jak: fotografowanie szkła, mody, żywności i biżuterii.
Autor nie tylko szczegółowo opisuje aranżacje samych scen, ale omawia także sposoby edycji obrazu w Photoshopie i wykorzystywane techniki maskowania oraz łączenia warstw. Niewielkim zmianom uległa również część teoretyczna książki. Autor dzieli się niezbędną wiedzą i zdradza wiele sztuczek, które zazwyczaj przekazują sobie tylko specjaliści.
Książka zawiera 52 fascynujące fotografie, na których przedmioty codziennego użytku przedstawione są w niezwykły sposób. Eberhard Schuy szczegółowo i zrozumiale omawia genezę powstania tych prac, począwszy od wyboru rekwizytów, poprzez aranżację sceny, a na ekspozycji kończąc. Fascynującą częścią warsztatu fotograficznego E. Schuya jest umiejętność odwzorowania najdrobniejszych detali wybranych elementów, dzięki czemu stają się one głównym tematem zdjęcia.
Na podstawie tego podręcznika dowiesz się, nad czym należy się zastanowić przed przystąpieniem do realizacji sesji produktowej i jak połączyć ze sobą przedmiot, ideę i oświetlenie, by uzyskać wspaniały obraz. Niezależnie od tego, czy będziesz przeglądał zamieszczone w tej książce duże fotografie jak zdjęcia w albumie, czy też od razu zaczniesz przygotowywać własne aranżacje - ta publikacja zainspiruje cię do tworzenia wyjątkowych zdjęć produktowych.
Fotografia Produktowa od przedmiotu do martwej natury, to fotograficzny przewodnik, w którym autor zdradza tajniki stworzenia 52 unikatowych fotografii. Dzieli się także niezbędną wiedzą i zdradza wiele sztuczek, które zazwyczaj przekazują sobie tylko specjaliści. Drugie wydanie Fotografii produktowej zawiera 22 nowe aranżacje, będące przykładami komercyjnych realizacji takich tematów jak: fotografowanie szkła, mody, żywności i biżuterii.